Kirjoittaja Aihe: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020  (Luettu 6608 kertaa)

Striggy

Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #15 : 09.01.2020, 08:48 »
Uskaltautukaa vaa paikalle kaikki pohtijat! Ihania ihmisiä ja hyvää menoa ollu aina luvassa näissä ja minuuki saa udella paikan päällä ja liittyä seuraan kute Punakarhun kanssa. Oon kovaäänine mutta ei setä oo paha vaikka o ruma. Halukkaille oon tarjoomassa sähköä ja varmana köysiin pääsee yksi jos toinenki.

Kute telkussa aikanaa sanottiin: "Siitä vaan, muiden pervojen sekaan juhlimaan"

harriet

Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #16 : 09.01.2020, 14:57 »
Luulisin tulevani paikalle! Mä en osaa jutella, mutta mua saa ainakin piiskata kuulemma keskimääräistä matalammalla kynnyksellä ja muihinkin ehdotuksiin lähden suht helposti.

Ja nää on kivoja ja helppoja tapahtumia, kannattaa tulla!
« Viimeksi muokattu: 09.01.2020, 15:31 kirjoittanut harriet »

Armas_Pas

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 6
  • Fetin puolella enemmän asiaa.
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #17 : 09.01.2020, 17:28 »
Ehdottomasti vaan mukaan kaikki! Vaikka sanoinkin, että itsekseni olen saanut aikalailla olla jos ilman tuttuja menee niin johan täällä on ilmaistu tukea ja avun tarjouksia. Miiteissä on kuitenkin mukavaa ollut itsellänikin aina vaikka seinäruusuna olen usein ollutkin. Nautin tunnelmasta, toisten leikeistä ja siitä seksuaalisesta avoimuudesta joka tapahtumia leimaa. Luulen, että rohkeutenikin on tässä hieman kasvanut ajan saatossa.


Olihan niin, että lipun ostettua ovella on nimilista eli mun ei tarvi luddiittina alkaa tulostelemaan lippuja?


Striggy

Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #18 : 09.01.2020, 17:48 »


Olihan niin, että lipun ostettua ovella on nimilista eli mun ei tarvi luddiittina alkaa tulostelemaan lippuja?

Lippu pitää näyttää tiskillä mutta kännyltä sopii hyvin

Rautakäsi

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 538
  • Enimmäkseen harmiton
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #19 : 09.01.2020, 19:28 »
Mun kanssa voi jutella. Voin piiskatakin jos kauniisti pyydetään.

laalaa

  • Vieras
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #20 : 09.01.2020, 20:34 »
No tää oli mun alku-uskomus, että mukaan vaan! Suunnitelmissa tosiaan katsella ja fiilistellä paikkaa ja tunnelmaa, mutta tosi kiva, jos juttuseuraakin löytyy!! Käytännön kyssärinä, että mihin aikoihin kannattaa pelipaikoille about ilmestyä, ja kannattaako ottaa mukaan pari juhlajuomaa kenties?

Spite

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Tietä etsimässä
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #21 : 09.01.2020, 21:27 »
Ensikertalainen ilmoittautuu!

Tulossa myös yksin joten, jos seura kelpaa niin mielelläni liittyisin muiden yksin tulevien joukkoon.
Mietin tässä itekkin että pitäisikö ottaa pari rohkaisevaa mukaan vaiko olla ihan ilman...
No mutta jokatapauksessa odotan innolla(ja korkealla jännitystasolla) huomista :))

Punakarhu

  • (aiemmin BreatheWithMeh)
  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 151
  • Galleria
    • Instagram
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #22 : 09.01.2020, 22:58 »
Aika monelle ensikertalaiselle ensimmäinen yllätys on ollut se, miten vähän ihmiset käyttävät alkoholia. Oma melko konservatiivinen arvioni on että ainakin puolet menee kokonaan holittomana ja lopuilla on se yksi tai ehkä kaksi rohkaisevaa mukana.

Spite

  • Uusi asiakas
  • *
  • Viestejä: 5
  • Tietä etsimässä
  • Galleria
Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #23 : 10.01.2020, 00:09 »
Kiitos tiedosta näin etukäteen! Aloin myös itse jo kallistumaan selvänä pysymiseen niin ehkä kokemus voisi olla kaiken kaikkiaan parempi. Eipähän pääse turtumaan mikään aisti ainakaan alkoholin toimesta. :)

Cottoncandy

Vs: Kinky Finland Meet&Play @Club X in HKI 10.1.2020
« Vastaus #24 : 10.01.2020, 12:29 »
Mun eka kerta joulukuussa oli ainakin miellyttävä kokemus.  :) Juttelemaan vaan rohkeasti ja silleen.