Kirjoittaja Aihe: Kiihottava tuoksu  (Luettu 38690 kertaa)

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #135 : 17.10.2021, 17:10 »
Kyllä sen kiihottavin on tiettyjen henkilöiden hiki. Kaikki hiki ei tuoksu kiihottavalta, mutta joidenkin ihmisten hiki tuoksuu todella kiihottavalta.

Sitten jos puhutaan muuten kuin seksuaalisesti kiihottavasta tuoksusta niin vanhojen kirjojen tuoksussa on jotain aivan voittamatonta. Myös savu, terva ja mäntysuopa ovat semmoisia tuoksuja että ai että.

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #136 : 22.10.2021, 20:04 »
Minun maailma on täynnä kiihottavia tuoksuja! Tietyt hajuvedet/deodorantit, myski, pihka ja se tietyn ihmisen hiki ::) Muutaman mainitakseni.

Fia

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #137 : 23.10.2021, 18:52 »
Taannoin kohtasin ihanan tuoksuisen punaisen tukan ja ihanan tuoksuisen parran.  :love:

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #138 : 30.10.2021, 19:59 »
Awww Fia :love: Puhutaanko nyt sinun tukasta? ;) :-*

Fia

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #139 : 30.10.2021, 22:33 »
Awww Fia :love: Puhutaanko nyt sinun tukasta? ;) :-*

Sinä ihana punapää tiedät kyllä, kenen tuoksuvasta tukasta minä puhun.   :love: Seuraavan kerran kun kohdataan, pitää letittää punaiset hiukset yhteen, ja katsoa erottaako siitä, mistä sinä alat ja mihin minä lopun.  :love:

Sea Breeze

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #140 : 31.10.2021, 12:29 »
 ::) :love:
Tuosta sain aivan loistavan kuvausidean! ...mutta puhutaan siitä jossain muualla ;)

Jokaisella ihmisellähän on ominaistuoksu ja sellainen löytyy myös jokaisen ihmisen kodista. Fian kodissa tuoksuu hyvältä ja Fia itse tuoksuu hyvältä ja kiihottavalta. Onko kyseinen tuoksu mielestäni hyvä ja kiihottava vain, koska olen kiinnostunut Fiasta?

Miespuoleinen vakikumppanini tuoksuu samalla hyvältä, kiihottavalta ja turvalliselta. Johtuuko tämä vain yhteisistä, hyvistä kokemuksistamme?


Ah, tätä tuoksujen maailmaa! :love:



Fia

  • Vieras
Vs: Kiihottava tuoksu
« Vastaus #141 : 01.11.2021, 13:49 »
::) :love:
Tuosta sain aivan loistavan kuvausidean! ...mutta puhutaan siitä jossain muualla ;)

Jokaisella ihmisellähän on ominaistuoksu ja sellainen löytyy myös jokaisen ihmisen kodista. Fian kodissa tuoksuu hyvältä ja Fia itse tuoksuu hyvältä ja kiihottavalta. Onko kyseinen tuoksu mielestäni hyvä ja kiihottava vain, koska olen kiinnostunut Fiasta?

Miespuoleinen vakikumppanini tuoksuu samalla hyvältä, kiihottavalta ja turvalliselta. Johtuuko tämä vain yhteisistä, hyvistä kokemuksistamme?


Ah, tätä tuoksujen maailmaa! :love:

Voi sinun kanssasi, Ihanatar. *Punastuu*
Mun ja mun kodin ominaistuoksu on vahvalla todennäköisyydellä kahvi.  ;)

Mutta nuuhkimisiin ja kuvailemisiin, sinä kaunis ja tuoksuva.