Kirjoittaja Aihe: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei  (Luettu 20718 kertaa)

Lumikello

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 92
  • Someday but not today/ I will take the easy way
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #30 : 08.12.2019, 19:12 »
Oikeasti?

Olenko ainoa joka näen tuon, että naiset pukeutuvat huomiota herättäen ja janoavat jumalointia miehiltä.
Haluavat etenkin vahvojen miesten lankeavan heidän lumoamisvoimansa edessä.
Antaa ymmärtää, muttei ymmärrä antaa.

Kyllä, oikeasti.
Pukeudun ensisijaisesti itseäni varten, en ole kenenkään jumaloinnin varassa enkä haluakaan olla.

Toi viimeinen lihavoitu lause kuulostaa etenkin tässä asiayhteydessä aika misogynistiseltä ja raiskauskulttuuria edistävältä. :o Ihan oikeasti, ootko itse tosissasi?!

+1. Enpä ois uskonut moista lukevani kinkyforumilta vuonna 2019. Onneksi tuon kaltaista ajattelua ei ole Helsingin kinkytapahtumissa näkynyt.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #31 : 08.12.2019, 19:14 »
Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä!

Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä.

Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.

Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.
Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.

Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.

Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.

Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaan

Vaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä
- vanha kiinalainen sananlasku

Täh? Aivanko meän yhteiskunta  ei olis muuttunut sitten kivikauden, öö on se. Ja son fakta vaikka olisitkin eri mieltä.


Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #32 : 08.12.2019, 19:15 »
Älä ruoki trollia.....internetz wiisaus...

Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #33 : 08.12.2019, 19:17 »
Kivikauden kulttuureista me ei tiedetä juuri mitään.

Ihmisyys on kovin plastista ja vaikuttaisi olevan kovin muovautuvaa, eikä nykytilanteesta pysty rekonstruktruoimaan aiempia yhteiskuntia.

Mutta snoukka on mielestäni täysin oikeassa siinä, että parinmuodostuksen dynamiikka ei sukupuolittuneisuudesta huolimatta ole sukupuolisidonnaista.

Mies useammin tekee aloitteen ≠ aloitteen tekemisen dynamiikka riippuu sukupuolesta

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #34 : 08.12.2019, 19:23 »
Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä!

Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä.

Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.

Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.
Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.

Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.

Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.

Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaan

Vaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä
- vanha kiinalainen sananlasku

Täh? Aivanko meän yhteiskunta  ei olis muuttunut sitten kivikauden, öö on se. Ja son fakta vaikka olisitkin eri mieltä.

Tarkoitan, että ihmisellä on primitiivisiä vaistoja ja tapoja, jotka eivät ole varsinaisesti tiedostettavissa.
Tokihan ihminen on muuttunut ja kehittynyt, kuten sanoinkin.

Nämä tietyt käyttäytymismallit seuranhaussa, miesten ja naisten "kirjoittamattomat säännöt"

  • Miesten kuuluu tehdä aloite
  • Alfaurokset kiinostavat naisia
  • Huomio on kivaa
  • Mies maksaa taksin
  • Lähestyminen suorin sanoin on tökeröä
  • ... ynnä monta muuta juttua

Nämä kaikki on varsin primitiivisiä, eräänlainen miesten soidintanssi naista kohtaan, jossa naaraaseen koitetaan tehdä vaikutus.
Alfamiehet herättävät enemmän primitiivisiä vaistoja naisissa, joille he eivät voi mitään.
beetamiehet taistelevat selviytyäkseen olemalla kilttejä ja hyviä perheenisiä

Kivikauden kulttuureista me ei tiedetä juuri mitään.

Ihmisyys on kovin plastista ja vaikuttaisi olevan kovin muovautuvaa, eikä nykytilanteesta pysty rekonstruktruoimaan aiempia yhteiskuntia.

Ei tiedetä, mutta niin vaan koemme alkukantaisia tuntemuksia.

Täälläkin on moni pahoittanut mielensä ja koittaa sivaltaa, kun ei pysty asiapohjalta tuomaan faktoja keskusteluun.
Sekin on varsin alkukantainen juttu, perustuu jonkinmoiseen puolustukseen.

