Kirjoittaja Aihe: Mitat seuranhaussa  (Luettu 36270 kertaa)

Adrenalynnie

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #60 : 26.11.2019, 07:23 »
... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...

Wut ?

 :o
Nyrjäytin aivoni kun mietin Pulsen määritelmää. Koska häppäritkin on osa vulvaa, joten jos ne roikkuis ohi vulvan, ne sijaitsis jossain muualla kuin naisen ulkoisissa sukuelimissä  ;)

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #61 : 26.11.2019, 09:32 »
... jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan ...

Wut ?

 :o
Nyrjäytin aivoni kun mietin Pulsen määritelmää. Koska häppäritkin on osa vulvaa, joten jos ne roikkuis ohi vulvan, ne sijaitsis jossain muualla kuin naisen ulkoisissa sukuelimissä  ;)

Ehkä Pulse on tavannut elämässään jotain semmosia hämmentäviä häppäreitä, jotka sijaitsee muualla kuin sukuelimissä  :o

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #62 : 26.11.2019, 09:35 »
Aloin vähän pohtiin tuota ajatusta pituuden ja vyötärön suhteesta.. Se oli ihan hauskasti keksitty.  Jotenkin vaan tuntuu että sen kysyminen olisi "töykeämpää" kuin painon. Siis sillä tavalla, että olisi kovin tarkka ja vaativa, jos moista kysyy - kun puolestaan painon ja pituuden (sekä monesti rintaliivien koon) kertominen on jo vakiintunut melkeinpä siihen, ettei sitä tarvitse edes kysyä erikseen. Ihmiset ilmoittavat kun tietävät, että joillakin/itsellä on preferenssejä ja ääh-kategorioita.

Kyllä mun mielestä voi ihan hyvin kysyäkin vyötärönympärystä tai jopa hakea vaan tietyn ”mittaisia” ihmisiä. Kuten sanoin, se voi olla vastaajalle erittäin helpottavaa, kun pystyy jo ennen ilmoitukseen vastaamista havaita kannattaako se vai ei. (Tai ainakin osa ulkoisista spekseistä ja niiden hyväksynnästä tulee katsottua sitten jo hyvissä ajoin.)

momoi36

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #63 : 26.11.2019, 09:48 »
Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max..  Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii ongelmaa tuolloin jo koron kanssa.. ://  .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. :( sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - NOGAME evö

Mä en oo koskaa nähny rumaa pillua, mut sä ootki paljon vanhempi ko minä. Mä en osaa ees kuvailla mimmonen on ruma pillu  :o

Salanimi

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #64 : 26.11.2019, 12:05 »
Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max..  Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii ongelmaa tuolloin jo koron kanssa.. ://  .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. :( sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - NOGAME evö

Mä en oo koskaa nähny rumaa pillua, mut sä ootki paljon vanhempi ko minä. Mä en osaa ees kuvailla mimmonen on ruma pillu  :o
Sama, vaikka kuvittelin että netissäkin näkee nykyään jo kaiken.

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #65 : 26.11.2019, 12:18 »
Naisella jalan koko on ollut määräävä tekijä.. kovimmat kiksit AINA n. 38 ja rintava.. 39 - ihan max..  Nelosella alkavan kanssa en ole ikinä edes suudellut.. Pienin ollut 36,5 - snadii ongelmaa tuolloin jo koron kanssa.. ://  .. ja sit tää pahin- "rumapillu".. :( sorry mut jos huulet ulommat tai sisemmät roikkuu vähänkin ohi vulvan - NOGAME evö

Mä en oo koskaa nähny rumaa pillua, mut sä ootki paljon vanhempi ko minä. Mä en osaa ees kuvailla mimmonen on ruma pillu  :o
Sama, vaikka kuvittelin että netissäkin näkee nykyään jo kaiken.

