Kirjoittaja Aihe: Miittien pelko?  (Luettu 33087 kertaa)

MURU

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #90 : 02.11.2019, 09:40 »
 :) sananen murulta. Elämäni tänä syksynä ollut tavallistakin kiireisempää siviilissä joten se on rajoittanut murun jaksamista ihmisten parissa. Olen saanut elämääni sisältöä uudella tavalla olemalla miiteissä. minulla on ihan oma tapani kestää tavallisia tiistai tai torstaimiittejä tampereella.
 minua harmittaa etten pysty osallistumaan pääkaupungin miitteihin arkena koska se elämä täällä ja jaksaminen. Kun hieman puuhastelee vaikka blokkaamalla tavaroita astioita tai sopivan hillityllä tavalla liikkumaan auttaa murua illasta riippuen tai kohtaamalla sopivia persoonia ei niinkään puhuminen ja paikoillaanolo vaan tekeminen.

Elämäni on yhtä sessiointia kyse vaan on siitä mitä voi tehdä missäkin paikassa ja kenen kanssa. Olemalla oikeassa paikassa itselleni töissä saan uskomattomia voimavaroja myös kinkkuiluuni ja toisinpäin. eri persoonat ja hetket rikastuttavat mielikuvitustani. olen liian vähän töissäni hyödyntänyt vahvuuksiani nyt pikkuhiljaa uskallan olla oma höhlä itseni ja kestää lasten kummallisia kysymyksiä enemmän kuin ennen.

 kaikki se äänimaailma jossa saan pyöriä hih..tiedätte mitä tarkoitan hih. ja ne köydet on monia ihania persoonia jotka sopivat murulle mutta jokaisella meillä on muitakin asioita mitä pitää hoitaa. Elämä ei pyöri pelkästään murun ympärillä vaan kaikkien meidän. yhteisöstä haaveilen ja siihen kuulumisesta. vielä on aikaa..

asiasta viidenteen. kohtaamisista. jos on jo valmiiksi ongelmia asioiden kommunikoinnissa yritäppä siinä sitten kommunikoida kumppanisi työkavereiden lasten kaa ja ne kaikki ihanat uudet ja vanhat persoonat päälle muru vasta harjoittelee antakaa se anteeksi puhuminen ei ole murun juttu mutta kroppani ei valehtele se kertoo samantien kaiken oikeille henkilöille ei sanat vaan teot..toki oikeanlaisesti sanotettuna olen myös hyvin kuuliainen. Helppo samaistua määrätietoisiin matalien naisäänien puheisiin. muru niin vietävissä mutta kuka on köyden toisessa päässä...hmm...

kuka jaksoi lukea loppuun sille voimahali ja pisteet..


Brak

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #91 : 02.11.2019, 12:17 »
Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.

On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta.

Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.

Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #92 : 02.11.2019, 15:26 »
Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.

On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta.

Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.

Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.

Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?

Nimimerkiltä Tosielämän fleshlight

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #93 : 02.11.2019, 15:47 »

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #94 : 02.11.2019, 15:59 »
Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?

Nimimerkiltä Tosielämän fleshlight
Niin, kyllä pitäisi vähintäänkin määritellä, minkälainen pillu on kyseessä ja onko se ylipäätään saatavilla.

Pelkkä reikä ei välttämättä ole markkina-arvoltaan hyvä - kyllä sen pitää olla kiinni ihmisessä.

Colestramus

  • Bizarre Club
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 389
  • Voe tokkiinsa.
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #95 : 02.11.2019, 16:01 »
Useimmiten ainakin miiteissä, joissa olen itse käynyt, markkina-arvo ei ole niin isossa asemassa, vaikka kyllä se niissäkin voi joskus tulla esille, mutta ei onneksi kertaakaan halventavassa merkityksessä (en ainakaan itse ole huomannut tai kokenut että näin olisi). Enimmäkseen siinä mielessä, koska miiteissä joissa käyn, käy kaiken ikäistä porukkaa (N. 20-65v), mutta useimmat etsivät seuraa oman ikäisistään. Kun menee miittiin, tai harkitsee ensimmäistä kertaa käyvänsä miitissä, on hyvä kuulostella millaisia ne miitit useimmiten ovat.

Miitit joissa itse käyn, ovat useimmiten sosialisointia ja verkostoitumista pääasiallisesti ajavia, ja sitä haluavia sisältäviä persoonia. Onhan toki myös erikseen leikkimiittejä, joissa luonnollisesti halutaan että se potentiaalinen kumppani, joka on haussa, täyttää ne kriteerit joita itse etsii, tässä tapauksessa markkina-arvo voi siis olla vahvemmin esillä, riippuen leikin luonteesta.