DareDoll

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #35 : 08.12.2019, 19:26 »
Pitkälti tai osittain kulttuurisidonnaisia myös nuo puheena olleet metsästysasetelmat. Suomalaiset urokset on ehkä melko suoraviivaisia (en sano mustavalkoisia) joihinkin muiden maiden alfoihin tai beetoihin verrattuna, toki sitten naisensa mielellään hunnuissa pitävät vielä asia täysin erikseen. Sellainen tietynlainen naisen vokottelu ja liehittely eka epäröintien jälkeen on oikeassa ilmapiirissä ihan mukavaakin, varsinkin jos se ei tapahdu (suomalaisittain?) vakavalla naamalla, vaikka vanhanaikainen soidinleikki varmaan suomalaiseen totaalista tasa-arvoa kannattavaan kulttuuriin verrattuna onkin. Itselläni ainakin epäröinti voi johtua tietyissä elämänvaiheissa siitäkin, että on vähän muitakin säätöjä meneillään, joista ei ole vielä ihan selvyyteen päässyt. Treffailut niin sanotusti aktiivisesti tulilla  :D ja sitten onkin kiva joskus myöhemmässä vaiheessa, jos jokin aiemmin ajan puutteen vuoksi pois pullahtanut ehdokas lähestyykin uudelleen ja kyselee kuulumisia. Sehän myös osoittaa sen, että kaverilla on tarpeeksi itsetuntoa lähestyä uudelleen, eikä ole ottanut ainakaan liikaa osumaa itteensä aiemmassa tilanteessa.
Mutta joo, edelleenkään EI sitä huorittelua ja wanna-be - subittelua ihmiset hyvät, selkeiden pakkien jälkeen!  :o

Edit. Sukupuoliroolit voi korvata henkilö-sanalla, itselläni kokemusta molemmista sukupuolista, joista puhekielessä käytän joskus seuranhakuun liittyen alfa ja beta -termejä  :)
« Viimeksi muokattu: 08.12.2019, 20:58 kirjoittanut MsMincepie »

momoi36

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #36 : 08.12.2019, 19:29 »
Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä!

Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä.

Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.

Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.
Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.

Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.

Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.

Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaan

Vaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä
- vanha kiinalainen sananlasku

Täh? Aivanko meän yhteiskunta  ei olis muuttunut sitten kivikauden, öö on se. Ja son fakta vaikka olisitkin eri mieltä.

Tarkoitan, että ihmisellä on primitiivisiä vaistoja ja tapoja, jotka eivät ole varsinaisesti tiedostettavissa.
Tokihan ihminen on muuttunut ja kehittynyt, kuten sanoinkin.

Nämä tietyt käyttäytymismallit seuranhaussa, miesten ja naisten "kirjoittamattomat säännöt"

  • Miesten kuuluu tehdä aloite
  • Alfaurokset kiinostavat naisia
  • Huomio on kivaa
  • Mies maksaa taksin
  • Lähestyminen suorin sanoin on tökeröä
  • ... ynnä monta muuta juttua

Nämä kaikki on varsin primitiivisiä, eräänlainen miesten soidintanssi naista kohtaan, jossa naaraaseen koitetaan tehdä vaikutus.
Alfamiehet herättävät enemmän primitiivisiä vaistoja naisissa, joille he eivät voi mitään.
beetamiehet taistelevat selviytyäkseen olemalla kilttejä ja hyviä perheenisiä

Huuhaa. Noilla mittareilla mä en ole nainen? Tai oikeestaan ees ihminen.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #37 : 08.12.2019, 19:31 »
Huuhaa tuota ”Miehet tekee näin ja naiset tekee näin” ajattelua. Vielä 2020- luvulla oikeastiko vallitsee nuo stereotypiat? Vissiin. Kyllä sitä naisetki alottaa keskusteluja tinderissä, naisetki saalistaa, enenevissä määrin nykypäivänä!

Ja varsinkaan tälleen biseksuaalin näkökulmasta en mä jotenki eri tavalla hae seuraa riippuen siitä fucking sukupuolesta, koska minä ihmisenä olen kuitenkin sama. Eikä ole mitään kikka kolmosia millä saa hurmattua naisia ja millä saa hurmattua miehiä, ihan oon omana ittenäni ollut ilman mitään sulkien pörhistelyä.

Ottakaa aikakone sieltä 1920- luvulta ja palatkaa takaisin nykyisyyteen.

Kuulin kiviajalta rummutusta, että vielä 2000 v***n 20 luvulla luvulla ihminen toimii tietyillä tavoilla.
Vaikka kehitys kehittyy, niin ihmiset syntyy, kuolee, näkee nälkää, kokee vihaa, tekee päätöksiä tunteilla ja toimivat eläimellisesti paniikissa.

Laumasieluisuus tulipalotilanteessa, kaikki ryntää kohti yhtä uloskäyntiä, vihan leimahdus kun rakasta satutetaan ja suuri hoivavietti vastasyntynyttä lasta kohtaan.

Ne kaikki on asennettuna ihmiseen, vaikka elämmekin niin ihanan vapautunutta aikakautta, jossa jokainen saa olla mitä haluaa ja ketään ei saa tuomita.

