Kirjoittaja Aihe: BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa  (Luettu 3328 kertaa)

flow

  • Vieras
BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa
« : 25.08.2019, 23:35 »
Hei! Mitä mieltä olette, olisiko hyvä idea kokeilla esim piiskaamista ensimmäisen kerran ammatti dominan kanssa? Ottavatko he edes naisia vastaan yleensä? Jotenki kynnys tuntuisi matalammalta kuin esimerkiksi tapahtumaan meno.

Selina

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 570
  • Nautin elämästäni.
  • Galleria
Vs: BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa
« Vastaus #1 : 26.08.2019, 00:41 »
Hei!

Muistan aikoinani pohtineeni tismalleen samaa asiaa, mutta turvallisuuden sijaan itse ajattelin lähinnä, etten ikinä kuitenkaan tule löytämään muuten ketään, joka haluaisi minua ihan ilmaiseksi läiskiä. Ja miten väärässä olinkaan...

En itse tunne ammattilaisten maailmaa tarpeeksi, jotta voisin ottaa siihen järkevällä argumentilla kantaa. Tiedän vain yleisen havainnoinnin perusteella sen, että oli mikä ihmis- tai ammattiryhmä tahansa, kaikkialta löytyy niitä ihmisiä, jotka ovat mm. hyviä ihmistuntijoita, osaavat sekä lukea, että kuunnella ja tähtäävät siihen, että ylipäätänsä ilmapiiri kaikenlaisia kohtaamisia ajatellen on mielyttävä. Sitten on niitä ihmisiä, jotka eivät ole niin sosiaalisesti kyvykkäitä, eivät kovinkaan paljoa välitä muista kuin itsestään ja eivät ylipäätänsä osaa katsoa kokonaiskuvaa laajemmalti. Ja ilman suurempaa kokemusta kysymästäsi asiasta väitän, että näitä ihmisiä kummastakin luokittelemastani luokasta löytyy ihan sekä meidän tavallisten pulliaisten, että myös ammattilaisten joukosta. Ihan kaikki "ammattilaiset" eivät myöskään aivan oikeasti ole ammattilaisia. He saattavat vain saada palkkaa ko. työstä, mutta itse toiminta on ennen kaikkea teatteria, ei muuta.

Riippuu myös siitä haluatko ihan vain tulla piiskatuksi, vai haluatko hommaan kenties jotain syvempää yhteyttä. Omasta näkökulmastani juttu toimii parhaimmillaan silloin, kun vastakappale aivan oikeasti haluaa tehdä niinkuin tekee ja vieläpä nauttii tekemisestään, sekä saa minun reaktioistani lisäkierroksia. Pelkkä tieteellisen kaupallisesti tapahtuva toiminta kuulostaa aavistuksen kalskahtavan kolkolta, eikä välttämättä vastaa ihan jokaisen masokistin tarpeisiin. Mutta jälleen kerran, ammattilaisissa on uskoakseni huimasti eroja.

Vastaisin siis kysmykseesi niin, että kumpikin on varmasti ihan pätevä tapa aloittaa, mutta eniten merkitystä on kuitenkin sillä, että tutustut kyseiseen henkilöön jollain tasolla ennen kuin päädyt touhuamaan mitään sen kummempaa. Sen kyllä huomaa hyvin pian kohtaako teidän kemiat millään tasolla vai ei.

Ja niin...itse silloin päädyin etsimään naisia piiskaavaa ammattilaisnaista netin kautta ja siihen maailman aikaan en löytänyt yhtä ainutta, joka olisi ottanut ammattilaisena naisena toista naista vastaan. Rohkaistuin siis ja läksin ensimmäisiin bileisiini, enkä ole katunut valitsemaani tietä pätkääkään (vaikka edelleenkin päädyin miesten läiskittäväksi, en naisten). Tällä hetkellä ammattilaisten tilanne on todennäköisesti hyvin toinen ja uskon, että naisiakin otetaan vastaan toisella tapaa.

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa
« Vastaus #2 : 26.08.2019, 08:50 »
Ensinnäkin onnittelut siitä, että olet tunnistanut kiinnostuksen itsessäsi ja päättänyt ryhtyä toimiin! Tilanteesi on hyvä, koska sinulla ei ole mitään hävittävää. Kun/jos otat yhteyttä ammattilaiseen, saat joka tapauksessa kohteliaan vastauksen, jos ao. henkillö ei jostain syystä olisikaan halukas naista piiskaamaan. Uskoisin kuitenkin, että ammattilainen ei tätä torju, koska bisnes on bisnestä.

Selinalla on hyvä pointti siinä, mitä oikeasti voit odottaa sessiolta. Tässä suhteessa tilanne on varmaan erilainen ammattilaisen kanssa, bileissä ja kahdenkeskisessä harrastajien (tai harrastajan ja tutustujan) tapaamisessa. Miitit ovat hyvä mahdollisuus keskustella asiasta niin, ettei tarvitse saman tien tehdä päätöstä, siirtyäkö ajatuksista ja sanoista tekoihin.

