Kirjoittaja Aihe: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 6.2. klo 18.00  (Luettu 1470 kertaa)

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Mukavasti on taas uusi viikko alkanut ja torstaimiitti kolkuttaa ovella. Kalenterimme ovat kääntyneet helmikuun huomaan, ja valo lisääntyy päivä päivältä. Olin muuten superonnellinen tämän päivän pakkaskeleistä! Toivon torstain rapsahtelevan pikkupakkasta, niin on sitten mukava käpertyä jälleen kaksion sohvannurkkaan höyryävän teekupin kera. Ääneni ei ole vielä täysin palautunut, mutta nyt minusta lähtee jo enemmän ääntä kuin pelkkää kuiskintaa korviin! Joten varautukaa, olen varastoinut paljon puhetta viimeisen viikon aikana! Tällä kertaa puhun minä, ei miittikirja.

Tampereen torstaimiitit tai kaksiomiitit, rakkaalla lapsella on tässä tapauksessa kaksi nimeä, ovat rentoja hengailumiittejä, joissa minkäänlaista teemaa keskusteluille ei ole, vaan kokoonnumme kahvi/tee/olut/siideri/viikon alkoholiton/mitänäitänyton kupilliselle, ja nälkäiset burgerien, toastien, salaattien ja ranujen äärelle juttelemaan päivän polttavista aiheista. Uudet pääsevät myös helposti ihmettelemään ja kyselemään mieltä askarruttavia kysymyksiä, hakemaan lisää tietoa tai jakamaan samanlaisia kokemuksia.

Kaksio eli 2H+K löytyy osoitteesta Aleksanterinkatu 33. Sisään mennään vihreästä ovesta, kävellään tiskin ohi peräpöydille asti ja painetaan puuta.

Jos tulee kysyttävää, tai olet uusi ja kaipaat esiliinaa, saa laittaa yksäriä.

Nähdään kaksiossa  :love:

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 6.2. klo 18.00
« Vastaus #1 : 06.02.2020, 17:03 »
Ihan kohta kaksioon!  :love:

miumaumukkaa

  • Vieras
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 6.2. klo 18.00
« Vastaus #2 : 06.02.2020, 17:17 »
Taidan tulla piipahtamaan.

miukka

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 6.2. klo 18.00
« Vastaus #3 : 06.02.2020, 18:31 »
Tulossa!!!  :love: