Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Vaikea aihe - mutta mietityttää paljon eli seuranhaku ja psyykkinen hauraus

<< < (2/11) > >>

Juuttisetä:

--- Lainaus käyttäjältä: hunajapeura - 11.02.2020, 14:10 ---Mun mielestä on aika jeesustelua väittää että suurinosa täällä ei olisi jotenkin sekaisin. Itse ainakin pidän tätä touhua sellaisena että harva terve ihminen tätä harrastaa tosissaan muunakin kun pikku piristyksenä. Kaikki Domit mitä itse oon ainakin kohdannu kärsii jonkinlaisista ongelmista puhumattakaan subeista.
Ei mielenterveysongelmat pitäisi olla mikään este seurahaulle täällä. Naurattaa ainakin noi domien ilmoitukset jossa etsitään subia jolla ei olisi ongelmia.

--- Lainaus päättyy ---
Naurattaa nämä teinien yleistykset, ehkä sitten joskus 20v päästä keskustellaan kuin aikuiset....

ametistiaurinko:
Ikävimmiltä tuntuvat ilmoitukset, joissa kaikki käy. Ei ole mitään rajoja, tee mitä haluat-tyyli on pelottava ja herättää huolen ilmoittajan hyvinvoinnista.

latexbun:

--- Lainaus käyttäjältä: hunajapeura - 11.02.2020, 14:10 ---Mun mielestä on aika jeesustelua väittää että suurinosa täällä ei olisi jotenkin sekaisin. Itse ainakin pidän tätä touhua sellaisena että harva terve ihminen tätä harrastaa tosissaan muunakin kun pikku piristyksenä. Kaikki Domit mitä itse oon ainakin kohdannu kärsii jonkinlaisista ongelmista puhumattakaan subeista.
Ei mielenterveysongelmat pitäisi olla mikään este seurahaulle täällä. Naurattaa ainakin noi domien ilmoitukset jossa etsitään subia jolla ei olisi ongelmia.

--- Lainaus päättyy ---

Osalle kinkyily on elämäntapa ja se on sitä, oli mielenterveysongelmia tai ei. Toivottavasti ei enää viljeltäisi sitä käsitystä, että kinkyily on jotenkin niin eriskummallista, ettei mieleltään suhteellisen terve ihminen voisi sitä harrastaa. Tällaista väittävä ihminen voi myös pohtia, projisoiko omia kokemuksiaan koskettamaan kaikkia muitakin.

ametistiaurinko:

--- Lainaus käyttäjältä: hunajapeura - 11.02.2020, 14:10 ---Mun mielestä on aika jeesustelua väittää että suurinosa täällä ei olisi jotenkin sekaisin. Itse ainakin pidän tätä touhua sellaisena että harva terve ihminen tätä harrastaa tosissaan muunakin kun pikku piristyksenä.

--- Lainaus päättyy ---

Aikamoista yleistystä. Jotta voisit tosissasi näin sanoa, pitäisi sinun tuntea kaikki Baarissa olevat kinkyt ja olla perillä jokaisen tavasta harjoittaa bdsm:a. Variaatioita on monia, ihan jo pelkästään mainitsemassasi D/s-kuvioissa, puhumattakaan kaikesta muusta.

sweetchild:
Kommentoimatta muuta kuin väitettä siitä, että kaikki tällä foorumilla ovat sekaisin, on kuitenkin tosiasia, että esim. Sadomasokismi on sairausluokituksesta poistettu vasta 2011. (Kyllä, tarkistin vuosiluvun juuri.)

Siitä voikin sitten miettiä, mikä kaikki lasketaan sekaisin-kategoriaan vaikka ihan psyykkisissa ongelmissa. :)

Jään kyllä mielenkiinnolla seuraamaan tätä keskustelua.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Siirry pois tekstitilasta