Ainoa, että faktapohjalla ei mielipiteet päde, jotka on ehdotonta tosiasiaa vastaan

Vaikka miljoona ihmistä uskoo hölynpölyyn, on se silti hölynpölyä
- vanha kiinalainen sananlasku

Täh? Aivanko meän yhteiskunta  ei olis muuttunut sitten kivikauden, öö on se. Ja son fakta vaikka olisitkin eri mieltä.

Tarkoitan, että ihmisellä on primitiivisiä vaistoja ja tapoja, jotka eivät ole varsinaisesti tiedostettavissa.
Tokihan ihminen on muuttunut ja kehittynyt, kuten sanoinkin.

Nämä tietyt käyttäytymismallit seuranhaussa, miesten ja naisten "kirjoittamattomat säännöt"

  • Miesten kuuluu tehdä aloite
  • Alfaurokset kiinostavat naisia
  • Huomio on kivaa
  • Mies maksaa taksin
  • Lähestyminen suorin sanoin on tökeröä
  • ... ynnä monta muuta juttua

Nämä kaikki on varsin primitiivisiä, eräänlainen miesten soidintanssi naista kohtaan, jossa naaraaseen koitetaan tehdä vaikutus.
Alfamiehet herättävät enemmän primitiivisiä vaistoja naisissa, joille he eivät voi mitään.
beetamiehet taistelevat selviytyäkseen olemalla kilttejä ja hyviä perheenisiä

Huuhaa. Noilla mittareilla mä en ole nainen? Tai oikeestaan ees ihminen. Ja taas tuo miehet ja naiset. Voitko selittää mites homojen ym seuranhaku? Mitkäs kivikautiset säännöt siihen pätee ja vaistoja ohjaa?

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #38 : 08.12.2019, 19:32 »
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel
Pitkä quote

Uhriutuminen

Tämä ei ole henkilökohtaista, syvimmät anteeksipyyntöni jos koet tämän henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi.

Puhun musta-valkoisesti ja yleisesti, kuten sanoin en puhu väreistä ja välimuodoista, enkä missään nimessä kenestäkään yksittäisestä ihmisestä.

Ei ole tarkoitus loukata, mutta onnistun siinä usein tahtomattani ja tarkoituksetta


Apollyon

  • Bizarre Club
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 651
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #39 : 08.12.2019, 19:35 »
Jos maailman pelkistää mustavalkoiseksi päätyy valehtelemaan vaikka puhuisi mustasta ja valkoisesta.

momoi36

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #40 : 08.12.2019, 19:37 »
Lainaus käyttäjältä: SnowJewel
Pitkä quote

Uhriutuminen

Tämä ei ole henkilökohtaista, syvimmät anteeksipyyntöni jos koet tämän henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi.

Puhun musta-valkoisesti ja yleisesti, kuten sanoin en puhu väreistä ja välimuodoista, enkä missään nimessä kenestäkään yksittäisestä ihmisestä.Ei ole tarkoitus loukata, mutta onnistun siinä usein tahtomattani ja tarkoituksetta

En minä ole loukkaantunut enkä tehnyt itsestäni uhria. Mua vaan kiinnostaa tietää ko sulla tota faktaa löytyy niinkö apteekin hyllyltä, että miten tää toimii queerien seuranhaussa. Ko ei ole niitä Alfoja ja Betoja, mutta on sitä kuitenkin ihmisen vaistot ja sitä rataa.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #41 : 08.12.2019, 19:44 »
Lolz, joku vielä uskoo että on olemassa jotain alfa- ja betauroksia.  ;D

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2959
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #42 : 08.12.2019, 19:49 »
Lolz, joku vielä uskoo että on olemassa jotain alfa- ja betauroksia.  ;D

On niitä jotka saa ja tavottaa mitä haluaa, ja niitä, jotka ei ja jotka kieli pitkällä kattoo mitä ne toiset tavotti.




Master_Mind

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #43 : 08.12.2019, 19:50 »
Jos maailman pelkistää mustavalkoiseksi päätyy valehtelemaan vaikka puhuisi mustasta ja valkoisesta.

Koen valehtelemisen tiedostettavana totuuden muuttamisena.
Yleistäminen ei ole vielä valehtelua ja näen värit aika hyvin nykyään, mutta nyt jo minut ymmärretään väärin ja koetaan vaikka minkälaisena kusipäänä, vaikka se ei ole tarkoitukseni.
Jos otan mukaan värit, niin minua pidetään hyvin sekavana kusipäänä

Lainaus käyttäjältä: SnowJewel
Pitkä quote

Uhriutuminen

Tämä ei ole henkilökohtaista, syvimmät anteeksipyyntöni jos koet tämän henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi.

