Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36287 kertaa)

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 310
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #15 : 24.11.2019, 17:21 »
Vaikka jokainen hakekoon seuraa haluamallaan tavalla, en tuomitse, niin mielestäni ulkonäkö ehdottomana kriteerinä on aavistuksen arveluttava tapa rajata potentiaalisia kumppaniehdokkaita, spesifeistä mitoista puhumattamaan. Entäs sitten, kun kohdalle sattuu se sopiva, maailman ihanin ihminen, mutta senttimetrit elimessä, tisseissä tai missä tahansa ovatkin väärin? Ihanko oikeasti tämä ihminen dumpataan sen perusteella? Vai hyväksytäänkö seikka hampaita kiristellen? Vai muuttuuko tällainen ihminen sittenkin katsojan silmissä kelpaavaksi, kauniiksi ja haluttavaksi, vaikka strategiset mitat eivät vaatimustasoa täyttäisikään?

On vähintäänkin surullista, jos (ja todennäköisesti kun) joku oikeasti käyttää ulkonäköä / muuta epäolennaista ominaisuutta tiukkana kriteerinä. Toisaalta, mikään seuranhakuun liittyvä ei enää yllätä. Kukin tavallaan, kaiketi.


Lemmikki: Olin jo tulossa kovasti korjaamaan, että eikä ole Putroa, kun Zen Cafe:a, mutta katsos mokomaa, mieshän on ennen soolouraansa ollut yhtyeen keulana!  ;D Joka päivä todellakin oppii jotain uutta! Jokseenkin, hienoista lyriikoista huolimatta, tuota kyseistä lainausta en ole ikinä ymmärtänyt.

Irwikissa

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 568
  • Kiltti niin halutessaan
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #16 : 24.11.2019, 17:27 »
Voi damn...ite on pelannu mitoilla viimeks yläasteella  ;D nykyään ilmoitan erikseen korkeintaan pituuden, koska itsestäkin on kuitenkin kuvia jonkin verran saatavilla ja livetapaamiseen lähden aika iisisti, joten siinäpä näkee. En ole ikinä kysellyt toisen vehkeen koosta? Eikä multakaan kukaan oo kysyny kuppikokoa tai kuinka monta sormee pilluun menee (jos on niin tyhmä et kysyy niin säästää multa aikaa) ::) Jos nyt ei ihan ääripäästä ole niin ei sillä juurikaan ole väliä mitä mitat näyttää...oikeesti. Toki ulkonäössä jos on merkittävän ali- tai ylipainoinen ni ei nappaa. Pituudesta suosin et miehen pitäis olla mua pidempi, naisella ihan sama. Toki munan mitta sais olla sellainen et tuntuu jossain ja käytettävyys ei mitään 2min. Senttimerteillä, kiloilla ym ei kuitenkaan oo silloinkaan tullu pelattua ku on kolahtanu. Tää on taas tätä kirjallisen seuranhaun maailmaa. Ei sitä päin naamaa yleensä mittoja kysellä, sitä katotaan miellyttääkö silmää vai ei  ???

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2782
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #17 : 24.11.2019, 17:34 »
Aloitellaan Putrosta, 2 kertaa livenä nähnyt kahvilansa kanssa ja yksin, ei ikinä koskaan enään. Traumaattista p@#€&&a. Mutta....

Mitä haetaan ja mihin haetaan...
Jos hakisin vain köysiin ihmistä voisin hyvinkin lätkiä numeromääreitä, tai erään suuren ajattelijan sanoin "spermavarastoa". Jos taas kokonainvaltaisempaan ei noilla ole niinkään merkitystä, se mitä korvien välissä (2 kpl) ja silmien (2 kpl) takana liikkuu ratkaisee.
Hakekoon ihmiset vaikka 4 jalkaista sohvaa, se heille suotakoon jos onni on siitä kiinni...yleensä aina löytyy joku uuvatti vastaamaan ja isompi määrä väärillä spekseillä olevia pahoittaa mielensä.

