Kirjoittaja Aihe: Onko sinulla kysymyksiä Pikkuisuudesta tai oletko Iso, joka ei tajuu?  (Luettu 14601 kertaa)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Oletko aina miettinyt jotain suuresti mieltäsi polttavaa kysymystä pikkuisuudesta?
Oletko Iso (Caregiver/Dom tms.)  ja mietit miten pikkuisten kanssa tulisi toimia?
Oletko ehkä itse pikkuinen ja mietit oletko itsenäsi oikein ja hyväksytty?
Vastasitko kyllä ylempiin tai kiinnostaako aihe muusta syystä?

Jos vastasit kyllä yhteenkään ylläolevista niin tässä sinulle ehdotus: Tule Pikkuneuvolaan!

Pikkuneuvola on vuoden 2020 alussa perustettu blogi palsta ja sen tavoite on rakentaa pikkuisille, sekä asiasta kiinnostuneille omaa yhteisöä / kotipesää / tietopankkia. Pikkuneuvola on syntynyt yhden pikkuisen perustamana, mutta ajatuksen taustalla on ollut monta keskustelua tällaisen sisällön tuottamisen tarpeesta, sekä paljon pikkuisten omaa yhteistyötä.

Pikkuneuvolan tarkoitus?
Turhaudun itse monesti siihen, että pikkuisuudesta ja siihen liittyen löytyy kyllä materiaalia / sisältöä, mutta se on yleensä aina englanniksi tai vaikea löytää. Lisäksi monien pikkuskavereiden kanssa juteltuani, totesin että tälle saattaisi ollakin tarvetta ja kysyntää. Sitten mietin jonkin aikaa ja miksipä ei, sillä moni pieni on jutellessa todennut: “Olispa joku Isojen oma koulu, jonne tuon omani voisin laittaa.." "Tästäkin asiasta on tosi kiva jutella teille muille kun huomaan että en oo yksin tän kanssa!" "Mä yritän etsiä tietoa tästä jutusta mutta tuntuu etten löydä, tiedättekö te..?”

Yhtenä iltana sitten pohdin pidemmälle ja totesin että eihän tällaisia umpisolmuja kukaan jaksa yksin aukoa! (Tiedän useamman pikkuisen, jotka painivat vaikeita asioita yksin, vaikka meitä kuitenkin on useampi täällä baarissakin ja ympäri Suomen!)

Pikkuneuvola siis tuottaa vertaisuuden ja yhteisön voimin omaa sisältöä aiheesta ja on myös apuna ongelmissa. Blogin kysymyspalsta vastaa kysymyksiin, sen olemassaolo antaa vertaisuuden ja yhteisön tunnetta pikkuisille, sekä opastaa Isoja yhteisellä kokemus- ja tieto pohjalla!

Tervetuloa Pikkuneuvolaan! https://pikkuneuvola.webnode.fi/
T. Neuvolan perustaja ja johtava isosisko - itse allekirjoittanut!

EDIT
Ps. Isosisko muistuttaa että meiltä saa oikeesti kysyä tai meille voi kertoa..?! Etusivulle on merkitty sähköpostiosoite: pikkuistenpalsta@gmail.com joka käsittelee kaikki sähköpostit täysin yksityisenä tietona. Allekirjoittaneen kunniasanalla! Lupaan kävelyttää itse itseni laitokselle, jos palstan sähköpstista valuu kenenkään henkilöitymät muiden tietoon. Koska sitten en enää oo hyvä vastaanottovirkailija tai isosisko...


[Admin] Linkki korjattu
« Viimeksi muokattu: 31.01.2020, 08:12 kirjoittanut Konehuone »

Coach

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 225
  • The Grand Daddy
  • Galleria
Tää on ihan mahtavaa! Kiitos vaivannäöstä, täytyypä alkaa miettiä mieltä askarruttavia kysymyksiä neuvolan isosiskolle  ^-^ :love:

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Varmaan myös ABDL kuuluu kanssa tuonne, vaikka ei aihealueissa vielä ollu merkittynä. (?)  :)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Varmaan myös ABDL kuuluu kanssa tuonne, vaikka ei aihealueissa vielä ollu merkittynä. (?)  :)

Kyllä! Neuvola on myös pienten vaavojen asialla!  ::) Etenkin kun isosiskolla on vahva vietti hyysätä pienempiään..

