Kirjoittaja Aihe: Kiihottava tuoksu  (Luettu 38689 kertaa)

KalvinK

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 639
  • Tykkää sitoa nättejä nakuja naisia.
  • Galleria
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #15 : 12.04.2012, 20:42 »
Vastaleivottu, tuore piirakka. Joulun aikaan sopivasti (konjakilla) kostutettu pipari.

Krasavica

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #16 : 12.04.2012, 21:17 »
Kiihoittavin tuoksu ikinä on freesi hiki. Tarkoitan siis sitä, että mies on ollut päivän ulkoduunissa ja sitten saa halata... Taitaa mennä melkeen raiskaamisen puolelle se halaus :D Jotenkin se vaan avaa kaikki hanat.

Nuppuorja

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #17 : 12.04.2012, 21:45 »
Oma pillu

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #18 : 12.04.2012, 23:21 »
Itselle sopivan naisen pesemätön karvainen vittu. Jos on itselle sopimaton nainen niin ei haise hyvälle.
Kai voi sanoa olevansa jonkin asteinen törkykarvavittufettari.

Miesten tuoksuista yksi on ylitse muiden, vihreä menneni.  ;D

Jouni

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1388
  • Energiahoitaja-(: Sadisti.
  • Galleria
    • Aikuiseksi
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #19 : 12.04.2012, 23:34 »
Eikö oikeasti muita kiihota Naaraan käytetyt pikkuhousut???

Olenko siis pervo-(:

-R-

Raymond

Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #20 : 12.04.2012, 23:36 »
1. lähellä fetissiä, muut mukavia muuten vain:

10. nurmikko sateen jälkeen
9. suo(pursu)
8. ruuti
7. vanhat kirjat
6. bensa
5. naisten nylonsukat  (suoraan paketista)
4. pilvi (itse en polta)
3. nahka
2. hyvä sikari sytyttämättömänä (muistuttaa 1:stä)
1. naisen suht puhtaiden varpaiden tuoksu

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #21 : 12.04.2012, 23:43 »
Eikö oikeasti muita kiihota Naaraan käytetyt pikkuhousut???
Kyllä vain. Itse asiassa kun olen pitemmällä keikalla niin Naaras niitä minulle postittaakin.  :)

slavegirl

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #22 : 12.04.2012, 23:45 »
Tuore, hienhaju...puhtaan pillun kiima...nahka...vasta-ajettu nurmikko (vaikka saattaakin aiheuttaa pientä päänsärkyä), nahka...Onhan näitä  ::)

Angelika

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #23 : 12.04.2012, 23:46 »
Minulle oikean miehen hien haju vie jalat alta!

Tuomas

  • Smurffit
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 190
  • Haisuli
  • Galleria
    • FetLife
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #24 : 12.04.2012, 23:51 »
Pikkuhousut??????...............joo tietenkin. Ne olen pihistänyt kumppaniltani jo vuosi kausia. Ja mieluiten julkisella paikalla  :love:

tomi

Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #25 : 13.04.2012, 10:59 »
Jos kiihottavista tuoksuista puhutaan niin ei ole aidon nahan tuoksun voittanutta!

Feird

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #26 : 13.04.2012, 13:39 »
kumi tietysti :P

domlaw

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #27 : 13.04.2012, 13:51 »
Olipas mielenkiintoinen aihe.

Monesti tuoksut tuovat mieleen myös muistoja. Kiihottava tuoksu...jotkut naiset nyt vain tuoksuvat kiihottavilta, niin jalkovälistä kuin muutoinkin ;)

Muutoin lempituoksuja ovat palanut ruuti, kuumana kesäpäivänä kangasmetsän tuoksu, poppelin (eli haapa) tuoksu sateen jälkeen.

narri

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #28 : 13.04.2012, 15:36 »
.. poppelin (eli haapa) tuoksu sateen jälkeen.

Tämä voinee olla saivartelua, mutta en voi tälle mitään.
Haavan vai poppelin tuoksu?
Esimerkiksi (metsä)haapa ja palsamipoppeli tuoksuvat ihan erilaisille. Palsamipoppelin tuoksu on erittäin voimakaskin ja nimensä mukaisesti tuoksuu palsamille. On myös olemassa muita poppeleita, tuoksupoppeli ja jättipoppeli noin esimerkkinä.
Haapa on kyllä yksi poppelisuvun lajeista. Kasvisuvun nimen Populus voi sanoa joko 'haavat' tai 'poppelit' (tosin yleisemmin olen kuullut käytettävän poppelit), mutta noin yleisesti ottaen jos puhutaan yksikössä haavasta niin sillä viitataan metsähaapaan.

Ei sen puoleen, kumpikin haisee miellyttävältä sateen jälkeen, niin kuin yleensä luonto kaikkinensa. Sateen jälkeinen tuoksu voi olla todella huumaava, erityisesti jos sitä on edeltänyt kuiva ja pölyinen ilma.
Sähkön haju ilmassa ukkosrintaman ollessa lähellä on myös jännä. Tulee itsellekin sellainen odottavan sähköinen olotila.

domlaw

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #29 : 13.04.2012, 16:22 »
.. poppelin (eli haapa) tuoksu sateen jälkeen.

Esimerkiksi (metsä)haapa ja palsamipoppeli tuoksuvat ihan erilaisille. Palsamipoppelin tuoksu on erittäin voimakaskin ja nimensä mukaisesti tuoksuu palsamille. On myös olemassa muita poppeleita, tuoksupoppeli ja jättipoppeli noin esimerkkinä.
Haapa on kyllä yksi poppelisuvun lajeista. Kasvisuvun nimen Populus voi sanoa joko 'haavat' tai 'poppelit' (tosin yleisemmin olen kuullut käytettävän poppelit), mutta noin yleisesti ottaen jos puhutaan yksikössä haavasta niin sillä viitataan metsähaapaan.


Kiitos tarkennuksesta. Ei pienintäkään hajua siitä, että mikä se vanha puu on joka kasvaa mummolan pihassa :D Joku poppeli se ymmärtääkseni on ja sen tuoksu on aivan maaginen kesäsateen jälkeen.