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 674
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #18 : 24.11.2019, 17:49 »
Kävin hieman deitti-ilmoja läpii. Usemmiten on kuitenkiin tarkemmin määritelty oleellosed pikkuseikat. Joo, esmes hyvänäköinen on ehkä leveä määritelmä, mitta sillen antaa myös levemmän kohderyhmän. Isot tissit tai pienet tissit ei ole kuppikoosta kii, se on selvä. Mutta kyllä muota mittasuhteita vertailemalla saa selville, milta ne näyttää. 156cm hoikka likka kellä on c kuppi näyttää isotissiselta ja sama kuppikoko 185cm pitkän ja 120kg painavan naisen  tapauksessa mwlkein pienilta. Samanmallinen vertailumenetelmä pätee myös miehiin. Jos 17 cm pippeli on kiinni 165 cm lihaksikassa miehessa tai 190 cm pitkässä ja ison kaljamahan peittämänä, 8n ero melkoinen. Minun mielesta on just sillatavalla omalle oleellisten kriteerien selkeäsanainen esilletuominen peruateltua ja asiallista. Hiukan  kiperä asia monelle, mutta välttämätön.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #19 : 24.11.2019, 18:19 »
Kävin hieman deitti-ilmoja läpii. Usemmiten on kuitenkiin tarkemmin määritelty oleellosed pikkuseikat. Joo, esmes hyvänäköinen on ehkä leveä määritelmä, mitta sillen antaa myös levemmän kohderyhmän. Isot tissit tai pienet tissit ei ole kuppikoosta kii, se on selvä. Mutta kyllä muota mittasuhteita vertailemalla saa selville, milta ne näyttää. 156cm hoikka likka kellä on c kuppi näyttää isotissiselta ja sama kuppikoko 185cm pitkän ja 120kg painavan naisen  tapauksessa mwlkein pienilta. Samanmallinen vertailumenetelmä pätee myös miehiin. Jos 17 cm pippeli on kiinni 165 cm lihaksikassa miehessa tai 190 cm pitkässä ja ison kaljamahan peittämänä, 8n ero melkoinen. Minun mielesta on just sillatavalla omalle oleellisten kriteerien selkeäsanainen esilletuominen peruateltua ja asiallista. Hiukan  kiperä asia monelle, mutta välttämätön.

Alastomassa suomessa on ehkä yleisempää tiukat seuranhaun ulkonäkökriteerit kuten isot tissit, iso mulkku, tiukka perse, pyykkikautavatsa jne.  Jotkut tosin sentään ilmoittaneet että nimenomaan 22cm kyrpä. Mutta tosiaan yksikään ei ollut hoksannut tuota suhdetta pituuteen.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #20 : 24.11.2019, 18:25 »
Entäs sitten, kun kohdalle sattuu se sopiva, maailman ihanin ihminen, mutta senttimetrit elimessä, tisseissä tai missä tahansa ovatkin väärin? Ihanko oikeasti tämä ihminen dumpataan sen perusteella?
Silloin tämä henkilö dumpattiin jo ennen tapaamista.

subitar89

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #21 : 24.11.2019, 18:27 »
En nyt tiedä, kuinka hyvin pysyn aiheessa. Mutta kommentoin silti. Itse en ole ikinä asettanut toisen ulkonäölle kovinkaan tarkkoja kriteerejä. Se on tuntunut typerältä, sillä ihminen on niin paljon muutakin, kuin ulospäin näkyy. Myöskin kokonaisuus ulkonäössäkin tekee sen, onko ihminen lopulta omaan silmään viehättävä. Ja kuinka itsensä kantaa. Toki minullakin on joitain suuntaviivoja, mutteivät nekään ole kiveen hakattuja. Minua pidempi on hyvä olla (mikä ei liene paljoa vaadittu, kun olen huikeat 158cm pätkä). Myöskään reilu ali- tai ylipaino ei sytytä. Mutta tässäkin tullaan jo painon vaatimuksen suhteen ongelman äärelle. Entä, jos mies on reilusti ylipainoinen bmi:n mukaan, mutta täyttä lihasta? Silloin tuokin vaatimus joutaa romukoppaan, vaikken mitään bodaria ole ikinä hakenutkaan. Pituuskin sitten lopulta. Jos kinkyt mieltymykset täsmääkin enemmän kuin hyvin, niin haitanneeko siinä pari senttiä? Eipä juuri.

