Kirjoittaja Aihe: Rsyke teematiistai Tampere: Touhumiitti 25.2. klo 18.30 -> Telakka  (Luettu 5568 kertaa)

Rsyke ry

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 492
  • Kulttuuriyhdistys
  • Galleria
    • rsyke.net
Talvilomaviikon tiistaimiitissä touhutaan piiskojen, köysien yms. välineiden kanssa. Tai mitä kekseliäät osallistujat tuovatkaan mukanaan. Aktiviteettien lisäksi miittiin voi tulla myös istumaan ja juttelemaan ihmisten kanssa sekä nauttimaan tunnelmasta. Miitti järjestetään ravintola Telakan 2. kerroksen kabinetissa osoitteessa Tullikamarin aukio 3.

***

Rsyke järjestää kahden viikon välein kaikille avoimia keskusteluiltoja, ns. tiistaimiittejä, joissa aiheesta kiinnostuneet ihmiset voivat tavata toisiaan ja verkostoitua. Illat ovat kaikille avoimia ja maksuttomia. Usein keskusteluilloissa on jokin ennalta sovittu teema ja lista tulevista teemoista löytyy yhdistyksen sivuilta osoitteesta rsyke.net.

Purppuratar

  • Vieras
Täytyisiköhän mun menettää Telakka-neitsyys? Mmhh...  ::)

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Vahva ehkä! ^^

Greta

  • Rsyke
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 918
  • väkivaltiatar
  • Galleria
    • Löydät mut täältä
Mä ajattelin ottaa lyömävälineitä mukaan, ja muukin pahoinpitely onnistuu. Että saa pyytää mukiloimaan  O:-)

Hiutale

Aattelin ehkä kans eksyä paikalle. :)

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Kai sinne neulapakin kanssa pitää tulla. >:D

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vois tänne tulla, mukana kassillinen köysiä ja ehk joku lyömävälinekin.

FinnDom

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 305
  • Vinkulelujen vinguttaja/vinkulelu
  • Galleria
Pitkästä aikaa voisi osallistua Tiistaimiittiin ja touhuilla. Taidan pakata mukaan köydet ja jotain kättä pidempää, ihan vain varmuuden vuoksi.

pyllyart

Viime bileiten livepiirtämisestä sain sen verran hyvää palautetta, että voisin ehkä tehdä tuolla livemaalausperformanssin vähän edellistä isommalle pohjalle, jos löydän tarpeeksi nätin vapaaehtoispyllyn. Tai jos joku omistaja pakottaa vastentahtoisen lelunsa siihen, niin sekin käy.


narritar

Viimeksi missasin, ehkä tällä kertaa...!

MasterPiece

  • Vieras
Hankkiudun paikalle ja varaan mukaan valikoiman hyvänäpitovälineitä. Hihasta saa nykäistä tuntemuksien toivossa  ;)

MasterPiece

  • Vieras
Täytyisiköhän mun menettää Telakka-neitsyys? Mmhh...  ::)
Täytyis  ;) Kiva Setä voi taas ojentaa auttavan kätensä ja sen jatkeena olevan lyöntivälineen...

nicolaus

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1869
  • Kekkee Alistaja
  • Galleria
Vitsoja pitää muistaa hakea metsästä..

MissAlex

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2262
  • Losers. It was vanilla.
  • Galleria
    • Löydät mut täältä.
Luulen, että jätän touhuamiset muiden harteille, mutta saavun paikalle voyeuromiaan. :) Mutta haleja saa tulla tarjoamaan kaikki kivat ihmiset! :love:

mimmu_

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 574
  • tyttö.
  • Galleria
Sielä on yhtäaikaa myös Smut Slam jonne ajattelin mennä kyllä  ::)