Baarin kannatusmaksut
Feikki -Termi henkilölle joka väittää olevansa nainen, mutta ei ole nussinut mun kaa.
Osa täällä tuntuu tosiaan puhuvan jostain sellaisista ns. catfish-tapauksista ja osa taas jostain "epäaidosta dominoinnista", mitä ikinä se onkaan, mistä en oikein saa kiinni.Tapahtuuko tuollaista catfishingiä paljon täällä? Musta tuntuu, että enimmäkseen niissä olisi kyse kuitenkin vaan siitä, että joko menee pupu pöksyyn, tai sitten ei osata kommunikoida ja kertoa ettei sittenkään kiinnosta, tai aika ei riitä, tai muuta vastaavaa.
Sitten on muistettava ettei kaikki haluu tai tykkää tai osaa puhuu puhelimessa etenkään vieraiden kanssa.
Hauska aihe.Itse sanoisin, että jos joku asia tuntuu liian hyvältä todeksi se ei sitä ole. Putoaa vaan korkeammalta kun se tajuaa. Jos tapaamisessa joku asia tökkii tai tuntuu hassulta, niin yleensä intuiitiosi on oikeassa.Laitan feikkiosastoon myös kaikki, jotka eivät kerro oikeaa nimeään, perhesuhteitaan jne. Tyyliin "En voi kertoa omia tietojani työni takia tms."Feikkiosastooni menevät myös kaikki sellaiset, jotka meuhkaavat, egoavat, julistavat, kiusaavat tms. tällä foorumilla, varsinkin kun useasti naamatusten henkilö saattaa olla ressukka.Hyvä kysymys deittaillessa: Onko sinulla joku tunnettu henkilö tässä skenessä kuka suosittelisi sinua?Yst. Terv.Karwis
Lainaus käyttäjältä: stoge - 22.11.2019, 15:34Feikki -Termi henkilölle joka väittää olevansa nainen, mutta ei ole nussinut mun kaa. Sori kun oon feikki
eli tunnissa pitäisi hoidella n. 13 700 pillullista. Näin ollen yhteen yhdyntään jäisi n. 0, 26 sekunttia. Olivatkohan tyytyväisiä?