Kyllä ihmisessä itselle ratkaisee aina lopulta kokonaisuus. Siksi itse olenkin pyrkinyt sinkkuaikoina tapaamaan mahdollisimman pian ja pienillä ennakko-odotuksilla. Ei ole suotta mennyt kummankaan aikaa hukkaan turhaan viestittelyyn ja toisaalta ei ole tullut torjuttua mahtavaa persoonaa vain siksi, että siitä munan pituudesta uupui ne kriittiset pari senttiä. Joskaan sillekään mitalle en ole asettanut minkäänlaisia vaatimuksia, enkä ole vaivautunut kumppanieni peniksiä mittailemaan 😊

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #22 : 24.11.2019, 18:31 »
Itse en ole koskaan asettanut seuranhaussa tarkkoja kriteereitä ihmisen psyykkisille tai emotionalisille kyvyille. Se on mielestäni hieman epäilyttävää. Rajaa ulos niin hyviä kumppaniehdokkaita täydellisillä tisseillä ja peniksillä. Sitten voisi harmittaa, kun on toisen rajannut hänen empatian puutteensa takia jo deitti-ilmossa ulos liian tiukilla vaatimuksilla, eikä koskaan pääse tutustumaan hänen massiiviseen veitikkaansa. Onneksi ne on vaan muut ihmiset, joilla on väärät seuranhaun kriteerit, ja itse voin keskittyä ainoastaan olennaiseen osaan, eli ulkonäköön (ja mittoihin).

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #23 : 24.11.2019, 19:24 »
Mulla oli ennen erittäin tarkat kriteerit seuranhaussa, ne tiivistyi yhteen lauseeseen, jonka esitin näin :

"Panen kaikkea mikä liikkui omin jaloin vielä kolme päivää sitten".

Kuvastanee mielenkiintoani kumppaneiden henkisiä tai fyysisiä mittoja kohtaan.

Nyt kun on sitten parisuhteessa ja ne perus seksuaaliset aktit kohdentuvat yhteen kumppaniin, valehtelisin jos väittäisin,
että fyysisillä tekijöillä ei ole merkitystä. Toisaalta, koska kyse on kuitenkin tunnemaailmasta, ei edellisellä ole mitään väliä.

Hevii shittii.

 :o




Ori

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #24 : 24.11.2019, 20:00 »
Olen huomannut että myös päästä varpaisiin mitalla on väliä. Tinderissä naiset ihan avoimesti ilmoittavat että jätäthän vastaamatta jos olet lyhyt kasvuinen. Onkohan tämä joku kiertoilmaus sille että ei pieni munaisille. Itsehän olen suvaitsevainen ja nussin kaiken mittaisia naisia.

Pip

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #25 : 24.11.2019, 20:09 »
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).

lemmikki

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #26 : 24.11.2019, 20:12 »
Olen huomannut että myös päästä varpaisiin mitalla on väliä. Tinderissä naiset ihan avoimesti ilmoittavat että jätäthän vastaamatta jos olet lyhyt kasvuinen. Onkohan tämä joku kiertoilmaus sille että ei pieni munaisille. Itsehän olen suvaitsevainen ja nussin kaiken mittaisia naisia.

Aloituksen henkeen lyhytkasvuisuudelle on onneksi olemassa määritelmä, joskin vähän häilyvä. Eli alle 140-150cm pituiset aikuiset ovat sellaisia.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #27 : 24.11.2019, 21:00 »
Oon miettinyt, että jos joskus laitan seuranhakuilmoituksen, niin mitäköhän mittayksikköä pitää käyttää henkilökemioista? Ne kun mulla on ainoa vaikuttava tekijä kumppaninvalintaan (sessio-, tai seurustelusuhteeseen siis).

Tässä toinen alote EU:hun! Ehkä saataisiin joku laite aikaan yliopistossa mittaamaan henkilökemioiden plasmaa

Salanimi

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #28 : 24.11.2019, 21:08 »
Itseäni ei ihan kamalasti kiinnosta toisten mitat. Omat mittani olen laittanut profiiliin siksi, että säästää molempien aikaa, jos jollekulle toiselle niillä on enemmän merkitystä.

Triangel

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #29 : 24.11.2019, 21:41 »
Multa kysyttiin Fetlifessa muutama päivä sitten kuppikokoa ja jätin vastaamatta, sillä enpä tiedä sitä itsekään. Pitäisiköhän mennä alusvaateliikkeeseen asiaa selvittämään, kun se kerta voi olla jollekin niin tärkeä seikka 🤔