Ville81

  • Vieras
Tää on varmasti hyvä juttu :) itse olen (dom)Daddy, ja ddlg/cg dynamiikka kiehtoo todella paljon - lisäinfo on tervetullutta :)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tää on ihan mahtavaa! Kiitos vaivannäöstä, täytyypä alkaa miettiä mieltä askarruttavia kysymyksiä neuvolan isosiskolle  ^-^ :love:

Kiitos kiitos, mutta isoin sellainen kuuluu kyllä niille usealle pienen pienelle pikkuiselle, joiden höpinöitä sisko on kuunnellut mietteidensä kera jo hyvän tovin...  ^-^
Ilman meidän pienten lauma-älykkyyttä ei olisi välttämättä Pikkuneuvolaakaan. Monet keskustelut on johtanut siihen sosiaaliseen pääomaan, jolla neuvolaa lähdin rakentamaan...  :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tää on varmasti hyvä juttu :) itse olen (dom)Daddy, ja ddlg/cg dynamiikka kiehtoo todella paljon - lisäinfo on tervetullutta :)

Hyvä että infon nälkää riittää, sitä nimittäin varmasti on tarjolla!  ::)

subitar89

Kiitos, tälle on tarvetta! Itse olen vielä aika eksyksissä oman pikkuisuuteni kanssa, kun se puoli minussa on vasta pikkuhiljaa alkanut tulla esille. Täytyy myös vinkata tuolle Omistajalleni tästä, vaikka hirmu hyvin hän onkin osannut suhtautua pikkuisuuteeni ja olla mulle turvallinen, rakastava ja rajat laittava.. noh vaikka Iso. (Vielä on vähän hakusessa mitä nimitystä käytämme, kun hän on ollut mulle pitkään Omistaja ja on toki yhä kun subi myös olen)

momoi36

  • Vieras
Minä laittasin jotkut sisältövaroitukset tuohon että tajuaa että sisältää aikuisille suunnattua sisältöä. Esimerkki blogspotin varoitukset ennen kuin aukeaa varsinainen blogi. Miksi? Koska tuo on niin söpö ja kaikkee että saattaa saada äkkiseltään vääränkuvan jos ei osaa esim lukea ja sit tuleeki jotain hentaita vastaan seuraavaks.

Ville81

  • Vieras
Mua kiinnostaa pikkuisuuden erilaiset "ilmenemismuodot". Pikkuisuus voi olla seksuaalista tai ei-seksuaalista, ja yleensäkin (tietenkin) sellaista miten kuka tapansa itseään toteuttaa parhaaksi näkee. Mulle pikkuisen kanssa leikkimiseen liittyy vahvasti seksuaalisuus. Ikä ei juurikaan liity, vaikka ikäero selvästi lisää vaikutusta, ainakin mun kokemusten mukaan.

Mulle pikkuisessa on parasta tietynlainen viattomuus ja "yksinkertaisuus". On kiihottavaa ohjata pikkuinen tutustumaan siihen mikä siellä housuissa pullottaa, ja maistamaan Daddyn tikkaria josta saa herkullista nieltävää :D läheisyys ja söpöily kuuluu mun mielestä pikkuisen kanssa toimimiseen, vaikka otteet olisivatkin rajuja. On tosi kivaa laittaa pikkuinen ensin ruotuun ja sen jälkeen kehua miten hienosti pikkuinen Daddyä tottelee ja miellyttää :)

Tietty pikkuinen saattaa tietää jo mikä siellä housuissa pullottaa ja mitä sillä pitää tehdä. Pikkuisetkin kehittyvät ja oppivat uusia juttuja mm Daddyn tyydyttämisestä ja kiusoittelusta - Daddyissä on nappeja joita pikkuiset osaavat painaa  ::)


Luottamus, molemminpuolin, on tietysti kaiken ytimessä. Tasavertainen keskustelu ilman rooleja ennen leikkejä, rajat ja niiden noudattaminen puolin toisin luo turvallisuudentunteen jota ainakin mä alistaessani tarvitsen.

Mut joo, hyvä et aiheesta keskustellaan ja kysellään. Jos joku haluaa kysyä jotain tältä Daddyltä, mulle saa laittaa viestiä :)

vila

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 382
  • Ghetto subi
  • Galleria
Tämä blogi on kiva idea, tosin olisi kiva saada tuonne myös esim. kirjoittajien esittelyt.

