Kirjoittaja Aihe: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei  (Luettu 20714 kertaa)

Kolumnisti

  • Moderator
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 372
  • Galleria
Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« : 08.12.2019, 10:44 »
Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei


-’’Kiinnostaisiko varatun miehen seura’’?
- ’’En valitettavasti ole kiinnostunut varatuista miehistä’’
- ’’No mitä jos kuitenkin kokeilisit kerran varattua miestä’’?

’’- Olen alistuva mies, haluaisitko minusta orjan’’?
-’’ Olen itsekin alistuva, en alista ketään’’
-’’Mutta kun mutta kun haluan, että alistat ja piiskaat minua ja potkit minua kiveksille’’

Vastaavia viestejä tulee välillä postilaatikkooni. Ylipäätänsä erilaisia miesten vonkausviestejä tulee sovelluksesta ja sivustosta riippuen paljon. Monille viesteille on yhteistä yksi asia: Ei uskota sanaa ei.

Näin sinkkuna joutuu valitettavasti antamaan välillä pakkeja miehille. Syitä on monia. Joskus eivät vain kemiat kohtaa, joskus mies voi olla juurikin varattu tai joskus sitä ei vain yksinkertaisesti kiinnostu jostain ihmisestä. 

Suurin osa miehistä ottavat pakit hyvin vastaan. Kiitellään rehellisyydestä, toivotetaan hyviä jatkoja ja joidenkin kanssa pysytään kavereina pakeista huolimatta.

Sitten on heitä, jotka eivät usko sitä ei-sanaa. Vaikka nainen ilmaisi hyvin suoraan, ettei ole kiinnostunut, sitä ei uskota vaan jatketaan viesteillä spämmäystä. Maanitellaan, yritetään suostutella, jankataan samaa asiaa ja pahimmillaan yritetään painostaa toista tapaamiseen. Näille ihmisille ei tehoa viesteihin vastaamatta jättäminen, vaan vilkutuksia ja viestejä satelee, vaikka nainen ignooraisi täysin kaikki viestit. Usein vasta estäminen on paras tapa lopettaa spämmäys.

Miksi jotkut eivät usko sitä ei-sanaa? Tätä mietin todella paljon. Olen joltakin miehiltä, jotka eivät tätä spämmäystä harrasta, kyselleet näkökulmia asiaan. Kuulemma liittyy biologiaan. Luonnossa saalistaja väsyttää saaliin, ehkä nämä spämmäilijät yrittävät samaa keinoa ihmiseenkin? Yritetään väsyttää ja toisaalta myös alistaa viestin saaja niin, että tämä väsyisi ja kyllästyisi ja suostuisi näin ollen lopulta tapaamiseen.

En sanoisi, että aktiivisuus ja sinnikkyys olisivat huonoja asioita. Jotkut ihmiset ovat hyvin hitaita syttymään, jolloin lämmittelyviestejä pitää ehkä laittaa enemmänkin. Mutta jos vastapuoli ei lukuisista viesteistä huolimatta ala osoittaa mielenkiintoa sinua kohtaan, eikö olisi parasta vain luovuttaa? Itse ainakin ajattelisin niin, että haluaisin ihmisen vastaavan minulle ja ehkä myöhemmin lähteä treffeille vain omasta halustaan. Jos ihminen vastahakoisesti vastaisi minulle ja huomaisin, että häntä ei oikeasti edes kiinnosta, tämä tuntuisi minusta ikävältä. Kaiken lähtökohtana pitäisi kuitenkin olla molemminpuolinen kiinnostus. Luulisi myös, että nämä miehet, jotka väkisin yrittivät saada naisen treffeille, haluaisivat saada sinne naisen, joka on aidosti kiinnostunut heistä eikä ole suostunut vain siksi, että kyllästyi spämmäykseen.

Ja kun tämä toiminta ei rajoitu pelkästään verkkoon. Kaikki eivät usko sitäkään, että jotkut eivät vain kiinnostu, vaikka treffeille oltaisiin päädytty. Minullekin eräs mies suuttui, kun sanoin ensimmäisen treffikerran jälkeen, etten ole kiinnostunut. ’’Ei yhden kerran jälkeen voi tietää onko toisesta kiinnostunut’’! Jaaha, kyllä minä ainakin tiedän jos en ole jostakusta kiinnostunut. Joskus se tunne vain tulee nopeastikin.

Ja pahimmillaan toiminta saattaa mennä rumaksikin. Itse olen päässyt vähällä, mutta olen kuullut lukuisia juttuja siitä, kun naista on alettu haukkumaan rumaksi, huorittelemaan tai jopa uhkailemaan tai pahimmassa tapauksessa vainoamaan, kun hän on antanut pakit miehelle. Tällöin voi vain miettiä, mitä siellä haukkujan pääkopassa liikkuu. Vai liikkuuko mikään.

Molemminpuolisen kiinnostuksen pitäisi olla se deittailun ja viestittelyn a ja o!

  -Perhis, joka ei nykyään jaksa vastata spämmäilyviesteihin

momoi36

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #1 : 08.12.2019, 11:01 »
Jotkut myös tykkäävät siitä saalistettavana olemisesta ja siksi sanovat olevansa ei-kiinnostuneita, jotta treffikumppani näkisi vaivaa liehittelyssä. Ehkä nämä kyseiset miehet tulkitsevat asian myös niin?

latexbun

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #2 : 08.12.2019, 11:14 »
Male entitlement.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #3 : 08.12.2019, 11:27 »
Maailmalta paljon esimerkkejä: https://www.instagram.com/byefelipe/

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #4 : 08.12.2019, 11:51 »
Onneksi myös naisetkin kunnostautuu tällä perseilyn osa-alueella, tasa-arvo päässyt tässäkin hyvään vauhtiin.