Puhun musta-valkoisesti ja yleisesti, kuten sanoin en puhu väreistä ja välimuodoista, enkä missään nimessä kenestäkään yksittäisestä ihmisestä.Ei ole tarkoitus loukata, mutta onnistun siinä usein tahtomattani ja tarkoituksetta

En minä ole loukkaantunut enkä tehnyt itsestäni uhria. Mua vaan kiinnostaa tietää ko sulla tota faktaa löytyy niinkö apteekin hyllyltä, että miten tää toimii queerien seuranhaussa. Ko ei ole niitä Alfoja ja Betoja, mutta on sitä kuitenkin ihmisen vaistot ja sitä rataa.

Niin, tokihan meillä kaikilla on oma elämänkatsomuksemme ja filosofia, mihin uskomme.
Itse uskon ihmisen eläimellisyyteen ja uskon, että vaikka pallon laittaisi laatikon sisälle, niin laatikko on sisimmmiltään pallo, vaikka ulkoapäin olisikin laatikko.

Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan eläimellinen, vaikka onkin kehittynyt ja älykäs laji.

Ylimielisyyden huomaa tuossa, että me olemme ihmisiä, muut ovat eläimiä asenteessa.
Vaikka siältäpäin olemmekin samoilla ominaisuuksilla varustettuja ja loppujenlopuksi vain selviytymisellä on väliä.

Useimilla ihmisyys tipahtaa pois, kun kyse on omasta hengestä.

Eli en osaa suoraan vastata ajatukseesi muutakuin ihminen saa uskoa olevansa laatikko jos haluaa.
Toisaalta muiden mielipiteillä ei ole loppupeleissä ollenkaan väliä, tai ei pitäisi olla väliä omalle käyttäytymismallille.

Lolz, joku vielä uskoo että on olemassa jotain alfa- ja betauroksia.  ;D

xD

Joku ei osaa perustella mielipidettään, huutelee vaan tyhjää.
Akateemikkona pitäisi ymmärtää väittämän perustelut, että on uskottavaa, nyt se on vain trollailua

momoi36

  • Vieras
Vs: Mä sanon viimeisen sanan ja se on ei
« Vastaus #44 : 08.12.2019, 19:51 »
Jos maailman pelkistää mustavalkoiseksi päätyy valehtelemaan vaikka puhuisi mustasta ja valkoisesta.

Koen valehtelemisen tiedostettavana totuuden muuttamisena.
Yleistäminen ei ole vielä valehtelua ja näen värit aika hyvin nykyään, mutta nyt jo minut ymmärretään väärin ja koetaan vaikka minkälaisena kusipäänä, vaikka se ei ole tarkoitukseni.
Jos otan mukaan värit, niin minua pidetään hyvin sekavana kusipäänä

Lainaus käyttäjältä: SnowJewel
Pitkä quote

Uhriutuminen

Tämä ei ole henkilökohtaista, syvimmät anteeksipyyntöni jos koet tämän henkilökohtaiseksi hyökkäykseksi.

Puhun musta-valkoisesti ja yleisesti, kuten sanoin en puhu väreistä ja välimuodoista, enkä missään nimessä kenestäkään yksittäisestä ihmisestä.Ei ole tarkoitus loukata, mutta onnistun siinä usein tahtomattani ja tarkoituksetta

En minä ole loukkaantunut enkä tehnyt itsestäni uhria. Mua vaan kiinnostaa tietää ko sulla tota faktaa löytyy niinkö apteekin hyllyltä, että miten tää toimii queerien seuranhaussa. Ko ei ole niitä Alfoja ja Betoja, mutta on sitä kuitenkin ihmisen vaistot ja sitä rataa.

Niin, tokihan meillä kaikilla on oma elämänkatsomuksemme ja filosofia, mihin uskomme.
Itse uskon ihmisen eläimellisyyteen ja uskon, että vaikka pallon laittaisi laatikon sisälle, niin laatikko on sisimmmiltään pallo, vaikka ulkoapäin olisikin laatikko.

Ihminen on kuitenkin pohjimmiltaan eläimellinen, vaikka onkin kehittynyt ja älykäs laji.

Ylimielisyyden huomaa tuossa, että me olemme ihmisiä, muut ovat eläimiä asenteessa.
Vaikka siältäpäin olemmekin samoilla ominaisuuksilla varustettuja ja loppujenlopuksi vain selviytymisellä on väliä.

Useimilla ihmisyys tipahtaa pois, kun kyse on omasta hengestä.

Eli en osaa suoraan vastata ajatukseesi muutakuin ihminen saa uskoa olevansa laatikko jos haluaa.
Toisaalta muiden mielipiteillä ei ole loppupeleissä ollenkaan väliä, tai ei pitäisi olla väliä omalle käyttäytymismallille.

Sä tarjoilit mulle faktana noita kivikautisia juttuja, mä edelleen odotan niitä faktoja liittyen queereihin vaikka sun laatikossas kaikki olisi cisheteroita.