Kirjoittaja Aihe: Huoraaminen D/s-suhteessa  (Luettu 14524 kertaa)

latexbun

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #30 : 29.08.2019, 16:09 »
Niin siis laadukkaasta Brassilihasta voipi maksaa sen 500+ all night long äksönistä...
Tuo summa kulahtaneesta kantturasta ei korreloi vaikka olisi.mitä lisämausteita tahansa tarjolla...
Lähialueiden perseiden hinnat alkavat paristakympistä ylöspäin mut pysyvät kympoien tasolla..

Mykistävää Suoli24-kommentointia. En tiedä miten pukea sanoiksi tyrmistykseni...miten voit puhua toisista ihmisistä noin alentavasti ja törkeästi???

 Valitettavasti kuten Tiia totesi,
 on tällainen Retsam kommentointi ihan arkipäivää,
 jos tekaiset profiilin jossa palveluita tarjoat.
 Ja niitä vastauksia ei tule ihan yksi vaan sata ja yksi.

 Palveluita käyttävistä ihmisistä,
 moni ostaa lihaa,
 ei ihmisen läheisyyttä.
 Vaikka viesteissään sanoisi muuten mitä tahansa.

 Stigmatisoituminen on myös vahvaa,
 olen auttanut itse ihmisiä,
 joilla on ollut pakko työkseen tehdä,
 maailman vanhinta ammattia,
 ja henkinen jälki on rumaa ollut.
Siksi oma suhtautumiseni tähän,
vaikkakin koitan fetissinä ymmärtää,
- on kovin nuiva.

Toivon ettet ainakaan ammatiksesi ole auttanut, sen verran leimaava asennoituminen paistaa läpi näistä kirjoituksistasi, alkaen käyttämästäsi ilmaisusta "myydä itseään." Seksityöntekijä veloittaa ajasta, ei myy itseään pois toiselle. Se että seksityöntekijöille saatetaan toisinaan puhua asiattomasti, ei tarkoita sitä että samaa voisi huoletta jatkaa myös täällä Baarissa.

kaneli

Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #31 : 29.08.2019, 17:35 »
Suuret kiitokset Tiialle ja Jounille tästä kirjoituksesta, se herätti paljon erilaisia ajatuksia ja tunteita. Jään innolla odottamaan seuraavaa haastavaa aihetta mitä käsittelette  :)

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1019
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #32 : 29.08.2019, 18:13 »
Tää kuuluu itelle juttuihin mihin en lähde. En myy,vaihda tai lainaa omiani kun se mikä on mun on mun.
Mun lelut ei saa huorata ollessaan mun leluja,sitä ennen tai sen jälkeen toki saavat jos/kun siitä tykkäävät  :). Opetin vuosia sitten yhden Tampereen seksiammattilaisen ansaitsemaan enemmän helpommalla ja turvallisemmin  >:D
Jos tykkäisin tuosta niin sitten toteuttaisin sen niin että palkkio olisi tyhjiä kaljatölkkejä joltain puliukolta tai sitten tuhansia joltain porholta jotka molemmat olis helpohkosti järjestettävissä turvallisesti.




stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #33 : 29.08.2019, 19:22 »
Hyvä artikkeli ihmisiltä jotka tuntuvat tietävän asiasta.
Fantasiana sitten taas, niinkuin muutkin jutut, jokaisesta itsestä kiinni mitä haluaa tai ei halua tehdä, vitut muiden mielipiteistä.

Huoraa (siis ihan sitä klassista) pidän ammattina siinä missä leipuriakin.
Osa tekee hyviä suklaakakkuja, osa sitten taas taitaa pitsan vääntämisen.

Ammatinvalinnan taustalla olevat asiat ovat jokaisen omia päätöksi ja täysin fine, jos kyseessä ei ole pakottaminen.

Mitä tulee huoran ammatin arvostamiseen, mielestäni se on samalla tasolla sen kanssa,
että kuinka paljon arvostan junakuskia joka maksusta antaa minun tulla välineeseensä tietyksi ajaksi kunnes matka on päätöksessä.

