Kirjoittaja Aihe: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00  (Luettu 2869 kertaa)

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Torstait tulevat niin kovin nopeasti aina uudestaan ja uudestaan! Juurihan minä istuin syömässä seitan burgeriani kaksion peräpöydässä, uusia tilaustöitä samalla suunnitellen ja sitruunaa nenään (ei, ei omaan) tunkien. Vai oliko se appelsiinia? Tänä torstaina voisin kokeilla tunkea jotain muuta nenään (ei, ei edelleenkään omaan) ja heilutella neulepuikkoja, vaihtaa samalla kuulumisia sekä tietoa miten te varustaudutte tulevaan talveen.
Nähdään tutussa paikassa 2h+k, Aleksanterinkatu 33, vihreästä ovesta sisään ja peräpöytään asti.

Olen nykyisin kuntosalilla torstaisin aina viiteen asti, joten ehdin juuri ja juuri kuudeksi miittiin. Tämä tieto siksi, että jos olet uusi ja jännittää, kaipaisit jotakuta saattamaan ensimmäiseen miittiin, on minun aikatauluni tähän nyt kovin tiukka, mutta saa laittaa viestiä tähän ketjuun tai yksäriä minulle, niin katsotaan mitä voimme tehdä! Eiköhän muitakin konkareita löydy esiliinaksi ja tukipilariksi ensimmäiseen miittiin  :love:

alice

Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #1 : 15.10.2019, 09:31 »
Hmmm, saattaisin mahdollisesti pitkästä aikaa ehtiä käymään :o

Lillith

  • Vieras
Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #2 : 16.10.2019, 21:47 »
Tulen illalliselle töistä suoraan, mutta paikalla olen vasta klo 20:15. Toivottavasti siellä joku muukin nuokkuu pidempään, ettei tarvitse puhella itsekseni. ☺️

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #3 : 17.10.2019, 00:47 »
Tulen illalliselle töistä suoraan, mutta paikalla olen vasta klo 20:15. Toivottavasti siellä joku muukin nuokkuu pidempään, ettei tarvitse puhella itsekseni. ☺️

Ellei maailmaa mullistavaa tapahdu, olen paikalla vielä kahdeksan jälkeenkin! Seuraa löytyy siis!

Lillith

  • Vieras
Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #4 : 17.10.2019, 16:05 »
Tulen illalliselle töistä suoraan, mutta paikalla olen vasta klo 20:15. Toivottavasti siellä joku muukin nuokkuu pidempään, ettei tarvitse puhella itsekseni. ☺️

Ellei maailmaa mullistavaa tapahdu, olen paikalla vielä kahdeksan jälkeenkin! Seuraa löytyy siis!

Kiva juttu! Minun vuokseni ei ole tarpeen iltaasi venyttää ja paikalle on tulossa muitakin hämärän jälkeen havahtuvia. 🙂

pyllyart

Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #5 : 17.10.2019, 22:59 »
Joku taisi jättää sateenvarjonsa sinne.
Miitin joukkohaliva väki on yhtäaikaa suloista ja saa kaipaamaan mukaan ja sitten ei uskalla eikä tunne itseään halutuksi siihen joukkoon.

Myskirotta

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Because I can.
  • Galleria
Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #6 : 18.10.2019, 00:10 »
Joku taisi jättää sateenvarjonsa sinne.
Miitin joukkohaliva väki on yhtäaikaa suloista ja saa kaipaamaan mukaan ja sitten ei uskalla eikä tunne itseään halutuksi siihen joukkoon.

Halaan sinut liiskaksi, kun seuraavan kerran nähdään.

pyllyart

Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #7 : 18.10.2019, 01:05 »
Halaan sinut liiskaksi, kun seuraavan kerran nähdään.

Arvostaisin ja tarvitsisin kovasti. Paljon mahdollista, että asiat mitä olen nyt kuukausia käynyt läpi pääni sisällä, saavat minut yhtä lailla vaikuttamaan vaikeasti lähestyttävältä.

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Tulehan miittiin 2h+k, Tre, 17.10. klo 18.00
« Vastaus #8 : 22.10.2019, 01:18 »
Joku taisi jättää sateenvarjonsa sinne.
Miitin joukkohaliva väki on yhtäaikaa suloista ja saa kaipaamaan mukaan ja sitten ei uskalla eikä tunne itseään halutuksi siihen joukkoon.

Ikävää että koet näin. Uskoisin vahvasti, että joukkohaliva väki on keskenään hyviä ystäviä vuosien ajalta, tai muuten tekemisissä syvemmin, tai suhteessa. Miittijoukkoon halutaan mukaan kaikki, halikasoihin ajautuu tuttuuden ja ajan kanssa. Onhan meillä kerran ollut tiistaimiitin aiheena halailumiitti, joten ehkäpä torstaimiitissäkin voisi joskus jaella haleja pyynnöstä ja luvasta!