Kirjoittaja Aihe: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu  (Luettu 2041 kertaa)

aavikkokytkin

Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« : 01.09.2019, 18:47 »
Heippa kaikki!

Tiiättekö ens tiistai on ihan mahtava päivä, koska silloin on tulossa miitti tuossa tunnelmallisessa pikku kahvila Kolossa! Ja mikä parasta, sinne on kaikenlaiset kinkyt tervetulleita! Tiskiltä saa kylmiä ja kuumia juomia sekä kaikenlaisia syötäviä herkkuja, joten rahapussi kannattaa varata mukaan.

Koetamme päästä jälleen sinne verhon taakse takanurkkaan. Ajoissa saapuvat saa parhaat istumapaikat  ;)

Lyhyesti:
Miitti
Kolo Lounge, Pakkahuoneenkatu 5
3.9. klo 18 alkaen

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 310
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #1 : 01.09.2019, 20:05 »
Ooh! Jospa sitä tulisi miittailemaan ensimmäistä kertaa uuteen kaupunkiin kotoutumisensa jälkeen?  8)

Olen liikkeellä autolla. Olisiko jollain paikallistuntemusta omaavalla antaa hyvää neuvoa, minne kyseinen vehje kannattaa pysäköidä, jotta miittipaikalle pääsisi sujuvasti?

junnu26

  • Vieras
Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #2 : 01.09.2019, 20:26 »
Ehkä jos pakarat sallii ^-^

Olen liikkeellä autolla. Olisiko jollain paikallistuntemusta omaavalla antaa hyvää neuvoa, minne kyseinen vehje kannattaa pysäköidä, jotta miittipaikalle pääsisi sujuvasti?
Mun talliin  :))...ei mut autoranta parkkis tietääkseni on ilmainen 18 jälkeen ja yleensä siellä on tilaa tiistaisin.

aavikkokytkin

Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #3 : 01.09.2019, 20:44 »
Ooh! Jospa sitä tulisi miittailemaan ensimmäistä kertaa uuteen kaupunkiin kotoutumisensa jälkeen?  8)

Olen liikkeellä autolla. Olisiko jollain paikallistuntemusta omaavalla antaa hyvää neuvoa, minne kyseinen vehje kannattaa pysäköidä, jotta miittipaikalle pääsisi sujuvasti?

Jos olet paikalla vähän ennen kuutta, jolloin maksullinen pysäköinti kolon edessä päättyy, saa auton usein siihen aivan Kolon eteen. Autoranta parin korttelin päässä on varmaankin seuraavaksi helpoin paikka.

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #4 : 01.09.2019, 21:56 »
Näillä näkymin saapunen paikalle suoraan töistä toivottavasti en kauheen pahalle haisten, mukana myös karvainen kaveri jonka muutamat ovatkin jo tavanneet sekä yksi ensikertalainen!  ^-^

Deni

Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #5 : 02.09.2019, 20:56 »
Wohoo! Mitti miitti miitti!

Punakarhu

  • (aiemmin BreatheWithMeh)
  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 151
  • Galleria
    • Instagram
Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #6 : 03.09.2019, 15:47 »
Helsingin edustus tulee paikalle :)

Punakarhu

  • (aiemmin BreatheWithMeh)
  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 151
  • Galleria
    • Instagram
Vs: Tiistain Kolomiitti 3.9. klo 18, Oulu
« Vastaus #7 : 03.09.2019, 15:49 »
Ajattelin itse asiassa mennä ennen miittiä viideksi Kauppuri 5:een perinneteurastajalle, saa liittyä seuraan.