Kirjoittaja Aihe: Palautteen antaminen domille  (Luettu 7107 kertaa)

Salvia

  • Vieras
Palautteen antaminen domille
« : 17.12.2019, 16:06 »
Ongelma: Olen pari kertaa sessioinut domin kanssa, joka on muuten hyvä, mutta selvästi vähän hukassa sen suhteen, miten saada nainen (tai ainakin minut) tulemaan. Yritys on kova, mutta otteet vääränlaiset. Vanilla-asetelmassa olisin jo aikaa sitten napannut kädestä tai tukasta kiinni ja näyttänyt, miten homma hoidetaan, mutta näissä leikeissä se pilaisi asetelman. Olen ottanut asian puheeksi sessioiden ulkopuolella, mutta tästä ei virinnyt millään tavalla hyödyllistä keskustelua.

Mun mielestä seksin, oli se kinkyä tai ei, ei tarvitse olla välttämättä orgasmikeskeistä. Kuitenkin toisen taitamattomuus vähän pilaa tunnelmaa, kun tietysti haluaisi edes illuusion siitä, että dominoiva osapuoli on kaikesta kontrollissa tietää mitä tekee. Miten muut subit olette ratkoneet tällaisia tilanteita?

Edit: Niin vielä se piti sanoa, että kyseinen henkilö ei tietääkseni täällä pyöri. Tästä pitäisi siis olla turvallista keskustella häntä loukkaamatta.

Master_Mind

  • Vieras
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #1 : 17.12.2019, 16:09 »
Ei kai siinä auta kuin jutteleminen ja jutteleminen.
Kaikkihan on suorastaan riippuvaisia henkilökemioista ja on yhteiset mielihalut yms.
Ei kai siinä muu auta?

D;een pitäisi ottaa palaute lahjana, sillä ilman tuota hän ei varmastikkaan kehity.
Tai kukaan meistä

bikantti

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2569
  • Ymmärrä taaksepäin, elä eteenpäin, nauti tässä.
  • Galleria
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #2 : 17.12.2019, 16:13 »
Istuta D:n päähän ajatus, että se haluaa pakottaa siut sessiossa runkkaamaan itsesi orgasmiin toistuvasti hänen nähtensä. Siinähän sitä kivasti oppii. TAI anna D:lle joululahjana runkkausshow. Jne.


No niin, siis keskustelu jep. Tai kirjoittaminen, koska joillekin se on toimivampaa? Saa valita kauniit sanamuodot rauhassa ja toinen saa sulatella rauhassa.

mikko_0485

  • Vieras
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #3 : 17.12.2019, 16:19 »
Joko keskustelemalla suoraan tai sitten vihjailemalla, minkälainen kosketus toimii sun kanssa, jollei hän osaa tulkita sun ilmeitä, eleitä, ääniä jne.

Ajatustenlukijoita emme ole kukaan, joten suoraan puhuminen auttaa parhaiten yllensä  :)

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #4 : 17.12.2019, 16:29 »
"Jos haluaisit pakottaa mut laukeamaan, voi sen tehdä esim. näin..." Ja kaikkea, mitä jo muutkin ovat sanoneet.

Hiutale

Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #5 : 17.12.2019, 16:32 »
Mä tein powerpoint-esityksen.

Salvia

  • Vieras
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #6 : 17.12.2019, 16:45 »
Mä tein powerpoint-esityksen.

Tää on itse asiassa aika viehättävä idea. Ehkä kopioin tämän ja jatkossa pidän pienen briiffin uusille tuttavuuksille ennen kuin ryhdytään hommiin.

ilo_oli

Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #7 : 17.12.2019, 17:42 »
Mä tein powerpoint-esityksen.
:love: tää oli ehkä ironiaa, mutta insinööri minussa innostui ajatuksesta  8)

Jos ei jaksa omaa Powerpointtia vääntää, niin O-schoolin orgasm order lomake on aika näppärä https://www.o.school/o-order-form Tosin oon käyttänyt tätä lähinnä silloin, kun on muutenkin mennyt hyvin ja toinen on kysynyt, miten vois tehdä vielä paremmin. Saattaa myös aiheuttaa paineita väärään paikkaan ja herneitä nenään.

Tai sitten vaan lähettää tuolta O-schoolilta jonkun hyvän blogin/videon, ei välttämättä jää opiskelu vaan siihen yhteen. Tietty tuolla yllämainitun keskustelun lisäksi.