Miekään en oo törmänny ”rumiin pilluihin”, varsin kauniita ovat olleet kaikki  :love:

Laura

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 600
  • Fucking sunshine
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #66 : 26.11.2019, 12:20 »
Ai kamala tätä ketjua  ;D Paino väärin, vyötärönympärys väärin, pillu on ruma ja jalkakin väärän kokoinen. On mullakin vaatimuksia jos oikein vakavaa parisuhdetta etsisin, mutta yksikään vaatimuksista ei koske ulkonäköä. Siitä tykkään, että mies on minua isompi, mutta eipä silläkään loppupeleissä mitään väliä ole jos muuten mätsää. Tässä ketjussa on aiheena mitat seuranhaussa, mutta silti ihmettelen miten ulkonäkökeskeistä täällä on.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #67 : 26.11.2019, 12:25 »
Oon ruma nainen, mutta miehen pitää olla komea, isomunainen ja treenattu. Ja rikas, vaikka tätä ei kysyttykään

bin_hki

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #68 : 26.11.2019, 23:05 »
...miehen pitää olla komea, isomunainen ja treenattu. Ja rikas, vaikka tätä ei kysyttykään

Kyllä omaisuutta voi mitata ja ilmaista numeroina.  ;D

Sävel

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 16
  • Paina d:tä
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #69 : 27.11.2019, 00:04 »
...miehen pitää olla komea, isomunainen ja treenattu. Ja rikas, vaikka tätä ei kysyttykään

Kyllä omaisuutta voi mitata ja ilmaista numeroina.  ;D

Suorat kysymykset ovat parhaita vaikka ne saattaa enemmän kuvata kysyjää.

Itse käyttäisin mittana ulkoisia arvoja, mitkä kertovat ehkä paremmin luonteesta ja mihin on valmis lähtemään. Kuten korkojen pituus, tatuointien kuviot, piiskan ekologisuus, äänenpaino, muoviallergisuus, verenmaun tuttuus.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #70 : 27.11.2019, 00:09 »
"Ilman mitään nettimittoja, mulla on ehkä alle metrin kikkeli!"

 :o

Ansku

  • Vieras
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #71 : 27.11.2019, 09:01 »
"Ilman mitään nettimittoja, mulla on ehkä alle metrin kikkeli!"

 :o

Kikkelimitat: mun mies.. ja sitä pienemmät :D :D :D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2248
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #72 : 27.11.2019, 09:05 »
Siis alle metrin melalla ei kyllä tee yhtään mitään! Vai miten se meni  :o

Cottoncandy

Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #73 : 27.11.2019, 09:16 »
Itse menen pääkopan sisältö edellä.  :) Kaikki ihmiset ovat kuitenkin kauniita yksilöitä, arvokkaita ja hienoja omina itseinään.  :love: Jokaisen ulkonäöstä löytää jotain kaunista, ja kauneus on katsojan silmässä. Toki mullakin on joitain mieltymyksiä, mutta ne eivät ole mitään hyvän luonteen rinnalla. Tai ehkä pahan luonteen, mikä mikäkin on kenellekin.  ;)

Itsehän olen lyhyt ja lihava, sormenpäät paskaksi pureskellut näppynaama, ja pillukin varmaan on ruma.  ;D Mutta oon kivaa seuraa ja jos joku muu välittää enemmän ulkonäöstä kuin minä, se on ihan okei. Miks mä semmosen tyypin kanssa haluaisin olla fyysisesti? Toki mielestäni juttelemaan pitäisi pystyä vaikka ulkonäkö ei nappaisikaan, eli voin myöntää että vähän kummaksun jos kaverillinen höpinä yms ei nappaa vain koska toisen ulkonäkö.  :D

Mut meitä on moneksi, ja jos on kovat kriteerit niin on kiva jos ilmoittaa ne. Ei tuhlata kummankaan aikaa siten.

Jägermies

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 379
  • Noviisi
  • Galleria
Vs: Mitat seuranhaussa
« Vastaus #74 : 27.11.2019, 16:42 »
Kehotyypit joista itse pidän menevät noin kategorioihin söpö, hotti ja rehevä eli mitään objektiivista minimi/maksimimittaa ei oikein ole.
Tämä ei tarkoita etteikö ulkonäöllä olisi merkitystä kuten sellainen leveä komea miehekäs leuka tai huonosti hoidetut hampaat on turnoff.