Voin esimerkiksi itse vaikkapa köysitellä ihan sukupuolesta riippumatta (köysittelyssäkin suosin naisia, rintojen takia. Esim. Box-Tien tekeminen miehelle, on lievästi vaikeampaa, koska ei ole välttämättä sitä massaa, jota se kyseinen sidonta käyttää hyväkseen, eli naisen rinnat) tai antaa piiskaa, mutta varsinaisessa seksissä (penetraatio, suihinotto/nuoleminen yms) preferoin mieluummin naisia, vaikka olenkin bi/pan. Joten markkina-arvon kannalta, etsin siis suoraan sanottuna ensisijaisesti pillullista yksilöä :D. Tässäkin asiassa toki määrää useampikin muuttuja, kuten luonne ja muut aspektit.

Se sitten on toki eri asia, ja harmillista, jos miitissä porukka näkee ihmisessä vain ja ainoastaan sen markkina-arvon, ja jos sellainen olo tulee kyseistä miitistä, niin kannattaa ehkä mieluummin jättää omaan arvoonsa se sitten. Toisaalta ymmärrän, jos monet miiteissä käyvät, käyvät siellä löytääkseen seuraa, niin tottakai markkina-arvo väkisin tulee esille siellä. Se sitten miten se nostetaan (jos nostetaan esille) määrää sen, onko se halventavaa vai ei. Löydän vaikkapa sen täysin hyväksyttävänä, jos joku esittää toiveensa miitissä, että olisi kiva löytää itselleen sopivaa seuraa, kunhan sen esittää muita kunnioittavalla tavalla.

Olenkin toivonut joskus sitä, että pidettäisiin erikseen ns. treffi miittejä, joissa pääsee tutustumaan ihmisiin siinä tarkoituksessa, että voi mahdollisesti löytää potentiaalisen kumppanin. Toisaalta sellainen onnistuu aivan hyvin jo miiteissä jossa leikitään, sekä täällä foorumilla, joten sinänsä sellaiselle ei olisi paljoakaan tarvetta todenäköisesti.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #96 : 02.11.2019, 16:20 »
Itseasiassa jäinkin miettimään miten tämä keskustelu meni miiteistä markkina-arvoon  :o 

Mutta toivon kovasti ettei kukaan ainakaan miittiin tullessa miettisi markkina-arvoaan. Tai ainakaan jättäisi siitä syystä tulematta, että ei koe olevan markkina-arvoltaan tarpeeksi.

TuhmaTe

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #97 : 02.11.2019, 16:33 »
Itseasiassa jäinkin miettimään miten tämä keskustelu meni miiteistä markkina-arvoon  :o 

Mutta toivon kovasti ettei kukaan ainakaan miittiin tullessa miettisi markkina-arvoaan. Tai ainakaan jättäisi siitä syystä tulematta, että ei koe olevan markkina-arvoltaan tarpeeksi.

Tätä minäkin mietin. Ehkä ei pitäisi stressata sen takia mitä on, parempi on tehdä ratkaisut miittiin tulemisesta tai tulematta jättämisestä muiden syiden ja perustelujen tukemana. Siis kenenkään ei pitäisi.
Ei sitten kuitenkaan liene kiveen hakattua sääntöä, miten uusi henkilö otetaan noissa tilaisuuksissa vastaan. Näin ainakin oletan ja toivon....Vielä tarkennuksena, sukupuoli ja suuntaus ei vaikuta asiaan.
Toki tietyt seikat saattavat vaikuttaa. Millaisia henkilöitä ko. miittiin saattuu tulemaan jne.

Brak

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #98 : 02.11.2019, 17:40 »
Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.

On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta.

Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.

Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.

Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?

Kuten aikaisemmin totesin, markkina-arvo ei tarkoita sitä, että ihmisen ruho leikataan osiin, annetaan kullekin osalle arvosana ja lopuksi lasketaan kaikki yhteen.

Markkina-arvo on kokonaisvaltainen kokemus ihmisestä. Naisille, erityisesti nuorille ja kauniille, ei ole ylenpalttisesti kysyntää siksi, että heillä on pillu, vaan siksi, että he vetoavat miehen seksuaalisuuteen ja yleensä persoonallisuuteen kokonaisvaltaisesti. Kysymys on nimenomaan kokonaisuudesta, mutta ilman pillua ei ole kokonaisuutta. Kokonaisuuteen tarvitaan tietyt vähimmäisosat.

Minusta tuntuu, että monilta naisilta puuttuu täysin ymmärrys, mitä tarkoittaa, kun on pakko siirtyä saalistettavasta kerjääjäksi. Se on useille vähintään passivoiva, mutta monille myös nöyryyttävä kokemus. Nämä ihmiset pysyvät herkästi poissa näkyvistä, koska heitä hävettää.

Luovuttaneiden miitissä olisi hyvin erilaisia persoonia kuin miitissä.

alistaja

  • Vieras
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #99 : 02.11.2019, 23:18 »
en voi käydä miiteissä koska olen vanhempi dominoiva mies.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #100 : 03.11.2019, 17:08 »
Sub/bottom-miehethän ovat jatkuvasti ruokaketjun pohjalla (voi ironiaa), eikä esimerkiksi heidän toiveillaan ole väliä. Mitään omaa juttua ei saisi pyytää, pitäisi vaan tyytyä siihen, mitä annetaan.