Myös toivoisin vähän tarkennusta AB/DL-termin kanssa, koska nyt sumputetaan kaikki AB/DL-tyypit Ageplayhin. Eikä ehkä ole reilua kutsua kaikkia AB/DL-skaalaan meneviä ihmisiä vauvailijoiksi, koska he eivät sitä ole.  BDSM-kielelle käännettynä tuo on nyt sama kuin kirjoittaisi, että kaikki subit ovat masokisteja - tai kaikki littlet ovat myös adult babyja. Varmaan  esim. Pinku osaa ihanana pikkuisena avata termin kuntoon.

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Tämä blogi on kiva idea, tosin olisi kiva saada tuonne myös esim. kirjoittajien esittelyt.

Myös toivoisin vähän tarkennusta AB/DL-termin kanssa, koska nyt sumputetaan kaikki AB/DL-tyypit Ageplayhin. Eikä ehkä ole reilua kutsua kaikkia AB/DL-skaalaan meneviä ihmisiä vauvailijoiksi, koska he eivät sitä ole.  BDSM-kielelle käännettynä tuo on nyt sama kuin kirjoittaisi, että kaikki subit ovat masokisteja - tai kaikki littlet ovat myös adult babyja. Varmaan  esim. Pinku osaa ihanana pikkuisena avata termin kuntoon.

Neuvolan toiminta on vasta alkanut joten kaikkea tietoa ei jakseta spämmiä yhteen julkaisuun.  ^-^  Erilaisten käsitteiden ym. avaamista tapahtuu kyllä lisää blogin kulkiessa eteenpäin.
ABDL:ään tulee hiukan tarkemmin kerrottu kuvaus yhdessä tulevista teksteistä. JOS haluaa antaa vinkkiä miten asiat kannattaa kirjoittaa niin palstasähköpostiin saa toki laittaa tekstivinkin. (Etusivulla näkyvään palsta osoitteeseen lähetetty sähköposti pysyy vain yhden ihmisen tiedossa eikä sitä jaeta minnekään!)

Sisällön tuotanto on toistaiseksi muutaman perustamista haaveilleen kanssa yhteistyössä suunniteltua, pohjaluonnokset nyt perustamisen jälkeisille teksteille on allekirjoittaneen kynästä. Blogin toiminnan jatkoon on ideana että esim. kolumnitekstin kirjoittaja tms. saa itse esitellä itsensä halutessaan - mutta hyvähän idea on toki tuo, esim vakituisempien kirjoittajien esittelykin. Osa tekijöistä saattaa kuitenkin haluta säilyttää anonyymiytensä, yhtä lailla kuin kysymyspalstan kysyjätkin ja siksi esittelytekstejä ei ole toistaiseksi pohdittu.


« Viimeksi muokattu: 14.01.2020, 20:57 kirjoittanut Nellietied »

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Mua kiinnostaa pikkuisuuden erilaiset "ilmenemismuodot". Pikkuisuus voi olla seksuaalista tai ei-seksuaalista, ja yleensäkin (tietenkin) sellaista miten kuka tapansa itseään toteuttaa parhaaksi näkee.

Kiitos aihe ajatuksesta! Vastaanotolla laitetaan korvan taakse..

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Minä laittasin jotkut sisältövaroitukset tuohon että tajuaa että sisältää aikuisille suunnattua sisältöä. Esimerkki blogspotin varoitukset ennen kuin aukeaa varsinainen blogi. Miksi? Koska tuo on niin söpö ja kaikkee että saattaa saada äkkiseltään vääränkuvan jos ei osaa esim lukea ja sit tuleeki jotain hentaita vastaan seuraavaks.

Otettu huomioon ja "Aulatekstiä" muokattu - kiitos tämän muistuttamisesta! (Meinasi jäädä alkutohkeilussa välistä kun innoissaan täällä joku tekstejä naputteli..)

Pinku

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 539
  • Babygirl
  • Galleria
Niinjooaivan. DL ei liity välttämättä mitenkään pikkuisteluun, vaan on ihan puhdas fetissi. Että ehkäpä AB on enemmän siihen pikkuisteluneuvolaan enemmän sopiva. ABDL on semmonen termi, jossa yhteistä on vaipat. Toisille ne vaipat on sama asia, kuin kumi ja sitten AB:lle, kuten mie niin se on iso osa sitä minun pientä persoonaa.

Raduni toivottavasti tarkentaa vielä.  ::) ;D Mutta ihana, kun aivan pienet pienet kuuluu neuvolaan kanssa.  :love: Piristävää vaihtelua, että jos meidät aabeet nähtäisiin ensin se pikkuisosa edellä ja sitten vasta ne vaipat edellä. Kiitos tästä.  ^-^