Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Kiihottava tuoksu

(1/29) > >>

Sweety:
Täällä on juteltu kiihottavista äänistä, siitä että ne voivat yltää jopa fetissiksi asti. Entäpä hajut ja tuoksut? Onko jotain tuoksuja, jotka saavat teidät kiihottumaan? Minussa herättää mukavan hyrinän esim. nahan tuoksu ja iho, joka tuoksuu auringolta. Ei niistä ihan fetissiksi ole, mutta kiihottavia kyllä. 

Koo:
Tuoksuja ja hajuja ei fetissiksi asti ole, mutta on muutama tuoksu jotka tuottavat mielihyvää...

Tällaisia ovat lämmin kupari, teräskettingit, nahka, märkä sammal ja eräs tietty unisex-tuoksu mitä ei enää valmisteta.

Smooth:
Asfaltti ja terva.

Jos tuoreen kesäkuuman asfaltin tuoksua saisi pullotettuna, kyllä kelpaisi mulle :).

Nenne:
Wanha kunnon Old Spice!  :-* Ei ihan fetissiksi asti, mutta kyllä polvet notkahtaa kun tuo tuoksu kävelee ohi  ;D

Kettu vinossa:
Hävettävä myöntää, mutta mainoksissa kehuttu AXE-efekti (AXE Effect) toimii minuun. Valitettavasti liian moni vastenmielinen henkilö käyttää AXEa, joten olen yrittänyt opetella pidättämään hengitystä kun sen jollakulla haistan ja olen pyytänyt puolisoanikin ostamaan muun merkkisiä saippuoita ja dödöjä, kun AXEsta tulee niin ristiriitainen olotila: haisee oudon hyvältä, mutta tuo mieleen kaikki idiootit ja teinit, jotka sitä käyttävät. Turn on ja turn off samaan aikaan. Hankala selittää.  :-[
Jopa Urban Dictionary on saanut omat osuvat määritelmänsä efektille:
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=The%20Axe%20Effect

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta