Kirjoittaja Aihe: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?  (Luettu 9726 kertaa)

Guide-Master

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 949
  • En ole valmis, enkä toivo koskaan olevani valmis.
  • Galleria
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #30 : 28.10.2023, 01:45 »
Yleisesti yleisesti parhaat asiat BDSM puolella ei liity millään tavalla seksiin, eli itse paneskelu on yhtä tylsintä mitä voi tehdä.

Daddysgirl96

  • Vieras
Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #31 : 04.11.2023, 18:53 »
Here i am

KipeäKaipaus

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #32 : 21.11.2023, 17:09 »
Jep täällä kans ace-spektrumilla. Kiva nähdä, että ei ole yksin :-)

Bi-orja84m

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #33 : 21.11.2023, 18:08 »
Osittain tunnistan nämä samat piirteet itsessäni myös. Eli nautin BDSM:stä ilman yhdyntää varsin hyvin, ainakaan sellaisesta, joka tähtää omaan orgasmiini. Jos saisin itse päättää, niin olen onnellisempi session päättymiseen ilman omaa orgasmia. Koska tämä jättää kutkuttavan mielihalun ja ajatukset mieleeni vielä pitkäksi aikaa. Monella D:llä saattaa olla ajatus, että jos antaa s:lle luvan orgasmiin session lopussa, niin se olisi palkinto hänelle. Mutta itse en ole siitä täysin varma.  ::)

Olen aika perus mies siinä mielessä, että orgasmin jälkeen tarvitsen hetken ihan omassa rauhassa. Saatan löytää itseni nopeastikin tekemästä jotain muuta mielenkiintoista elämässäni ja hävitän sen kutkuttavan tunteen, josta hetki sitten nautin suunnattomasti. Myös jotenkin ajatus siitä, että ns. "telakoituisin" hallitsijaani, tuntuu hieman hankalalta ja ei niin alisteiselta. Toki riippuu suhteen muodosta ja mallista.

Jotenkin itse ajattelen perusseksin perusseksinä ja kinky-jutut erikseen.

Jännä92

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #34 : 30.01.2024, 16:56 »
Täällä yksi

indigo

Vs: Onko muita kinkyjä aseksuaaleja?
« Vastaus #35 : 31.01.2024, 14:02 »
Hep!