On mielenkiintoista, kuinka monet vihaavat markkina-arvoteorioita, vaikka ne ovat totista totta ja vaikka niiden avulla on hyvin helppo ymmärtää ihmisten käytöstä yhdestä näkökulmasta.

Täällä taisi olla yksi ketju, jossa vanheneva nainen murehti iän aiheuttamaa arvonsa romuttumista. Silti tuollaisenkin naisen markkina-arvo on valtavasti suurempi kuin miessubin.

Hakeutumista ihmisten pariin kummasti edistää se, jos kokee olevansa toivottu ja haluttu ja tasavertainen.

Mua kyllä itseäni ärsyttää, jos markkina-arvo nousee vaan sen takia että mulla on pillu. Koska yksilönä haluan olla niin paljon muutakin kuin pillu. Itseasiassa ärsyttää, jos ihminen haluaa tutustua muhun vaan koska mulla on reikä, eikä mussa kiinnosta mikään muu kuin reikä. Mutta tullaanko tässä sitten jotenkin siihen kysymykseen, että markkina-arvon mukaan pelkkä reikä on parempi kuin kokonainen yksilö?

Kuten aikaisemmin totesin, markkina-arvo ei tarkoita sitä, että ihmisen ruho leikataan osiin, annetaan kullekin osalle arvosana ja lopuksi lasketaan kaikki yhteen.

Markkina-arvo on kokonaisvaltainen kokemus ihmisestä. Naisille, erityisesti nuorille ja kauniille, ei ole ylenpalttisesti kysyntää siksi, että heillä on pillu, vaan siksi, että he vetoavat miehen seksuaalisuuteen ja yleensä persoonallisuuteen kokonaisvaltaisesti. Kysymys on nimenomaan kokonaisuudesta, mutta ilman pillua ei ole kokonaisuutta. Kokonaisuuteen tarvitaan tietyt vähimmäisosat.

Minusta tuntuu, että monilta naisilta puuttuu täysin ymmärrys, mitä tarkoittaa, kun on pakko siirtyä saalistettavasta kerjääjäksi. Se on useille vähintään passivoiva, mutta monille myös nöyryyttävä kokemus. Nämä ihmiset pysyvät herkästi poissa näkyvistä, koska heitä hävettää.

Luovuttaneiden miitissä olisi hyvin erilaisia persoonia kuin miitissä.

Kyllä mä uskon että melkein jokainen meistä on saanut elämässään pakit. Jotkut saa niitä enemmän ja jotkut vähemmän, mutta aivan varmasti myös moni nainen on saanut pakkeja ja kokee sen yhtä lailla nöyryyttäväksi kerta toisensa jälkeen (minä mukaan lukien). Kuulun itse siihen ryhmään, jotka usein ihastuvat juuri niihin, jotka eivät ole minusta kiinnostuneita. Näissä tapauksissa tosin joskus voin säkällä kelvata fleshlightiksi, mutta ei missään nimessä romanttiseksi seuraksi. Näistä useista vastoinkäymisistä huolimatta, olen kuitenkin onnistunut myös löytämään muutaman ihmisen, joille ole myös tunteellisena olentona merkittävä.

Mutta niin, taas takaisin aiheeseen. En näe miksi pitäisi jaksaa ihmiset luovuttaneisiin ja ei luovuttaneisiin miittien suhteen, toivon vain että kukaan ei jäisi tämän markkina-arvo-ajatuksen vuoksi tulematta miittiin. Ei se ole paikka missä arvostellaan ihmisiä. Se on paikka, missä jotkut höpöttää(halutessaan) ja jotkut on hiljaa(halutessaan). Joku höpöttää köyden ominaisuuksista, toinen siitä mitä oppi luennolla samana päivänä aiemmin, ja mitä nyt ikinä mieleen tuleekaan.

Edit: typot
« Viimeksi muokattu: 03.11.2019, 17:23 kirjoittanut NaughtyGorgeous »

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #101 : 03.11.2019, 17:09 »
en voi käydä miiteissä koska olen vanhempi dominoiva mies.

Ja nyt tipuin kärryiltä kokonaan.

Dark Foxi

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 580
  • Onks toi paskaa taivaalla vai revontulia?
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #102 : 03.11.2019, 17:18 »
Itselläni on syynä välimatka. Muutan keskelle ei mitään ja tästä on hemmetin vaikea liikkua julkisilla. Ja jos liikenteesee lähtee, niin sitten se menee hotellin varaukseen ja bileisiin. :) Muuten kyllä mielelläni kävisin.

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #103 : 03.11.2019, 17:19 »
en voi käydä miiteissä koska olen vanhempi dominoiva mies.

Eikö sinun mielestäsi vanhemmilla dominoivilla miehillä saa olla sosiaalista elämää vertaistensa parissa vai mistä tämmönen ajattelutapa?

TuhmaTe

Vs: Miittien pelko?
« Vastaus #104 : 03.11.2019, 17:20 »
Päätin, että aion uskaltautua joku kerta.