Kirjoittaja Aihe: OY Kahlitun Konepaja AB esittää: Köysimiitti Vaasassa la 1.2 klo 17-20  (Luettu 3081 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Viikon 5 BB talo miitti korvaantuu köysimiitillä lauantaina 1.2.2020 klo 17-20.
Köysipölyä haistellaan, maistellaan, mutustellaan ja tunnustellaan entisen Cafe Ylikivan tiloissa osoitteessa Kauppapuistikko 10. Vielä tarkemmin sanottuna paikka löytyy Bouchtinkujalta. Se on viimeinen liiketila oikealla Kauppapuistikon suunnasta tultuna.

Tila on anniskelutilaa, joten omia juomia ei saa tuoda. Paikan päällä on kuitenkin myyntiä ja listalla on limsojen lisäksi myös olutta, siideriä ja lonkeroa. Pikkupurtava puolelta löytyy ainakin panineja ja sipsejä.

Tule miittiin yhdessä tai yksin. Jos ei omia köysiä ole, niin aivan varmasti saa paikanpäällä lainattua. Miitissä ei ole mitään varsinaista workshop osuutta, joten messiin vaan olit aloittelija tai jo enemmän sitonut. Luvassa rentoa hengailua, yleistä lätinää ja köysikeskustelua.

hexu

Pöh! Just mun iltavuorojen kohdalla. Pitäkää hauskaa keskenänne! En ois halunnukkaan tulla...

Another-rope

Löysin pari metriä juuttia kaapista, niin tulen katsomaan minkä ympärille se riittää  >:D

hexu

Mun Kisuseni saattaa saapua paikalle, joten hänen ympärille varmasti riittää AnotherRope >:D

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 749
  • Galleria
Kokkolasta saavutaan sankoin joukoin!  8)

Kahlittu

  • Vieras
Tirehtöörinne sai Manfluun selätettyä, mutta teki silleen typerästi että tartutti sen Lunttuun.

Tämä eventti tänään! Minä ja köysilaukku paikalla, Lunttu luultavimmin peiton alla kotona.

slavekitty

Mjaa katsotaan jos muilta riennoilta malttaa piipahtaa  O:-)

Kahlittu

  • Vieras
Konserninjohtaja kiittää  :) :-* :love:

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Siellähän oli mukavaa! :)

smoky

  • PoVi
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 749
  • Galleria
Kiitos, oli mukavaa! Tila on oikein passeli tälläiselle toiminnalle ja karvakaveri hauska lisä  ;D Aikaiseenhan meillä sitten venähti...