Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Miesten dresscode-vaatetus

(1/9) > >>

Uvery:
Apuva, ((bileiden nimi)) lähestyy, ja pitäisi löytää jotain päällepantavaa! Hameväkeä edustava yksilö mitä todennäköisimmin löytää aina kaapistaan nätin mekon ja siihen asustetta, mutta miten pukeutua bileisiin, jos on Lihaasyövä Valkoinen Heteromies™? Mekko ei tunnu omalta, kaapissa ei ole kumia, ja juhlavin mitä kaapista löytyy on kauhtuneen siniset ylppäreihin ostetut pukuhousut, jotka eivät ole mahtuneet jalkaan kuuteen vuoteen.

LVH™:n vaatekaapista ei löydy goottireleitä, mutta varustelekaa, urheilupaitoja ja laatikollisia raksafirmojen mainoslippiksiä kyllä niidenkin edestä.

Ongelma on todellinen, sillä olen saanut useammin kuin kerran todistaa, että LVH™ on jättänyt kokonaan tulematta bileisiin, koska ei ole löytänyt vaatetta. Joten vinkkejä! Miten kyhätä miehelle sopiva pukukoodista läpi menevä asu, kun kaikki farkkuja jännittävämpi nostaa sykettä?

bikantti:
Nyt heitän tähän vähän kärkkäästi, että tän voisi ottaa vähän huumorilla  ::) Osa naisista panostaa asuihin aika mittavalla budjetilla (esim. eri bileisiin aina eri asu), joten onko nyt liikaa vaadittu, että mies esim. ostaisi uuden itselleen sopivan puvun? Se kuitenkin menee sen jälkeen moneen tilaisuuteen, jos ei koko suuresti muutu. Ja että jos ei sen vertaa jaksa panostaa tai jännittää liikaa esim. laittaa nahkahousut tai bootsit tai köysinippu vyölenkistä roikkumaan tai kumikraka tai mitä ikinä, niin ehkä sitten kuuluukin vielä jäädä kotiin?  >:D

Voi tietty laittaa "OLEN HETEROMIES"-paidan, jos pelkää, että itselle väärää sukupuolta edustavat ihmiset hyökkäävät joukolla kimppuun. Eiköhän se auta. Tai sitten ottaa julkimoista mallia ja pukeutua pekoniviipaleisiin tms., niin on se liha-eväskin sitten aina mukana.

--> Asusteet, asenne.

Tuli:
Mä taas ajattelen niin päin, että fettaribileet nyt eivät ole kaikkia kinkyjä varten. Ja DC-bileet on fettaribileitä.

Minusta on ihanaa, että fettaribileitä järjestetään, vaikken itse niissä käykään.

Kahlitsija:

--- Lainaus käyttäjältä: Tuli - 18.09.2019, 11:46 ---Mä taas ajattelen niin päin, että fettaribileet nyt eivät ole kaikkia kinkyjä varten. Ja DC-bileet on fettaribileitä.

Minusta on ihanaa, että fettaribileitä järjestetään, vaikken itse niissä käykään.

--- Lainaus päättyy ---
Tuli tiivistää täydellisesti. Jos ei ole mielenkiintoa asuihin, niin ei kai asustuksen ympärillä pyörivät bileet ole silloin tätä kyseistä ihmistä varten?

Hallatar:
Ennakkoluulottomuus, ja se, ettei ajattele liian vaikean kautta -- kaikkien ei tarvitse vetää heti sitä lateksicatsuittia päällensä, jos ei sellaisessa oloaan kotoisaksi tunne. Sama puvun kanssa. Veikkaan, että aika monelta löytyy esim. mustat reisitaskushortsit, niiden kanssa maiharit, pari vyötä ristiin rastiin kropan yli ja kolmannella vyötäisille kiinni ja siitä saa samalla lenkit muulle rekvisiitalle halutessaan. Paita voi olla kauluspaita tai sit voi napata [naisten osastolta] jonkun vähän kiiltäväpintaisemman t-paidan. Tai voi olla paidatta. Liivikin vois olla kova. Tai verkkopaita tai tai tai... Lisäksi vaikka sormista rikki menneistä nahkahanskoista päät pois ja saa raisummat kynsikkäät.

Kirppiksia kolutessani katselen tarjontaa aina myös vähän sillä silmällä, jos vaikka bongais jotain, mitä ehkä mahdollisesti vois joskus tulevaisuudessa bilevetimiä suunnitellessa hyödyntää. Se voi olla vyö, jossa on valmiiksi jotain metallilenkkejä, tai kiiltävä vaatekappale jne. Toki kirppiksillä yleensä on enemmän naisten rettuja tarjolla, mut miksei vaikka soveltaisi ja nappaisi jonkin kanvaasi- tms. paksummasta kankaasta tehdyn kilttiä tyylittelevän hameen? Ei sitä kukaan tuu kyselemään, mistä se on -- paitsi ehkä kehumismielessä.

Tässä nyt jotain, mitä alkuun tuli mieleen.


EDIT: Ois aika ässää, jos tähän tulisivat miesoletetut/ sellaisiksi identifioituvat/ ristiinpukeutujat/ ____________ kertomaan omista ideoistaan ja toteutuksistaan, saisi ensinnäkin ensikäden kokemuspohjaisia vinkkejä ja toiseksi, noh, ehkä sellaisia uskotaan kohderymässä herkemmin -- pahoitteluni tällaisesta karkeasta asenteellisesta yleistyksestä. *hymiö tähän*

EDIT 2: Värioletuksena oli minulla tietysti musta, koskapa en juuri muuta omista, mutta eihän mikään estä värikoodaamasta oman makunsa mukaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta