Kirjoittaja Aihe: Tampereen torstaimiitti 12.9. klo 18- @2h+k: patonkia uuniin  (Luettu 1565 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2224
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Öhöhö öhöhö, on taas se aika viikosta kun mennään Kaksioon laittamaan piisamia piirakkaan! Eiku!

Miitti on jälleen kerran torstaina kuudelta ja tapahtumapaikkana on 2h+k, Aleksanterinkatu 33, vihreästä ovesta sisään, baarin perälle ja vasen nurkkapöytä. Siellä ei sitten sijoiteta uppotukkia kanavaan, vaikka kuinka huvittaisi, koska ravintolasäännöt on semmoset. Ruokaa ja juomaa saa rahaa vastaan, ja vaahtokarkkia voi sovitella avaimenreikään sitten miitin jälkeen kotona.

Itse tilaisuushan on vapaamuotoinen tutustumistapahtuma, jossa jutellaan kaikesta mahdollisesta, aina ruokaresepteistä siihen, mikä on paras tapa jemmata majoneesia nakkipiiloon. Pukukoodina on arkiasu, sisäänpääsy ei maksa mitään ja onpa sieltä joku löytänyt joskus jonkun, jonka kanssa uittaa palomiestä limaluolassa. Ei kuitenkaan kannata odottaa, että miitistä päätyisi ujuttamaan kastematoa lörtsyyn, vaan lähteä matkaan sillä mielellä, että tutustuu uusiin ihmisiin ja voi hetken olla muiden yhtä vinksahtaneiden kanssa samassa kaapissa. Ei siis sellaisessa kaapissa, jossa tuutataan maustemakkaraa sämpylään, vaan siinä, jossa voi olla oma itsensä eikä tarvi varoa sanomisiaan.

Mulla on pieni vaara tässä, etten itse pääse paikalle kuin enintään pyörähtämään, mutta kyllä siellä muu porukka ottaa vastaan. Tervetuloa, eikä sitten töräytellä vaaleanpunaista trumpettia julkisesti!

Myskirotta

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Because I can.
  • Galleria
Sangen mielenkiintoinen agenda. Tai siis ei ole. Miten se nyt meni. :o

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Saisko tänne ihmisiä? Missä ihmeessä kaikki on????