Itse jonkin verran maailmaa nähneenä, sanoisin että hyvästä huorasta on yllättävän monelle enemmän psykologista
apua kuin keskiverto terapeutista ja on vielä halvempikin hoitomuoto.

Tarkennukseksi, itse en, yllättävää kyllä, ole koskaan rahaa käyttänyt maksuvälineenä, paitsi terapeutille.  :o

m2c

-Stoge



Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #34 : 29.08.2019, 19:33 »
Itse en fantasioi "huoraamisesta" ja se on minulla "HELL NO!"-listalla.

Ymmärrän kuitenkin sen, että joku toinen fantasioi ja kiihottuu asiasta.

Katsoisin kuitenkin, että jos D meinaa subiaan "parittaa", tulisi "ostajan" olla jo ihan konsensuaalisuuden kannalta tietoinen siitä, että kyseessä on BDSM:n liittyvä asia. "Ostajan" tulisi tietää D/s asetelmasta. Koska sillä "ostajallakin" on oikeus tietää, mihin on ryhtymässä.
Turvallisuuden kannalta (ajatellen KAIKKIA osapuolia; mitä jos "ostaja" onkin joku jääkaappipakastimen kokoinen roidimörkö, joka ensin nussii subin tajuttomaksi ja sitten hakkaa D:n sairaalakuntoon tai toisinpäin, whatever, you get my point) "ostajan" tulisi olla tuttu ja luotettava ihminen.

Dagda

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #35 : 29.08.2019, 19:59 »
Kuten blogissa jo tuodaan asia esille pariskunnan näkökulmasta, joille ulkopuolinen vaikutin aiheuttaa lähinnä naurun tirskahduksia.

Öö mitä? Jos viittaat tässä pariskunnalla minuun ja Jouniin, niin avaatko vähän tätä lausetta? Mille kuvittelet meidän tirskuvan ja millä perusteella?



No en tiedä miten blogin kirjoittaja/kirjoittajat ovat tekstinsä tulkinnan tarkoittaneet, mutta ainakin itse tulkitsen kirjoituksen alkuosan olevan pariskunnan näkökulmasta.
En siis tarkoita juuri teidän parisuhdetta, vaan yleisesti suhteessa olevia.
  Ulkopuolisen "oikeat" näkemykset, tai tiedot ainakin omiin suhteisiini herättää lähinnä turhautunutta nauruntirskahduksia.
  Ulkopuolella on helppo nähdä ja tulkita asiat oman moraalin mukaan.
Totuus voi kuitenkin olla kaukana tulkinnasta.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #36 : 29.08.2019, 20:06 »
Niin siis laadukkaasta Brassilihasta voipi maksaa sen 500+ all night long äksönistä...
Tuo summa kulahtaneesta kantturasta ei korreloi vaikka olisi.mitä lisämausteita tahansa tarjolla...
Lähialueiden perseiden hinnat alkavat paristakympistä ylöspäin mut pysyvät kympoien tasolla..



Mykistävää Suoli24-kommentointia. En tiedä miten pukea sanoiksi tyrmistykseni...miten voit puhua toisista ihmisistä noin alentavasti ja törkeästi???

 Valitettavasti kuten Tiia totesi,
 on tällainen Retsam kommentointi ihan arkipäivää,
 jos tekaiset profiilin jossa palveluita tarjoat.
 Ja niitä vastauksia ei tule ihan yksi vaan sata ja yksi.

 Palveluita käyttävistä ihmisistä,
 moni ostaa lihaa,
 ei ihmisen läheisyyttä.
 Vaikka viesteissään sanoisi muuten mitä tahansa.

 Stigmatisoituminen on myös vahvaa,
 olen auttanut itse ihmisiä,
 joilla on ollut pakko työkseen tehdä,
 maailman vanhinta ammattia,
 ja henkinen jälki on rumaa ollut.
Siksi oma suhtautumiseni tähän,
vaikkakin koitan fetissinä ymmärtää,
- on kovin nuiva.

