Kirjoittaja Aihe: Etsitään kissan sielun synnyttäjää tai muita materiaalisia taitajia/tietäjiä!  (Luettu 1971 kertaa)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Kuten sanottua, haussa on kädentaitaja/ompelija, osaaja/tietäjä, joka ehkä tiedät mistä löytäisi, myyt itse, valmistat tai olisit valmis opettamaan ja opastamaan valmistuksessa.. tms.

Tällä naukuvalla eläimellä on hukassa se juuri oikeanlainen ja oma, muutamien toiveiden mukainen, monipuoliseen käyttöön sopiva, kissaihmisen vaate/asusteet! ^-^

En etsi turripukua koska mulla ei ole niin iso pää (enkä ole turri), en myöskään tyydy niihin vaatekaupan lastenosaston yksinkertaisiin muovikorviin enää. Minä vain haluaisin viimein kehrätä siinä ah niin oman tuntuisessa toisen persoonani ulkokuoressa, joka olisi jotain kissamaisiin ajatuksiin sopivaa kangasta ja materiaalia..

Kissa persoonani esikuvana voit pitää mm:
Broadwayn musikaalisia kauko-sukulaisiani,
'Ginger/Orange cat' -  hakusanojen kuvatuloksia
ja perus petplay ajatusta..

Haussa on siis yksi kokonainen Nanna ulkokuoreltaan, karvakorvineen ja häntineen. Sellaisen ihanan se joku tekijä, myyjä tai tekemistä opettava siis, ottakoon tästä vuosisadan nakin!

Ideoita otan vastaan mielelläni mutta esimerkiksi kommentit kuten "no hönö hei kvg.." ja "mikset tilaa (omaisuuden hinnoilla) säkkisikaa netistä, valtiosta xyz!?"  sivuutan kokonaan. Sillä en ole etsimässä hassuinta vastausta tai turhaa rahan tuhlausta vaan fiksua ihmistä ja vastauksia, joita oikeasti voisi hyödyntää.

Miksi en vaan tee itse? No koska en osaa ainakaan ilman neuvoja, vaihdan ehkä ompelukoneeseen langan ja osaan ommella sillä melkein suoraa viivaa, mutta kaikki muu taito kyseiseen on itselläni täysin hukassa..  O:-)