Kirjoittaja Aihe: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 20.2. klo 18.00  (Luettu 1556 kertaa)

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Tälläkin viikolla pidetään torstaimiitti, ja meinasin ensin kirjoittaa että kuukauden vika mut eipäs olekaan kuin tokavika! Voidaan höpistä vaikkapa muutama päivä sitten pidetystä Lupercaliasta. Olisi mukava kuulla mitä piditte tapahtumasta! Toki sana on tälläkin viikolla vapaa ihan kaikenlaiselle keskustelulle. Ja sitten lopuksi jo kahdesta ketjusta vakiintunut kertomus:

Tampereen torstaimiitit tai kaksiomiitit, rakkaalla lapsella on tässä tapauksessa kaksi nimeä, ovat rentoja hengailumiittejä, joissa minkäänlaista teemaa keskusteluille ei ole, vaan kokoonnumme kahvi/tee/olut/siideri/viikon alkoholiton/mitänäitänyton kupilliselle, ja nälkäiset burgerien, toastien, salaattien ja ranujen äärelle juttelemaan päivän polttavista aiheista. Uudet pääsevät myös helposti ihmettelemään ja kyselemään mieltä askarruttavia kysymyksiä, hakemaan lisää tietoa tai jakamaan samanlaisia kokemuksia.

Kaksio eli 2H+K löytyy osoitteesta Aleksanterinkatu 33. Sisään mennään vihreästä ovesta, kävellään tiskin ohi peräpöydille asti ja painetaan puuta.

Normaalisti tarjoan uusille mahdollisuutta tavata miittipaikalla etukäteen, jotta miittiin tuleminen olisi helpompaa, mutta tällä viikolla minulla ei ole siihen mahdollisuuksia. Halutessaan voi kysyä tässä ketjussa tulisiko joku toinen kenties saatille.

Nähdään kaksiossa  :love:

Ariette

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 335
  • Täh? En tajunnu!
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 20.2. klo 18.00
« Vastaus #1 : 20.02.2020, 13:14 »
Tänään siis miittipäivä! Olen itse valitettavasti estynyt saapumaan paikalle, mutta aina sinne on saapunut porukkaa paikalle, joten menkäähän kaksioon joukolla istumaan iltaa! Miittikirja puuttuu myöskin tällä viikolla miitistä, mutta voitte vaikka askarrella taas lisäsivun miittikirjaan  :love:

Susipentu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 67
  • Mowgliette
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 20.2. klo 18.00
« Vastaus #2 : 20.02.2020, 17:16 »
Minä tulossa paikalle, seitsämän jälkeen!  :love:

Nellietied

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 670
  • Little with an attitude
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 20.2. klo 18.00
« Vastaus #3 : 20.02.2020, 20:47 »
Virallinen, tunnin sisään kertaa 2.

Unikeko

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 427
  • Syntynyt vuonna 1978.
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 20.2. klo 18.00
« Vastaus #4 : 21.02.2020, 00:57 »
Juu ja poliisit pysäyttivät vielä kertaalleen kotimatkallakin.

Patajätkä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1198
  • Elämä on liian lyhyt - Olla nauttimatta siitä.
  • Galleria
Vs: Tampereella torstaimiitti 2H+K, 20.2. klo 18.00
« Vastaus #5 : 21.02.2020, 02:37 »
Käväisin Tampereella tänään.
Olis voinnu ehkä piipahtaa jos olis päivällä tienny.