Kirjoittaja Aihe: Lautapelimiitti Kouvolassa 8.10  (Luettu 1378 kertaa)

zuidi

Lautapelimiitti Kouvolassa 8.10
« : 28.09.2019, 21:18 »
Nyt joukolla lautapelailemaan : 8.10. klo 17-20 Kouvolan pääkirjaston Ryhmätyötila , kirjaston alakerrassa.

Tyrkyllä useampia pelivaihtoehtoja, ainakin Trans Europa-junaratapeli, Dixit -tarinapeli ja Port Royal-korttipeli.

Julkinen tila, joten normikuteet. Kustannus : ilmainen

zuidi
 
« Viimeksi muokattu: 01.10.2019, 15:31 kirjoittanut MissMary »

mstouchmeanddie

Vs: Lautapelimiitti Kouvolassa 8.10
« Vastaus #1 : 04.10.2019, 14:42 »
Jee, tänne vaan kaikki Kouvolasta ja kauempaakin! :> Meillä on myös mahdollisuus hakea Mediamajasta lisää lautapelejä pelailtavaksi, jos sieltä löytyy jotain kiinnostavaa.

mstouchmeanddie

Vs: Lautapelimiitti Kouvolassa 8.10
« Vastaus #2 : 07.10.2019, 19:42 »
Vielä viime hetken nosto! Tulkaa mun seuraksi pelailemaan c: Erityisesti uusia kävijöitä toivotaan paikalle~

Haluttiin siis vaihteeksi järkätä holiton miitti, jonka tapahtumapaikkana toimis vähän yksityisempi mesta kuin paikallinen kapakka. Jos kävijöitä/mielenkiintoa löytyy, niin vastaavia lautapeli-iltoja voi sitten järjestää myöhemmin lisää ^^

Mä saavun viideksi ryhmätyöhuoneeseen paikalle, koitan pitää oven auki tai raollaan, ja tunnusmerkkinä voi bongata kimaltelevan lohikäärmepehmolelun pöydältä nököttämästä : ) (ajattelin että pehmolelu herättää ehkä ulkopuolisten silmissä vähemmän kysymyksiä ku jotkuu nahkakahleet tai piiska : D )

Jos jännittää tai ei tunne ketään muita, ni mulle voi myös laittaa etukäteen yksäriä, voidaan sit vaik tavata jossain ja saapua yhessä paikalle :> Myös muuten vaan voi kysellä tai ottaa yhteyttä!

Kinksters of Kouvola, unite  >:D

sub_m

  • Vieras
Vs: Lautapelimiitti Kouvolassa 8.10
« Vastaus #3 : 07.10.2019, 19:45 »
Vois koittaa ehtiä