Kirjoittaja Aihe: Instagram ja netti Dominointi  (Luettu 2577 kertaa)

Lauritzio

  • Vieras
Instagram ja netti Dominointi
« : 02.03.2020, 17:40 »
Hei, olen uusi täällä joka suhteessa. Kokeilin Suomalaisen netti Dominan kanssa sellaista etäjuttua, ja että oli hienoa.

Aiheesta innostuneena lisäilin Instagramiin aihetunnuksia, ja nyt on inbox instassa täynnä ulkomaan Mistress Jessicaa yms.

Onko muilla vastaavia kokemuksia instan puolelta? Ja varmaan tässäkin asiassa vanha internet viisaus pätee, jos se on liian hyvää ollakseen totta, se ei ole totta.

Ville81

  • Vieras
Vs: Instagram ja netti Dominointi
« Vastaus #1 : 02.03.2020, 19:38 »
Luottokortin numeroa ei kannata antaa...

Lauritzio

  • Vieras
Vs: Instagram ja netti Dominointi
« Vastaus #2 : 02.03.2020, 20:28 »
Luottokortin numeroa ei kannata antaa...

Sehän on juurikin näin.

Ajan kuluksi jututin heitä. Yksi olisi lentänyt mielellään Suomeen asti, minun kustannuksella tietty. Ja toinen oli ilmeisesti kalastamassa tietoja, kyseli kovasti koko nimeä, asuinpaikkaa ja ammattia saatuaan vain sellaisia tietoja joilla ei voi yksilöidä (esim vain etunimi ja asuinpaikaksi Suomen) niin hävisi mitään sanomatta.

Ja kaikki tämä vain siksi että aloin seuraamaan tiettyjä avainsanoja.

Isrika

  • Baariruusu
  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2687
  • Read the fucking manual.
  • Galleria
Vs: Instagram ja netti Dominointi
« Vastaus #3 : 03.03.2020, 09:54 »
Itse olen saanut useampia orjatarjouksia instassa viime aikoina. Minulla ei ole siellä kinkyprofiilia.
Eli eiköhän tässäkin ole se, että koitetaan kepillä jäätä kaikkien mahdollisten kohdalla, koska aina on niitä jotka lankeaa. Erikoisemmat tägit tarjoavat siihen mahdollisuuden ja veikkaisin, että nämä dommet (tai dommena esiintyvät) osaavat juurikin tämän rahastuksen jalon taidon.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Instagram ja netti Dominointi
« Vastaus #4 : 03.03.2020, 11:15 »
Subitarjouksia ja seuraajia on tullut muutamia, vois kai sitä jonkun etä piggy bankin ottaa jos oikein olis tunkua. >:D

Lauritzio

  • Vieras
Vs: Instagram ja netti Dominointi
« Vastaus #5 : 09.03.2020, 08:28 »
Täytyy kyllä sanoa että onhan tämä kuitenkin aika imartelevaa. Nyt lyhyen ajan sisällä 16 uutta seuraajaa ja pikkuisen vähemmän yhteydenottoja.. Kun normaalisti vain pölypallot lentelee mun IG profiilissa.

Tämän täytyy johtua siitä että olen mahdottoman komea! JA NYT ETTE TUU RIKKOMAAN MUN KUPLAAA!! (huom. kyseessä jokin vitsin kaltainen)

Jotkut on ollut tosiaan vain rahan perässä, jotain erikoisempia juttuja tarjottu. Mutta aika nopeasti on saanut rauhan kun on sanonut että olen siveysvyössä parhaillaan tai että oma Mistress löytyy jo.

Aika erikoista. :)