Toivon ettet ainakaan ammatiksesi ole auttanut, sen verran leimaava asennoituminen paistaa läpi näistä kirjoituksistasi, alkaen käyttämästäsi ilmaisusta "myydä itseään." Seksityöntekijä veloittaa ajasta, ei myy itseään pois toiselle. Se että seksityöntekijöille saatetaan toisinaan puhua asiattomasti, ei tarkoita sitä että samaa voisi huoletta jatkaa myös täällä Baarissa.

 Toivon että itse vaikkapa kerran elämässäsi,
 autat pyyteettömästi toista ihmistä,
 vaikka se aiheuttaisi itsellesi elämääsi,
 hankaluuksia, ongelmia ja tuskaa.

 Toivon että kokeilet kerran,
 katsoa maailmaa sieltä toiselta puolen,
 kuin mitä normaalisti katsot.
 - ja sen jälkeen tulet uudelleen arvioimaan,
 ihmisiä kommenttien perusteella.

 Auttaminen ei ole välttämättä paykoterapiaa,
 se on opastamista elämänhallintaan,
 raha-asioiden kanssa auttamista,
 päihdetyötä ja aika paljon vain paikallaoloa.
 - valitettavasti myös välillä sitä,
 että laittaa kantapäät maahan ja kertoo pahuudelle,
 - mene pois täältä.

 Seksityöntekijä pahimmillaan,
 myy joka kerran sielunsa,
 repii ihonsa verille,
 ja hinkkaa itseään saippualla suihkussa,
 - kun lika ei mene pois.

 Vapaaehtoisuus ei aina ole
 - vain vapaaehtoisuutta,
 vaan selviämiskeino.

D79Mies

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 721
  • Haista vittu ei ole turvasana.
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #37 : 29.08.2019, 21:15 »
[...]
 1. Seksin myynti toimeentulon takia
 - Henkilö X myy itseään, koska rahat eivät muuten riitä pakollisten menojen kattamiseen.
   Seksiä ei myydä sen myymisen ilosta, vaan on pakko koska muitakaan keinoja laskujen maksuun ei ole.
[...]

[...]
 Seksityöntekijä pahimmillaan,
 myy joka kerran sielunsa,
 repii ihonsa verille,
 ja hinkkaa itseään saippualla suihkussa,
 - kun lika ei mene pois.

 Vapaaehtoisuus ei aina ole
 - vain vapaaehtoisuutta,
 vaan selviämiskeino.
Eipä ole eka kerta, kun tehnyt mieli sanoa näille näsäviisasteleville kesäpojille ja -tytöille, että astukaa ulos vitun kuplastanne ja nähkää se paskatyö, minkä joku tekee teidänkin puolesta.

Lyhyempään elämämkouluun riittää, että käy joskus iltayhdeksän aikaan lähimarketin lihatiskin takana kyykkivän yliopistotytön vieressä, kun se noukkii märästä kaivosta raa'an lihan kimppaleita. Siinä on sitten sopiva hetki kysyä, että nautithan sinä tästä, etkä siivoa iltaisin vain rahan vuoksi.

Hieman pidemmällä elämämkoululla saa isomman kaupan eteen syödä sen verran paskaa, että satunnaista rusinanpoimijaa ahdistaa: valitussa työtehtävässä ei ole aina mukavaa!  :'(

Ms. M

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2966
  • An' I don't give a damn 'bout my bad reputation.
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #38 : 29.08.2019, 22:04 »
Vähän tulee mieleen osasta kommentteja, että koitetaan neuvoa tuntematonta asioissa, joista ei itse neuvojalla ole käytännön kokemusta yhtään.

Itse en pystyisi olemaan seksityöntekijä. Enkä sairaanhoitaja. En rinnasta töitä mitenkään, vaikka samankaltaisuuksia löytyy. Molemmat ovat mielestäni kutsumusammatteja.

Toki seksityöntekijäksi voi ajautua, mutta yleensä taustalta löytyy ongelmia esim. huumeiden kanssa. MUTTA, seksityö on (ja useimmille seksityöläisille onkin) myös kutsumusammatti. Seksin ja seksuaalisuuden näkee hieman eri näkökulmasta kuin muut.

scar

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #39 : 30.08.2019, 03:49 »
Otsikkoon:

Pelkästään "huoraaminen" terminä varmaan aiheuttaa väänteitä ihmisten mielissä,saati sitten suunniteltu D/s-tilanne siihen lisäksi-

Ihminen joka ei ole koskaan huorannut mielestään millään tavalla,ei kaiketi voi ymmärrtää tällaista-
Menee aivan yli ja over, käsittämätöntä.

