Kirjoittaja Aihe: Tampere: Lautapeli-ilta tiistaina 4.2. 18:00 alkaen Tavernassa  (Luettu 4485 kertaa)

nossopos

Kokeillaan onko tänäkin vuonna riittävästi kiinnostuneita pelaamaan lautapelejä. Eli Tampereella lautapeli-ilta tuttuun tapaan Tavernassa (http://lautapelikahvila.fi/) tiistaina 4.2. Osallistuminen maksaa pelikirjastomaksun, mikä on 4€ (opiskelijat 3,50€). Laittakaa ilmottautuminen osallistumisestanne tähän ketjuun tai yksärillä minulle niin osaan sitten varata meille riittävän suuren pöydän.

Jos on jokin peli, mitä ehdottomasti haluaisit kokeilla, niin senkin voi laittaa tähän ketjuun. Opettelen tarvittaessa säännöt sitten ennalta - tai voit toki itsekin peluuttaa, jos säännöt on jo hallussa.

nossopos

Vielä mahtuu muutama nopea.

kitinen365

Jollei elämä yllätä niin mä voisin olla tulossa 😀 NRFT:n ja romantic_blondin ilmoitan samalla mukaan myös!

Victoria

  • Vieras
Mää oisin kiinnostunut taas!

Pinus

  • Vieras
Jollei elämä yllätä niin mä voisin olla tulossa 😀 NRFT:n ja romantic_blondin ilmoitan samalla mukaan myös!

Hyvin ilmoittauduttu meidän puolesta 😂 Mutta joo, tulossa ollaan!

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
ööö.. en tiä mitä isi sanoo mut mut..  :))

nossopos

Hienoa! Ei mene ihan pelkäksi pasianssiksi :)

Masaaki

  • Vieras
ööö.. en tiä mitä isi sanoo mut mut..  :))

Paikalle saavumme, mikäli vielä mahtuu  ;)

nossopos

Paikalle saavumme, mikäli vielä mahtuu  ;)

Vedin muutamasta narusta ja soitin yhden puhelun. Nyt on istumapaikat järjestetty myös teille 8)

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Paikalle saavumme, mikäli vielä mahtuu  ;)

Vedin muutamasta narusta ja soitin yhden puhelun. Nyt on istumapaikat järjestetty myös teille 8)

Jee ^-^ mutta, tarviiko johonkin puhelimeen vielä nykyään vetää jotain narujakin?  :o Outo puhelin...  ::)

nossopos

Jee ^-^ mutta, tarviiko johonkin puhelimeen vielä nykyään vetää jotain narujakin?  :o Outo puhelin...  ::)

Naruista vetelin, koska se tuntui sillä hetkellä mielekkäältä - ei liittynyt puhelimeen mitenkään  ;D

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Kiinnostusta on, mut ei uskalla luvata että varmasti pääsis tai että pelata osais

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Kiinnostusta on, mut ei uskalla luvata että varmasti pääsis tai että pelata osais

En mäkään osannu mitään pelata ekan kerran  :)) kyllä siel on helpompiakin pelejä.. Ja ainahan sitä oppii uutta jos lähtee kokeilemaan?

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 669
  • Little with an attitude
  • Galleria
Jee ^-^ mutta, tarviiko johonkin puhelimeen vielä nykyään vetää jotain narujakin?  :o Outo puhelin...  ::)

Naruista vetelin, koska se tuntui sillä hetkellä mielekkäältä - ei liittynyt puhelimeen mitenkään  ;D

Kummallista. Mä osaan vaan vedellä kengännauhoja samalla kun oon puhelimessa..  ::) ;D Mikä lie soittoja ja sidontaa- vitsi tääkin oli?  ;D

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vois tulla kun ei huomenna muutakaan tekemistä ole.