Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Pohdintaa DDLG:stä, ikäerosta ja moraalista

<< < (2/7) > >>

isile:
Kiitos, pikkuisen liikutuin vastaanotosta. Olen otettu  :love:

pikkusisko:
Mr Birchin ja violetin kanssa satasella samaa mieltä. En usko että tällä kaverilla on mitään hätää suhteidensa moraalisuuden kanssa, kun kykenee tällä tavalla ajatuksella ja sydämellä analysoimaan paitsi itseään myös suhdettaan toisiin. Ei ihme jos on yksärilaatikko täynnä  :)

Mulle isokaan ikäero ei koskaan ole ollut mikään merkitsevä muuttuja, enkä oikein osaa pitää sitä mitenkään päin huonona jos kaikki osapuolet toimivat vilpittömästä kiinnostuksesta toisiaan kohtaan. Ainut arveluttava lähestymistapa on minusta, jos toisen nuoruutta ja kokemattomuutta käytetään hyväksi. Saalistetaan niitä, jotka ei oikeasti vielä osaa puolustaa itseään jos ihmissuhteessa toinen ajaakin vain omia intressejään.

Itse miettisin jokaista potentiaalista suhdetta omana kokonaisuutenaan, sen sijaan että jäisin pohtimaan onko se nyt oikein viestitellä puolta nuorempien tytönhupakoiden kanssa. Jos molemmat toimivat vilpittömästä kiinnostuksesta ja kunnioituksella, ja toinen vaikuttaa kyllin kypsältä (tällähän ei välttämättä ole iän kanssa mitään tekemistä) jotta suhdetta voidaan lähteä rakentamaan vuorovaikutteisesti vahvalle pohjalle, niin mikäpä mokoma siinä.

Se on oikeasti valtavan kaunista kun seksuaalisessa suhteessa on mukana isomman ja pienemmän välistä huolenpitoa, ei sellainen vain voi olla lähtökohtaisesti väärin  :love:

balthazar:
Tämä kirjoitus kyllä vahvisti ensivaikutelmaani kiltistä ja ajattelevaisesta miehestä, joka on varmasti melkoinen kultakimpale viitekehyksestä huolimatta :)

Älä koskaan ikinä muutu :love:

isile:
Voihan nyt teidän kanssanne. Ihan kun joku leikkaisi sipulia asunnossani.  :))

subitar89:
Aivan ihanaa pohdintaa! ❤
Itse pikkuispuoleni löytäneenä tuo pikkuispäiväkoti kuulostaa ihanalta!
Mutta mitä noihin ikäeroihin tulee, niin itse en ole ikinä nähnyt suurenkaan ikäeron kohdalla ongelmaa, kunhan molemmat ovat täysi-ikäisiä ja henkisesti ns. "täyspäisiä".
Itse olen -89 syntynyt ja vanhin (vanilja)kumppani oli -65. Tosin suhde oli epäterve miehen valehtelun yms takia. Mutta itse ikä ei ollut se ongelma. Sitten on ollut +10v vanhempia. Oikeastaan itse en ole koskaan osannut olla omanikäisteni kanssa, mutta en näe siinäkään mitään ongelmaa. Kunhan vaan löytyy ihminen, jonka kanssa on hyvä olla ja tarpeet kohtaa.

Tervetuloa tänne foorumille ja tsemppiä seuranhakuun, mikäli siis seuraa olet etsimässä!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta