Äänestys

Millainen kinky olet?

Elämäntapa-kinky
105 (33.8%)
Makkari-kinky
123 (39.5%)
Enemmän vanilja kuin kinky
15 (4.8%)
Kinkyys hakusessa / skeneen tutustumassa
68 (21.9%)
Olen vanilja, enkä kinky
0 (0%)

Äänestäjiä yhteensä: 212

Kirjoittaja Aihe: Kysely: millainen kinky olet  (Luettu 10502 kertaa)

Rosaline

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 134
  • älä anna sen hämätä
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #45 : 25.01.2020, 15:44 »
Aiemmin olin vastannut, että oon makkarikinky, mutta enpä oikeesti tiedä. Tavallaan kinkyys on läsnä koko ajan, vaikkei ulkopuolinen sitä todennäköisesti huomaa. Kyllä sitä arjessakin lelun kanssa muistellaan, että kenenkäs sitä oltiinkaan, vaikka meillä ei jatkuvaa 24/7-dynamiikkaa ole. Eli tavallaan oon makkarikinky, koska seksiin se pääasiassa liittyy, mutta toisaalta valta-asetelma löytää tiensä myös makuuhuoneesta ulos aika ajoin. (Ja näin siis ihan sovitusti.)

RuoskaMikko

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #46 : 29.01.2020, 22:31 »
Sekasikiö. En ole paljoa kinkyilyä harrastanut makkarissa, koska olin ennen munattomampi enkä kysynyt kuin kerran pari. Jos siis kaikki ei-seksuaaliset outoilut lasketaan kinkyilyksi olen superkinky, mutta jos ei, olen aika vaniljainen. En tykkää elää kaksoiselämää, koen sen helvetin kuluttavana.

raato

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #47 : 30.01.2020, 05:27 »
Toistaiseksi makkarikinky, mutta valtaa kyllä alaa muuallekin. Olen aika avoin kinkyjutuistani enkä enimmäkseen kaappeile. Kaikki eivät silti tiedä, elleivät ole päätelleet jotain, kun ei nuo kahleet aina muistu mennä piiloon ja joskus joku satunnainen piiska tai lelu saattaa jäädä lojumaan näkyville hetkeksi. Ensimmäistä kertaa eilen sain tehtäväksi jakaa (hyvin siveellisen) kahlekuvan musta muille ihmisille. Tänne varmaan tulee kuvia myös jatkossa, kun näköjään tunnukset toimiikin vielä.

Tuskin koskaan tulen täysin omistaututunut olemaan, kun elämässä on niin paljon kaikkea muutakin eikä esimerkiksi 247 ole vaihtoehto eikä bileetkään varmaan aktiivisena inspiroi. Vaikka mistäs sitä tietää, jos innostuiskin joskus. Tarkoitus olisi piipahtaa kyllä joskus.

Oikeastaan vieläkin vähän tutustun skeneen, joten on lievä mahis, että ns. lähtee vielä lapasesta.  ;D

meru

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #48 : 30.01.2020, 20:19 »
Makkarikinky par excellence. :D Tykkään sessioida seksin merkeissä, tosin silloin kun dom-vaihde menee päälle niin oma nautinto tulee lähinnä siitä että kaverilla on kivaa.

lautsi10

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #49 : 31.01.2020, 15:12 »
Vastasin kysymykseen, että olen tutustumassa genreen. kokemus ja minkä mieltää kokemukseksi on tietysti henkilökohtainen näkemys, eikä sitä voi kiistää. itseni miellän kuitenkin aloittelijaksi ja genreen tutustujaksi, vaikka olen mielestäni tiedostanut tämän puolen itsestäni hyvin pitkään. Ehkä tästä syystä uskon että minussa kinkyys on enemmänkin kokonainen elämäntapa  ja asenne. toki elämään kuuluu muutakin ja monia sävyjä ja aspekteja, mutta jotenkin kinkyys maalaa tietyt sävyt mun elämässä.

malesubbie

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #50 : 31.01.2021, 10:09 »
Moni varmaan nauraisi, kun tällä olemattomalla kokemuksellani vastasin "elämäntapakinky". Vastaus täysin siitä johtuen, että kaikki muu on vuosien aikana muuttunut moneen kertaan, mutta rakkaus naiselle alistumiseen/alistetuksi tulemiseen on pysynyt ja oikeastaan vain vahvistunut. Harmittaa vain, kun on joutunut niin paljon tätä puoltani piilottelemaan tai tukahduttamaan olosuhteiden pakosta   :-\

Hanne

  • Vieras
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #51 : 15.02.2021, 23:52 »
Omanlaiseni. Heh..en kenenkään vuoksi ole mitään.

plastiikki

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #52 : 16.02.2021, 08:31 »
Aloitteleva, eli täysin teorian tasolla oleva pervo. Kaappipervo?

Toisaalta kinkyily on ollut mielessä ihan teini-iästä asti, mutten ole uskaltanut lähteä siihen mukaan, koska olen kokenut, että pitäisi olla polygaminen ja leikkiä kaikkien kanssa. Enkä tykkää "bileistä" (teknoa). Tiedän ihan hyvin, etenkin näin vanhemmiten, että meitä on ihan joka junaan. ;)

Headmaster_

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #53 : 16.02.2021, 09:23 »
En ole kinky. Hieman vinoonkasvanut ainoastaan, täyspäinen, profiilissani kerron lisää, voit arvostella olenko kinky vai en.

Henuli

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1098
  • That's a horrible idea.. what time?
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #54 : 16.02.2021, 10:13 »
Vaihtoehdot on miusta vähän huonot. En oikein koe kuuluvani mihinkään noista..

En ole täysin vanilja, enkä makkari-kinky, mutta en myöskään koe olevani "elämäntapa-kinkykään", kun se ei varsinaisesti vaikuta elämääni 24/7/365..

Se on vaan se "normaali" olotila, olematta sen enempää kinky tai vino tai mitään muutakaan. Hanne sen kai hyvin sanoi, olen omanlainen erilainen :P

SaRu

Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #55 : 16.02.2021, 11:52 »
Ihan oon tavallinen....  :o

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #56 : 16.02.2021, 14:54 »
Legenda puuttui valikoimasta ok oon sit elämäntapa.

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 154
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #57 : 16.02.2021, 15:19 »
Hannen sanoin: olen omanlaiseni. En tunnista itseäni annetuista vaihtoehdoista, mutta en tunne muutenkaan tarvetta määritellä itseäni kinkyilyn kautta. Yhtä lailla kun en haluaisi määritellä itseäni muunkaan ominaisuuden tai asian, kuten nyt vaikka sukupuolen, iän, ammatin, koulutuksen, sukupuun tai ruokavalion kautta  :)

Morticia

  • Ketjureaktio
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 123
  • == Results from bdsmtest.org == 95% Rope bunny 8
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #58 : 16.02.2021, 21:15 »
... hankala....

Qurat

  • Majuri
  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 673
  • I´m really bad..
  • Galleria
Vs: Kysely: millainen kinky olet
« Vastaus #59 : 16.02.2021, 21:38 »
Ei yksikaan niistä, ei se oo elämäntapaa tai leikki/rooli. Se vaan on osa minusta, sanottaanko siis että synnynperäinen talentti.