Aiheeseen liittyen https://www.hs.fi/nyt/art-2000006345764.html

Hiutale

Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #8 : 17.12.2019, 17:48 »
Mä tein powerpoint-esityksen.
:love: tää oli ehkä ironiaa, mutta insinööri minussa innostui ajatuksesta  8)

Eikusiis oikeesti tein. :D

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #9 : 17.12.2019, 18:00 »
kiintoisa kysymys monitahoinen ongelma...

uuden tuttavuuden kanssa odotusarvot ovat aina korkealla  kun ja tarkoituksena on siis nostattaa nainen sinne nautintojen huipulle..
hutiloijille tämä voikin osoittautua todelliseksi tuskien taipaleeksi..

jokainen nainenhan on erilainen mutta yhtä himottava,haluttava ja suloisenkatkeransuolaisen makea sieltä.
pienistä eroista se lopulta muodostuu osuuko ollenkaan oikeaan ja saako sen naiseuden kuumenemaan ja kiihtymään niin että se tuotettu nautinto myös näkyy ja kuuluu..

olisikin hyvä rauhassa tutustua ensin siihen uuteen tuttavuuteen läheisemmin ja katsella miten se subi  saa itse itsensä laukeamaan..
tuosta lähtökohdasta on aina hyvä ottaa vinkkejä parantaakseen suoritusta ja varioiden vielä hekumallisempia ja pitkäkestoisempia todella isoja O aaltojaksoja..

se että viitsii vaivautua tutustumaan naisen saloihin ja sen nautinnon tuottamiseen ei ole itseltä mitenkään pois,etten jopa sanoisi päinvastoin..

ei näet ihan riitä että käsittelee naista kuin kitaraa, pitää kaulasta jotenkuten kiinni ja tyytyy rämpyttämään reiän kohdalta.. tiedä teistä muista...

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #10 : 17.12.2019, 19:06 »
Itse dominoivana miehenä suosittelisin sanomaan suoraan, että "hei, toi mitä teet ei toimi minulla, en saa tuolla tavalla orgasmia/se ei tunnu hyvältä. Tykkään, kun tehdää näin, näin ja näin."

fen84

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 503
  • Galleria
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #11 : 17.12.2019, 21:04 »
Miksei täällä voi peukuttaa viestejä, toi yllä oleva olis todellakin tarvinnu tykkäyksen.

Ninth

Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #12 : 17.12.2019, 22:35 »
Vanilla-asetelmassa olisin jo aikaa sitten napannut kädestä tai tukasta kiinni ja näyttänyt, miten homma hoidetaan, mutta näissä leikeissä se pilaisi asetelman. Olen ottanut asian puheeksi sessioiden ulkopuolella, mutta tästä ei virinnyt millään tavalla hyödyllistä keskustelua.
---
 Kuitenkin toisen taitamattomuus vähän pilaa tunnelmaa, kun tietysti haluaisi edes illuusion siitä, että dominoiva osapuoli on kaikesta kontrollissa tietää mitä tekee. Miten muut subit olette ratkoneet tällaisia tilanteita?

Pelkäät, että tunnelma menee pilalle, jos puutut D:n kontrolliin ohjaamalla häntä, mutta toisaalta kerrot että myös toisen taitamattomuus pilaa tunnelmaa.

D:nä toivoisin, että mua ohjataan tilanteen ollessa päällä, koska pilaan tunnelman mieluummin valta-asetelman rikkoutumisella kuin sillä, että subi hampaita kiristellen kärsii tilanteen läpi ja miettii jälkikäteen että olipa paska sessio, ja itse mietin että miksi oli niin omituiset vibat. Jos tunnelma latistuu ohjaamisen takia niin latistukoon, koska todennäköisesti seuraava sessio menee uusien oppien ansiosta paremmin.

Tunnelman rikkominen kommentoinnilla ei siis ole vaarallista tai epäonnistumista, vaan päin vastoin, palaute on kullanarvoista ja auttaa rakentamaan seuraavien sessioiden tunnelmasta kestävämmän. Oman kokemuksen mukaan se parantaa usein myös meneillään olevan session fiilistä.

Kontrolli-illuusion ylläpitäminen väkisin ei ole mitään verrattuna siihen, että kontrolli perustuu aitoon osaamiseen, ja sitä varten kummankin osapuolen pitää uskaltaa olla avoin ja utelias.

Alexios

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1235
  • Truuhampster
  • Galleria
Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #13 : 18.12.2019, 11:31 »
Jep, järkevä d-ihminen ei pelkää saamaansa kriittistä palautetta, eikä tunnelma siitä latistu. Samoin kuin tunnelma ei latistu siitä, että pitää kysyä suostumusta seksuaalisiin asioihin, jos siitä on epävarmuutta.

zerovisibility

Vs: Palautteen antaminen domille
« Vastaus #14 : 18.12.2019, 16:33 »
Lisänä tähän keskusteluun vielä se, että aina subi voi pyytää jotain, vaikka anella, jos siltä tuntuu. En ihan tiedä sopiiko sellainen tähän nimenomaiseen tapaukseen. Mutta siten ei välttämättä aiheuteta ainakaan merkittävää vahinkoa sille valta-asetelmalle edes kyseisen session aikana, vaan ohjaus naamioidaan pyynnöksi.

Muuten olen samoilla linjoilla sen suhteen, että palaute on tärkeää. Sitä kannattaisi kuunnella varsin herkällä korvalla ja se auttaa pääsemään eteenpäin ja tuntemaan toista osapuolta.