Veikkaan että huomattava osa Suomessa vielä hässii  ihan ilmaiseksi,vaan toisaalta olen pudonnut verkon ihmemaasta aluksi ja jälkeen,pois-

"Huoraaminen" on mielestäni aika globaalia,mutta varsinaisesti ja itseasiassa kuultuna,todella monet pyrkivät esim. estämään lapsiin kohdistuvaa väkivaltaa,vaikka se on ehkä Tabuista suurin
- liian raskas aihe käsitellä-esim. lapsihuorat.

Kenties joskus jossain aikanaan,on ihan arkipäivää D/s-huoraaminen-

Suomessa Tiia ja Jouni vaikuttaa kovin erilaisilta ulostulollaan,mutta mielestäni/mielipuolisuuttani,avoin,asialinen,kaikenlaiset näkökulmat huomioiva keskustelu on tervetullutta edelleen kaikkialla maailmassa-
Toki "vähän" idealistista,mut noin niinku Ta'mpereella

Ansku

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #40 : 30.08.2019, 07:37 »
Hmmm. Jännä teksti. Vahvaa mielipidevaikuttamista tulvillaan. Ehkä sen exän solvaamisen olisi voinut jättää lopusta pois.

MistressC

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #41 : 30.08.2019, 14:33 »
Niin siis laadukkaasta Brassilihasta voipi maksaa sen 500+ all night long äksönistä...
Tuo summa kulahtaneesta kantturasta ei korreloi vaikka olisi.mitä lisämausteita tahansa tarjolla...
Lähialueiden perseiden hinnat alkavat paristakympistä ylöspäin mut pysyvät kympoien tasolla..

Köyhimyskin pääsee köyrimään ja vakkariveto kerta per viikko muttaa hinnoittelua radikaslisti kuluttajaystävällisempään hintatasoon...

Mut joo kyllä sitä helpol aina muutama satku.näissä touhuissa palaa-"oheis sivukuluihin ja matkustuskipukorvauksiin"

Voi hyvää päivää mikä urpo.

Eikö sulla todellakaan ole mitään muuta elämää ja tekemistä, kun päivystää kaikilla mahdollisilla seksifoorumeilla vinkumassa ja paskaa jauhamassa?

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #42 : 30.08.2019, 15:17 »
Niin siis laadukkaasta Brassilihasta voipi maksaa sen 500+ all night long äksönistä...
Tuo summa kulahtaneesta kantturasta ei korreloi vaikka olisi.mitä lisämausteita tahansa tarjolla...
Lähialueiden perseiden hinnat alkavat paristakympistä ylöspäin mut pysyvät kympoien tasolla..

Köyhimyskin pääsee köyrimään ja vakkariveto kerta per viikko muttaa hinnoittelua radikaslisti kuluttajaystävällisempään hintatasoon...

Mut joo kyllä sitä helpol aina muutama satku.näissä touhuissa palaa-"oheis sivukuluihin ja matkustuskipukorvauksiin"

Voi hyvää päivää mikä urpo.

Eikö sulla todellakaan ole mitään muuta elämää ja tekemistä, kun päivystää kaikilla mahdollisilla seksifoorumeilla vinkumassa ja paskaa jauhamassa?
Retsamin kommentti liittyy ainakin jotenkin alkuperäiseen aiheeseen. Tää jälkimmäinen on jotain muuta, joka ei varmasti anna kenellekään yhtikäs mitään. Ja pahoittelen, ei tämä munkaan länkytys yhtään vähemmän off-topic  :) Olis vaan mielenkiintoisempaa, kun kinataan asioista eikä ihmisistä. Luultavasti kadun tätä pulautusta ihan kohta...

