Äänestys

Tilaatko Kiinasta tavaraa?

Tilaan usein
Tilaan silloin tällöin
Tilaan harvemmin
Tilaan hyvin harvoin
En ole tilannut
En ole tilannut, enkä aio tilata

Kirjoittaja Aihe: Tilaatko Kiinasta tavaraa?  (Luettu 5229 kertaa)

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #15 : 05.11.2019, 13:13 »
Paljonkin!

Nyt tilasin nartulleni erillaisia pantoja, jotka on kuitenkin halvan kiinalaisen rihkaman näköisiä ja oloisia.
Noh, enpä paljoa menettänyt

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #16 : 05.11.2019, 16:20 »
Niin, minulle ei ole niinkään tärkeää se, että, no, en menettäisi paljoa rahaa, jos tavara on paskaa, vaan se, että jos tavara on halpaa, ei siitä ole tekijällekään maksettu paljoa, joten mielummin maksan enemmän, jos oletusarvo on, että tekijäkin saa edes jonkinlaisen korvauksen tekemästään työstä. Vähemmän ja arvokkaampaa on oma motto. Varmaankin omissakin leluissa on jotain Kiina-kamaa, mutta välttelen silti parhaani mukaan.

Pervertti

  • Vieras
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #17 : 05.11.2019, 16:34 »
Kannattaa ottaa huomioon, ettei kaikkea kiinalaista tavaraa tehdä käsin ja onhan siellä valmistuskulut muutenkin paljon alhaisemmat, vaikka työntekijä ihan käypää palkkaa saisikin. Kiinassa palkkakulut ovat sitä paitsi nousseet aika paljonkin, pahimmat ajat alkavat olla takanapäin. Työtahti on tosin melkoisen hurjaa varmasti.

Itseä mietityttää enemmän tavaran laatu, laadusta kun ei koskaan tiedä.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2019, 17:15 kirjoittanut Pervertti »

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #18 : 05.11.2019, 17:03 »
No lisätään nyt vielä, että totta kai laatu on ensiarvoisen tärkeä. Jotenkin oletin, että se olisi itsestäänselvyys. Jonkinlainen luotto täytyy olla siihenkin, että jos hankittu tuote ei vastaa odotuksia/lupauksia, voi sen vaihtaa tai palauttaa. Jos näin ei ole, ei ko. tavarantoimittaja ole minua varten.

Pervertti

  • Vieras
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #19 : 05.11.2019, 17:10 »
Kiinalaiset tekeleet siitä vähän hankalia, että niiden laadusta ei voi olla varma: "moni kakku päältä kaunis". :D

Esim. kiinalainen metalli voi vaikuttaa hyvinkin laadukkaalta, mutta sitten se voikin ruostua tuosta vaan vaikka piti olla ruostumatonta tai sitten se on joku nikkelipommi.

Sitten toisaalta laatu voi myös yllättääkin, varsinkin jos ei odota yhtään mitään laadun suhteen.
« Viimeksi muokattu: 05.11.2019, 20:28 kirjoittanut Pervertti »

PerunaPoika

  • Vieras
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #20 : 05.11.2019, 17:43 »
Kaikki pukut minulla on ovat tehneet Kiinassa. He tekevät hyvä työtä ja saa kaikki mittaukset oikein.

Twosome8588

Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #21 : 05.11.2019, 20:43 »
Täytyy sanoa et on tullut tilattua Kiinasta (lähinnä AliExpressistä) todella paljon tavaraa ja ollaan kyllä oltu tyutyväisiä. Tilattu on mm. Lateksiasuja, - maskeja, korkokenkiä, isoja leluja, asusteita, yms. Liki kaikki on kyllä paikkansa lunastanut meillä. Jotku enemmän käytettävät lelut on tilattu briteistä lovehoneyltä, mutta kiina on pääasiallinen ostopaikka. Nytkin ol Latex Catfishiltä tulossa lateksiset uikkarit molemmille.

Xipetotec-A

  • Vieras
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #22 : 17.11.2019, 00:34 »
En saatanassa.
Monesta syystä jotka todennäköisesti on useastikin jo mainittu tässä ketjussa.

napakettu

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 223
  • Galleria
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #23 : 18.11.2019, 08:14 »
Jokusen kerran olen tilannut, kun asusteet näyttivät kuvissa kivalta. Osa tuotteista jäi saapumatta (no muutaman euron menetys). Osa tuotteista oli käyttökelvottomia, koska kangasmateriaali oli luokatonta tutkia, kuminauha lötköä ja kierteistä, nepparit ja hakaset osin väärin kohdistettu ja sen verran viallisia etteivät menneet kiinni jne. Puolet asuista suoraan roskiin.
Hintaan nähden ihan ok, mutta ikävä maksaa roskan valmistuksesta ja rahdista ympäri maailmaa. Pyrin jatkossa ekoilemaan ja maksan enemmän.

Raippa

  • OuSM
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1515
  • En ole sellainen kuin uskot minun olevan. ;)
  • Galleria
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #24 : 21.11.2019, 22:16 »
Tilaan...muuta harrastekamaa, mutta seksi on jäänyt toistaiseksi. Saa nähdä jatkossa.

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Tilaatko Kiinasta tavaraa?
« Vastaus #25 : 22.11.2019, 16:04 »
Mä tunnustan :o minulla kun on tuo aika vahva repimisfetissi, niin tulee tilattua rakkaalle subilleni vähän liikaakinkaikenlaista hörhelöä. Laadusta ei tosiaan tiedä mutta isompi ongelma noissa on noi koot. Aasialaiset koot on niin pieniäettä todella vaikeaa tilata sopivaa kokoa. Tuohon repimiseen noi käy kyllä erinomaisesti hinnat kun on tosiaan 50 sentistäylöspäin ja 5 eurolla saa jo vaikka mitä :D :D :D
-SeHaisevampiRenttu-