Kirjoittaja Aihe: Tampereen huonoakin huonompien vitsien miitti to 3.10. klo 18 alkaen  (Luettu 2028 kertaa)

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
This is Spa... eikun, madness. Semmonen never stop -tyyppinen.

Eli miitti. Taas kerran.

Taas kerran se aika, kun saa kärsiä ja hävetä niiden hullujen läppiä Kaksion nurkkapöydässä. Tosin ne kärsät kannattaa pitää vähän piilossa, kun ravintolassa ollaan.

Osoite on jälleen kerran Aleksanterinkatu 33, ja miittiin tullaan ihan arkivaatteissa. Sisäänpääsy ei maksa mitään ja ruokaakin saa kohtuulliseen hintaan, kertovat jopa että baaritiskiltä saa juotavaa!

Ota siis kaikki kaverit mukaan ja saavu miittaamaan muita kinkyjä! Mukana menossa on jälleen kerran miittikirja, johon dokumentoidaan kaikkea mahdollista maan ja puun väliltä.

Ole miitissä tai ole muualla!

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Mulla on nyt ollu jo hetken ihan tallessa, ei hukassa (!) eräs kesäisen Ruby & Fellaksen miitin yksinäinen miittikirjasivu, joka voisi vihdoin tallentua viralliseen miittikirjaan. En vain välttämättä pääse tälläkään viikolla paikalle, mutta pidän tallessa ja eksytän sen vielä kirjan liitteeksi!

Trobi-cat

  • Vieras
Kukahan tänään on tulossa. Tällä hetkellä tampereella niin voisi tulla piipahtamaan moikkaamaan tuttuja. Riippuen toki, eksyykö tuttuja paikalle ^-^

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Saattaapi jäädä välistä, jään kotii sairastamaan ja lepäämään

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Taidan raahata itseni paikalle, ainakin käväseen!

hihaton

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2226
  • Come to the dark side. We have needles.
  • Galleria
Seuraa torstaimiitteihin ja niiden järjestämiseen liittyvä tiedote:

Mulla on tällä hetkellä elämässäni sellaisia isoja myllerryksiä, joiden vuoksi jään vähäksi aikaa sivuun miittien järjestämisestä. Noilla myllerryksillä on ollut myös sellainen ikävä sivuvaikutus, etten ole osannut olla sellainen yhteisön jäsen kuin haluaisin, ja siksikin katson aiheelliseksi ottaa hetken aikalisän ja aktivoitua uudestaan sitten, kun oma arki on taas tasaantunut. Tunnistan, että olen käyttäytynyt viime aikoina mulkusti monia ihania ihmisiä kohtaan, ja pyydän sitä anteeksi. Olen aloittanut ensimmäiset korjausliikkeet tämän suhteen, mutta niiden vaikutus tulee samalla lailla hitaasti kuin tuon muun elämänkin tasapainottuminen.

Enkä minä kokonaan häviä, kunhan vain näyn vähemmän miiteissä, bileissä ja workshopeissa. Olen edelleen tilattavissa opettamaan neuloja sun muuta, mutten toistaiseksi itseäni niihin erikseen tarjoa. Pyytämällä lähden kyllä!

Ariette on lupautunut huolehtimaan miittiketjut ainakin sen aikaa, kun olen itse muualla, ja enköhän minäkin niissä aina välillä käy.

Yksärilaatikkoni, sähköpostini ja niin edelleen ovat auki niille, jotka haluavat keskustella tästä (tai jostain muusta) aiheesta tarkemmin.