Kirjoittaja Aihe: Rsyke teematiistai Tampere: Monitoimipikkujoulut 17.12. klo 18.30 -> Telakka  (Luettu 6689 kertaa)

LadySweet

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1421
  • I could eat you for breakfast
  • Galleria
Hellu lupas pakata lahjan niin tuun paikalle :)

kitinen365

Tulossa + muutama tonttu matkassa  ^-^
Mä en tiedä laskeeko toi meidän päätonttu mutkin jo tonttuihinsa, mutta tulossa siis minäkin!

Pinus

  • Vieras
Tulossa ☺️

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Ai tonttujakin.. Ehkä mä tuun kans paikalle.

Slapa

  • Vieras
Kiitos newbie-infosta ja pienestä juttutuokiostakin. Tästä se lähtee vaikka ei vielä ketään tunnekaan.  ;D

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Taas muutama neulotettava uskaltautui käsittelyyni, kiitos teille.

Katajanoksa

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 301
  • Sopivasti vinossa
  • Galleria
Taas muutama neulotettava uskaltautui käsittelyyni, kiitos teille.
Kiitos Lettu <3
-Neulaneitsyytensä menettänyt

MURU

 :love: muru kiittää ja kuittaa...

Myskirotta

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 65
  • Because I can.
  • Galleria
Iso kiitos kaikille tämäniltaisesta!

kitinen365

Ei ihan olleet niin toiminnalliset pikkujoulut kuin, mitä monitoimipikkujouluilta odotin, mutta oli lopulta kivaa kuitenkin, kiitos! 🙂

Erityisen iso kiitos heille, jotka alkoivat jutulle meidän kanssa! Usein tulee nyhjättyä liikaa vaan omassa porukassa, kun ei itse uskalla olla aloitteellinen. Mulle jää ihmisten nimet huonosti mieleen, mutta minä oon se punasilmäinen nainen, joka haluaa nyt kiittää sekä hyvistä että ajoittain hämmentävistä keskusteluista eilen ☺️ Oli aivan huippua tavata erilaisia tyyppejä! Kiitos ja anteeksi 😁

HerrasmiesMaster

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 50
  • Otan sen minkä haluan, ja sinä kiität minua.
  • Galleria
Ei ihan olleet niin toiminnalliset pikkujoulut kuin, mitä monitoimipikkujouluilta odotin, mutta oli lopulta kivaa kuitenkin, kiitos! 🙂

Erityisen iso kiitos heille, jotka alkoivat jutulle meidän kanssa! Usein tulee nyhjättyä liikaa vaan omassa porukassa, kun ei itse uskalla olla aloitteellinen. Mulle jää ihmisten nimet huonosti mieleen, mutta minä oon se punasilmäinen nainen, joka haluaa nyt kiittää sekä hyvistä että ajoittain hämmentävistä keskusteluista eilen ☺️ Oli aivan huippua tavata erilaisia tyyppejä! Kiitos ja anteeksi 😁

No helposti sinäkin hämmenyt jos peruna-, lusikka- ja silmäjutut saa pois tolaltaan  8)

kitinen365

Ei ihan olleet niin toiminnalliset pikkujoulut kuin, mitä monitoimipikkujouluilta odotin, mutta oli lopulta kivaa kuitenkin, kiitos! 🙂

Erityisen iso kiitos heille, jotka alkoivat jutulle meidän kanssa! Usein tulee nyhjättyä liikaa vaan omassa porukassa, kun ei itse uskalla olla aloitteellinen. Mulle jää ihmisten nimet huonosti mieleen, mutta minä oon se punasilmäinen nainen, joka haluaa nyt kiittää sekä hyvistä että ajoittain hämmentävistä keskusteluista eilen ☺️ Oli aivan huippua tavata erilaisia tyyppejä! Kiitos ja anteeksi 😁

No helposti sinäkin hämmenyt jos peruna-, lusikka- ja silmäjutut saa pois tolaltaan  8)

Ei ehkä pois tolaltaan sentään, mutta vähän jäi sellainen fiilis, että mitähän v*ttua taas 😂 Syvä hämmennys.