Pörri

  • Ketjureaktio
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3120
  • Ihme otus
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #5 : 08.12.2019, 12:28 »
Toki sitten on niitä, jotka kaiken vonkaamisen päätteeksi alkavat rypeä itsesäälissä "ei kukaan minua haluakaan" tai menee vielä asteen pidemmälle "tapan itseni, koska sain pakit"...

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #6 : 08.12.2019, 12:53 »
Joissakin kulttuureissa toisen osapuolen kursailu ja toiselta odotettu sinnikkyys ovat yleisesti tiedossa oleva kuvio. Taannoin luin eräästä tapauksesta, jossa suomalainen mies tutustui toisen kulttuurin naiseen, osapuolet flirttailivat ja tarkoitus oli jatkaa viestittelyä sähköpostitse. Mies ei kuitenkaan tiennyt, että nainen seurasi kulttuurista koodia, jonka mukaan ensimmäiseen viestiin ei vastata, vaan vasta kolmanteen tai ehkä kymmenenteen.

Mies ihmetteli toisen osapuolen vaikenemista ja päätteli, ettei tämä ollut kiinnostunut. Myöhemmin sai sitten ao. kulttuuria paremmin tuntevalta kuulla tämän kuvion, että pitää varautua lähettämään useampi viesti ilman vastausta ennen kuin toisen osapuolen moodi vaihtuu. Tässä on siis olennaista, että molemmat osapuolet pelaavat samaa peliä eikä kyse ole yksipuolisesta vonkaamisesta tai häirinnästä.

Mr B

HerraD

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #7 : 08.12.2019, 13:11 »
Kuulemma sillä tavalla saa pesää, eli ilmeisesti osa kohteista myöntyy kun sinnikkäästi pommittaa.

Itse ilkeästi epäilen osalle näille jo pelkän kieltävän vastauksen saaminen on positiivinen rohkaisu joka kannustaa jatkamaan.

Lady Whip

  • Turun Baletti
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 3433
  • Sadistinen Gfe-Domina
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #8 : 08.12.2019, 13:40 »
Kuulemma sillä tavalla saa pesää, eli ilmeisesti osa kohteista myöntyy kun sinnikkäästi pommittaa.


Säälipillua. Kuinka monen miehen itsetunto kestää jos tuon tietää.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #9 : 08.12.2019, 13:41 »
Onhan näitä kaikissa sukupuolissa tällaisia luupäitä. Olisi tarina jos toinenkin kerrottavana, mutta en viitsi tässä kovin yksityiskohtaisia kokemuksia jakaa, kun näkyy julkisesti kaikille. Näihin ei yleensä auta kuin totaalinen ignooraaminen, turha jankkaaminen vaan lisää vettä myllyyn ja kohta joutuu lukemaan niitä nimittely- ja uhkailuviestejä kaiket illat  >:(

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #10 : 08.12.2019, 13:49 »
Onneksi myös naisetkin kunnostautuu tällä perseilyn osa-alueella, tasa-arvo päässyt tässäkin hyvään vauhtiin.

Olin eräässä whatsapp-ryhmässä, jossa eräs mies kertoi saavansa paljon viestejä itseään vanhemmilta naisilta. Kerran hän oli vastannut jollekin vanhemmalle naiselle, ettei ole kiinnostunut, joten nainen oli alkanut haukkumaan häntä homoksi.

Eli kyllä me naisetkin osataan.

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #11 : 08.12.2019, 13:53 »
Eihän tämäkään ole kovinkaan harvinaista, että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja katsoo, onko mies aidosti kiinostunut hänestä, että jaksaako tehdä töitä?

Usein "enpä tiedä.." vastaus on miehille yllyke, että pitää liehitellä lisää.
Tai suora ei vastaus on myös jossakin tapauksissa haaste.

Miehethän on saalistajia, mitä haastavempi saalis, sitä suurempi palkinto odottaa  8)

E; on tosin osattava valita taistelut mitä käy

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #12 : 08.12.2019, 13:55 »
Miehethän on saalistajia, mitä haastavempi saalis, sitä suurempi palkinto odottaa  8)
Onko? Kyllä laiskuus ja houkuttelu on kivempi kuin saalistelu....vanhemmiten jaksa mitään tollasta kukkoilua taikka kiertelyä harrastaa  8)

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #13 : 08.12.2019, 13:56 »
Eihän tämäkään ole kovinkaan harvinaista, että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja katsoo, onko mies aidosti kiinostunut hänestä, että jaksaako tehdä töitä?

Usein "enpä tiedä.." vastaus on miehille yllyke, että pitää liehitellä lisää.
Tai suora ei vastaus on myös jossakin tapauksissa haaste.

Miehethän on saalistajia, mitä haastavempi saalis, sitä suurempi palkinto odottaa  8)

E; on tosin osattava valita taistelut mitä käy

Mun mielestä se on vain törppöyttä, jos ei usko ei-sanaa.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #14 : 08.12.2019, 16:52 »
Eihän tämäkään ole kovinkaan harvinaista, että nainen leikkii vaikeasti tavoiteltavaa ja katsoo, onko mies aidosti kiinostunut hänestä, että jaksaako tehdä töitä?

Ihmettelen tota (en toki ole sellaisiin törmännyt, ehkä olen onnistunut hyvin välttämään). Jos mun kanssa leikkii vaikeasti tavoiteltavaa, niin mua ei sitten saa. Teen sitä töitä sitten kun jonkinlainen suhde on alkanut. :D