MistressC

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #43 : 30.08.2019, 16:04 »
Niin siis laadukkaasta Brassilihasta voipi maksaa sen 500+ all night long äksönistä...
Tuo summa kulahtaneesta kantturasta ei korreloi vaikka olisi.mitä lisämausteita tahansa tarjolla...
Lähialueiden perseiden hinnat alkavat paristakympistä ylöspäin mut pysyvät kympoien tasolla..

Köyhimyskin pääsee köyrimään ja vakkariveto kerta per viikko muttaa hinnoittelua radikaslisti kuluttajaystävällisempään hintatasoon...

Mut joo kyllä sitä helpol aina muutama satku.näissä touhuissa palaa-"oheis sivukuluihin ja matkustuskipukorvauksiin"

Voi hyvää päivää mikä urpo.

Eikö sulla todellakaan ole mitään muuta elämää ja tekemistä, kun päivystää kaikilla mahdollisilla seksifoorumeilla vinkumassa ja paskaa jauhamassa?
Retsamin kommentti liittyy ainakin jotenkin alkuperäiseen aiheeseen. Tää jälkimmäinen on jotain muuta, joka ei varmasti anna kenellekään yhtikäs mitään. Ja pahoittelen, ei tämä munkaan länkytys yhtään vähemmän off-topic  :) Olis vaan mielenkiintoisempaa, kun kinataan asioista eikä ihmisistä. Luultavasti kadun tätä pulautusta ihan kohta...

Tämä tyyppi on niin läpinäkyvä ja kompastuu vuodesta toiseen päähänpinttymiinsä. Kantturoittelu ja umpimielinen perse-sanan viljelykö antaa keskusteluun jotain? 😘

Toni123

  • Vieras
Vs: Huoraaminen D/s-suhteessa
« Vastaus #44 : 08.09.2019, 14:45 »
Ostajan suostumuksen laajuus on kiinnostava periaatteellinen kysymys. Osa ihmisistä on kai sitä mieltä, että kaikki seikat pitää tietää ennen kuin voi antaa aidosti suostumuksensa. Ja periaatteessahan sen täytyy olla näin.

Omassa ajattelussani toi voi myös mennä liian pitkälle. Täytyykö tietää toisen ajatuksetkin tai muuten ei ole konsensuaalista? Jos joku suostuu kanssani saunaan, rikonko konsensuaalisuuden vaatimusta ajatellessani hänestä tuhmia, kun hän ei kerran sellaiseen saunassakäyntiin ollut voinut suostua? Mielestäni en riko. Lähtökohtaisesti olemme toisillemme moraalisessa vastuussa vain asioista, jotka vaikuttavat toisiin. Mielestäni ostaja ja myyjä voivat tehdä sopimuksen perusseksistä, eikä ostajan tarvitse tietää, että myyjällä on samasta asiasta/tapahtumasta jotakin muitakin ajatuksia joidenkin muidenkin kesken. Tämä seuraa siitä, että ne eivät vaikuta häneen eivätkä ole hänen tekemänsä sopimuksen kannalta merkityksellisiä seikkoja. Jos myyjä ei tosiasiassa sopisi vapaaehtoisesti vaan pakotettuna, silloin ostajan pitäisi saada tietää tämä seikka, jotta hän voisi asianmukaisesti päättää suostumuksestaan. Sopijapuolen toimiminen pakotettuna on erittäin merkityksellinen seikka, jota ei voi salata.

Voidaan verrata vaikka siihen, että mies haluaa laittaa mun sisään anustapin kaupassa käymisen ajaksi. Pitäisikö kaikilta matkan varrella kysyä suostumus siihen, että ovat osa meidän sessiotamme? Mielestäni ei, koska asia ei vaikuta heihin millään tavalla. He saavat vain sen, mihin ovat suostuneetkin (eli normaalin käytöksen, johon me kaikki suostumme liikkuessamme julkisilla paikoilla). Vastaavasti seksin ostaja saa sen mitä tilaa ja mihin suostuu, eikä asiaan liity se, että myyjällä on myös oma leikkinsä tapahtuman suhteen menossa jonkun toisen kanssa.

Must ois just hyvä, jos mun master jakais mua muille harkintansa mukaan - olipa se rahasta tai ei.