Kirjoittaja Aihe: BDSM Wikipediassa  (Luettu 3614 kertaa)

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
BDSM Wikipediassa
« : 30.10.2019, 15:00 »
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/BDSM

Pahoittelen, jos kirjoittaja on täällä.
Mutta ihan oikeesti  :))
"BDSM-asento"
Lähteet Iltis ja Apu.

Vois tonne joku kynäniekka ehkä jotain asiallisempaakin asiaa keksiä?

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 602
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #1 : 30.10.2019, 15:06 »
Turvasanoista: Sanaksi suositellaan jotakin yleisestä kielenkäytöstä helposti erottuvaa sanaa, kuten ”pumpernikkeli”.  :o
Pumpernikkeli?!  ;D En edes osaa laskea kymmeneen sessiossa, ei noin vaikeita sanoja pysty sanomaan.

Toi BDSM-asento on kyllä hauska sana  :))

Adele

  • Vieras
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #2 : 30.10.2019, 15:08 »
Mä halusin heti kokeilla tuota BDSM-asentoa - hyvin myyty! 😀

LehA


Hra K

Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #4 : 30.10.2019, 22:11 »
Haluaisin tähän äänestyksen sille, että uskallanko katsoa tuon artikkelin...

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #5 : 30.10.2019, 22:21 »
Mä halusin heti kokeilla tuota BDSM-asentoa - hyvin myyty! 😀
Haha - en ole KOSKAAN ollut ko. BDSM-asennossa. Kaikki nämä vuodet...  >:D

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #6 : 30.10.2019, 22:30 »
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/BDSM

Pahoittelen, jos kirjoittaja on täällä.
Mutta ihan oikeesti  :))
"BDSM-asento"
Lähteet Iltis ja Apu.

Vois tonne joku kynäniekka ehkä jotain asiallisempaakin asiaa keksiä?
Oli kuitenkin Kirjallisuus -kohdassa mainittu BDSM-aapinen.

Ei mun mielestä ollut kokonaisuutena huono. Ehkä hyvä asettua lukijana sellaisen ihmisen saappaisiin, joka ei vielä tiedä aiheesta mitään tai ainakaan kovin paljon.

KumiTuomas

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 169
  • peruspervo
  • Galleria
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #7 : 31.10.2019, 09:03 »
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/BDSM

Pahoittelen, jos kirjoittaja on täällä.
Mutta ihan oikeesti  :))
"BDSM-asento"
Lähteet Iltis ja Apu.

Vois tonne joku kynäniekka ehkä jotain asiallisempaakin asiaa keksiä?
Oli kuitenkin Kirjallisuus -kohdassa mainittu BDSM-aapinen.

Ei mun mielestä ollut kokonaisuutena huono. Ehkä hyvä asettua lukijana sellaisen ihmisen saappaisiin, joka ei vielä tiedä aiheesta mitään tai ainakaan kovin paljon.
No oli se varmaan ihan hyvässä tarkoituksessa kirjoitettu. Ja löytyi purettuna "BDSM", joka oli itsellä kiusallisen hakusessa, kun kinkyilyä ystävälle selvitin. Se kohta "ja innostuneimpia ovat nuoret miehet" on kyllä tylsä, jos ei kuitenkaan perustu kuin johonkin lehtijuttuun. Joillekin ajatus liittymisestä nuorten (kiimaisten) miesten yhteisöön voi tuntua ... no vaikka vähän apealta. Ainakin itselle skenen ihmisten huisa moninaisuus tuli kuitenkin yllätyksenä, erittäin positiivisena sellaisena kyllä. Skenehän ei tietysti todista, ketä BDSM sen ulkopuolella innostaa tai on innostamatta.

Pervertti

  • Vieras
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #8 : 01.11.2019, 02:06 »
Se kohta "ja innostuneimpia ovat nuoret miehet" on kyllä tylsä, jos ei kuitenkaan perustu kuin johonkin lehtijuttuun. Joillekin ajatus liittymisestä nuorten (kiimaisten) miesten yhteisöön voi tuntua ... no vaikka vähän apealta.

Totta tuo kuitenkin on, täälläkin suurin osa käyttäjistä on miehiä (selviää deitti-ilmoituksista ja jäsenet-sivulta). Toki itse toivoisin, että yhä useampi nainen löytäisi skenen.

Tuo "BDSM-asento" oli ihan hauska juttu, mutta ymmärrän miksi joku on mennyt niin kirjoittamaan (ei ollut keksinyt parempaa kuvatekstiä).

Ihan ookoosti tuo artikkeli on kuitenkin kirjoitettu, sitä pystyy lukemaan ja ymmärtämään kokemattomampi.

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #9 : 01.11.2019, 07:38 »
Se kohta "ja innostuneimpia ovat nuoret miehet" on kyllä tylsä, jos ei kuitenkaan perustu kuin johonkin lehtijuttuun. Joillekin ajatus liittymisestä nuorten (kiimaisten) miesten yhteisöön voi tuntua ... no vaikka vähän apealta.

Totta tuo kuitenkin on, täälläkin suurin osa käyttäjistä on miehiä (selviää deitti-ilmoituksista ja jäsenet-sivulta). Toki itse toivoisin, että yhä useampi nainen löytäisi skenen.

Saanen esittää eriävän mielipiteeni. Naiset eivät erotu vaan deittipalstalla, koska heidän ei tarvitse usein vaivautua, seuraa tullaan tarjoamaan ihan oma-alotteisesti. Muiden kuin deittailujen kannalta katsottuna sanoisin, että skenessä on nykyään enemmän naisia kun miehiä.

Blondie77

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 889
  • Horotin - löytyy leluosastolta
  • Galleria
Vs: BDSM Wikipediassa
« Vastaus #10 : 01.11.2019, 07:59 »
Se kohta "ja innostuneimpia ovat nuoret miehet" on kyllä tylsä, jos ei kuitenkaan perustu kuin johonkin lehtijuttuun. Joillekin ajatus liittymisestä nuorten (kiimaisten) miesten yhteisöön voi tuntua ... no vaikka vähän apealta.

Totta tuo kuitenkin on, täälläkin suurin osa käyttäjistä on miehiä (selviää deitti-ilmoituksista ja jäsenet-sivulta). Toki itse toivoisin, että yhä useampi nainen löytäisi skenen.
.

Saanen esittää eriävän mielipiteeni. Naiset eivät erotu vaan deittipalstalla, koska heidän ei tarvitse usein vaivautua, seuraa tullaan tarjoamaan ihan oma-alotteisesti. Muiden kuin deittailujen kannalta katsottuna sanoisin, että skenessä on nykyään enemmän naisia kun miehiä.


No, jos baarin tilastoa katsoo niin jäseniä rapiat 6100 ja miesten suhde naisiin 2:1 (Määrässä siis vain ne jotka ovat kertoneet sukupuolensa, mutta tuskin loput kertomatta jättäneet on sentään naisia). itse uskon, että 6000:n  otanta kinkyjä antaa osviittaa jakaumasta. Ehkä se fiilis naisten enemmistöstä tulee koska naiset aktiivisempia ehkä kirjoittamaan ja bileisiin tullaan usein tyttöporukalla siinä missä miehet tulee yksin tai avecin kanssa..