Mitä BDSM-baariin tulee, ajattelen, että sinun saattaa kannattaa tulla rohkeasti esiin myös chatissa tämän kysymyksen kanssa. Uskon, että löytyy aiheesta kiinnostuneita (naispuolisia) keskustelijoita, myös yksityischattiin. Tulee jopa mieleen potentiaalisia jäseniä, joiden kanssa uskoisin hyvää keskustelua syntyvän asiasta, mutta en nyt tässä nosta nickejä esiin. Tsemppiä!

Mr Birch

Edit: typo.

notreallyhere

Vs: BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa
« Vastaus #3 : 26.08.2019, 20:01 »
Musta riippuu itsestäsi täysin! Mulle tämä olisi ollut hyvä tapa oppia, mutta muutakin kautta on päästy tavoitteeseen. Jos englanti tai saksa sujuu ja on varaa lennähtää Berliiniin (toki ammattilaisen käsittely on joka tapauksessa kallista joten oletan että on), suosittelen häntä. https://www.marlen.me/en/about-me.html. Suomen ammattilaisista ei ole kokemusta, mutta heitäkin on - vissiin tällä foorumilla kolumnisteinakin. ;)

Musta pointti syvempi yhteys yksityisen vs. ei yhteyttä ammattilaisen kanssa ei välttämättä ole totta lainkaan. Osa ammatti-D:n ammattitaitoa on LUODA se yhteys - ainakin jos et nyt ota jotain parin pennin dominatrixia, joka ei itse asiassa ole kiinnostunut kinkyn ytimestä tai ymmärrä kinkstereitä, vaan on yksinkertaisesti lisätienestin vuoksi rooliasussa ja käsittelee erilaisia työkaluja kuin normiseksissä.

Sen sijaan "amatöörin" kanssa voi yhteyden luominen olla hyvinkin vaikeaa.

Halvemmaksi tulee toki hankkia luottoleikkikaveri, mutta hyvän, luotettavan ja asiallisen sellaisen löytäminen voi alussa olla vaikeaakin. Kannattaa panostaa laatuun. Ainakin itselle maksullisuus luo myös turvaa ja säästää energiaa: minun ei tarvitse miellyttää ketään. :)

Rohkeasti vaan tekemään sitä mikä itselle tuntuu hyvältä!

flow

  • Vieras
Vs: BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa
« Vastaus #4 : 26.08.2019, 23:47 »
Kiitos teille kaikille vastauksistanne :)

Raha on kyllä ongelma, mutta on sitä huonompaankin asiaan satsattu. Tarkoitus olisi säästää. Toisaalta on myös hyvä asia omasta mielestäni että rahaa ei ole heti mennä, olen usein liian impulsiivinen. Kuitenkin jos päädyn menemään ammattilaiselle niin aion käyttää aikaa valitsemiseen, toivon kuitenkin mahdollisimman positiivista kokemusta.

En ole erityisen hyvä luomaan ihmissuhteita ja toisaalta en halua syvää suhdetta, koska en tiedä onko bdsm minun juttuni kiinnostuksestani huolimatta. Olen miellyttämishaluinen ja rehellisesti sanottuna olisi hyvinkin mahdollista että päätyisin suhteeseen, jossa teen asioita joista en pidä miellyttämishaluni takia. Toisaalta syvempi suhde on myös pelottava ajatus, en ole koskaan ollut minkäänlaisessa parisuhteessa.

Olen ehkä vuoden kaksi hakenut seuraa deittisivuistoilta ja olen löytänyt muutaman kaverin, mutta lähinnä vedän puoleeni ihmisiä joista en itse ole kiinnostunut.

Jos joku haluaa jutella aiheesta syvällisemmin, minulle saa laittaa myös yksityisviestiä. Yritän myös laittaa viestiä asiasta chatin puolelle jossain vaiheessa, kuten Mr Birch ehdotti.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: BDSMn aloittaminen ammattilaisen kanssa
« Vastaus #5 : 27.08.2019, 12:58 »
Hmm..itselläni tuossa tökkää ajatus vieraasta ihmisestä jota en kunnolla tunne, johon en luota ja johon mulla ei olisi minkäänlaista tunnesidettä. Siltä pohjalta toisen iholle päästäminen, sanan monessakin merkityksessä, nostattaa itsellä lähinnä karvat pystyyn.
Mutta riippuen toki mikä itse kullekin toimii!
Plussana tuossa voisi olla se, että saa tilattua mitä haluaa, miten haluaa, miten paljon haluaa. Iisimpi tilaisuus ehkä siinä mielessä ettei tarvitse pohtia nappaako vastapuolta juuri se mitä itse toivot. ::)