Kirjoittaja Aihe: Onko leipova mies automaattisesti homo?  (Luettu 14509 kertaa)

Icebug85

  • Vieras
Onko leipova mies automaattisesti homo?
« : 07.02.2020, 23:59 »
Vaniljadeittisivuilla olen tämmöistä saanut kuulla naisilta tai naisena esiintyvältä vaikka profiilissa ei ole mitään kinkyilyyn  viittaavaa ::)

Leivon täytekakkuja sun muuta mutta teen myös puu/metallitöitä..sekä ompelen.

Vai onko se vaan, että kommentoijat ei itse osaa tehdä mitään ja siksi dissaavat?

Rakentaja

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #1 : 08.02.2020, 00:17 »
Mies leipoo kun tekee mieli pullaa piittaamatta siitä mitä epävarmat penskat netissä huutaa.  Eihän se helppoa ole siinä iässä kun kaverien epävarmat mielipiteet määrittelee mitä saa ja mitä ei saa tehdä.

Vinka

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #2 : 08.02.2020, 00:26 »
En osaa sanoa kuulostaako omaan korvaan enempi lapselliselta vai vanhanaikaiselta 'mies ei kuulu keittiöön' huutelulta. Oikeastihan leipominen tai mikään muukaan harrastus tuskin määrittää seksuaalista suuntautumista.

Musta ois ihanaa jos mies leipois niin voisin itse keskittyä vaan askartelemaan söpöjä koristeita  ;D

raato

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #3 : 08.02.2020, 00:31 »
Tunnen leipovia miehiä ja osa on niin heteroäijiä että aika syvällä kaapissa ja superhyvin rakennetut kulissit on, jos homoja ovat. Ja vaikka olisivat niin sillä nyt sen leipomisen kanssa olisi mitään tekemistä. Miksei heteromies voisi leipoa tai ommella tai mitä nyt ikinä haluaakin tehdä. Noi huutelut on lähtöisin epävarmuudesta. Ei terveellä itsetunnolla varustettuja aikuisia ihmisiä oikeasti jaksa niin kamalasti kiinnostaa, miten muut elämäänsä elävät. Jos leipomisesta nauttii niin vatkain laulamaan vaan!

latexbun

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #4 : 08.02.2020, 00:33 »
WTF

pyllyart

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #5 : 08.02.2020, 00:41 »
Riippuu miten asiasi esittelet. Idässä matkustellessani tapaamani ompelevat miehet mekoissaan ovat ammatistaan huolimatta testosteronia ja maskuliinisuutta tihkuvia.

Liitekuvassa kokki


UW

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #6 : 08.02.2020, 00:44 »
Arvon ötökkä, tää oli vähän turha: aika iso osa leipureista on miehiä  :) muutama tuntemani myös todella badass taistelulajien konkari.

Perhonen89

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1582
  • Kiltti tyttö
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #7 : 08.02.2020, 01:12 »
Ötökkä. Nyt se itsetunto kuntoon.

Ps. Moni leipuri on nimenomaan mies. Varsinkin ammattileipurit.

raafael-k

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #8 : 08.02.2020, 05:37 »
Bunni sanoi sen parhaiten: WTF.

Tuollaiset huutelijat voi jättää maan arvoonsa kun ei selkeästi päässä mitään hirveästi liiku. Itse en tosin  olisi paras esimerkki asiasta. Panseksuaali ja löytyy kokin paperit ja yhtä näyttöä vaille leipurin paperit.  :D

Ville81

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #9 : 08.02.2020, 08:56 »
Mitä mä just luin. Mitä ihmeen vaniljaelämänkoululaisia sä oot bongannut tinderistä? Se että mä leivon mun tyttärelle synttärikakun  on ihan vaan normaalia 😄😄

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #10 : 08.02.2020, 09:09 »
Jaa, että tämmöinenkin nosto. Maailmassa olisi aika paljon vähemmän (hyvää) leipää, jos leipovat miehet alkaisivat homoleiman pelossa jauhopeukaloaan varoa.

Esimerkiksi minulle leipominen on a) keino saada hyvää leipää kaupan tarjoaman konehötön vastapainoksi, b) mukavaa vaihtelua henkiselle työlle ja c) eräs mahdollisuus ilahduttaa rakastani.

Mr B

p.s. Laittakaapa aamupuuron jämät tai kotikaljan mäskit (kiljumäskejä tuskin sentään) sämpylätaikinan joukkoon (muuten voi seurailla sitä jauhopussin ohjetta), niin yllätätte itsenne ja seuranne helposti. Taikinasta vaivataan pötkö ja leikataan se pienen nyrkin kokoisiksi paloiksi, palat pellille, annetaan kohota ja parikymmentä minuuttia 220 asteessa paistetaan.

Headmaster_

  • Vieras
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #11 : 08.02.2020, 09:18 »
Leipureita, onko heitä ?

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1870
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #12 : 08.02.2020, 09:30 »
Miehiä on monenlaisia,

Toisessa päässä on Tosimiehet. Miehet, jotka selviävät arjesta ilman naisen apua. He pystyvät tarvittaessa kaikkeen ilman naista, paitsi lapsentekoon ja imettämiseen.

Toisessa päässä on ne, jotka eivät osaa edes kahvia sa keittää.

Giftige

Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #13 : 08.02.2020, 09:31 »
Kyllä.
Heti kun sormet osuvat taikinaan, niin paluuta ei ole.

Ei, leipomisella ja seksuaalisella suuntautumisella ei ole välissä aasinsiltaa.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2785
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Onko leipova mies automaattisesti homo?
« Vastaus #14 : 08.02.2020, 09:38 »
Jos osaat tehdä voisilmäpullia ja mokkapaloja niin mulle on ihan sama mitä on, taitoja mitä ite en omaa (onneksi, painaisin 150kg jos omaisin). Jos osaisin niin ihan sama miten minua nimittelisivät, mie nauttisin leivonnaisista naureskellen muille.

Vakavasti sanoen myös se autoa raplaava voi olla homo. Ole ylpeä taidoistasi ja anna muiden nillittää....