Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Pitääkö olla huolissaan ?

(1/1)

Headmaster_:
Huolissaan siksi että kiinnostus bdsm touhuhin on katoamassa kohdallani. Harrastukseni on aina ollutkin hyvin ohutta, olen tirkistelijä spanko, haluan lukea, katsella kuvia ja videoita, muiden kokemukset kiinnostavat. Olen elänyt lyhyen aikaa suhteessa jossa sain piiskata naista, yllätyin kuinka kovaa piiskaamista hän vaati, itse olisin halunnut delegoida piiskauksen ja itse vain katsella vieressä.

Pitääkö olla huolissaan ?

Headmaster

Finnswitch:
Ei tarvitse olla huolissaan - mikäs se kinkympää kuin piiskaus toisen katsellessa  >:D

Tosi, varsinkin naisia jotka haluavat saada piiskaa toisten katsellessa voi olla vaikeaa löytää - mutta kyllä semmoisiakin on. Olen itse antanut kahdellekin nuoremmalle naiselle selkäsaunan hänen kaverinsa tai muiden katsellessa - kaikki nauttivat tilanteesta suuresti.

Itse olen ollut välillä enemmän antaja, enemmän saaja ja pitkään roolissa, missä pelkkä katseleminen (viedeoilta lähinnä) riitti vallan hyvin. Harvinaista herkkua että pääsisi katsomaan livenä ilman muuta velvoitetta osallistua.

hihaton:
Mieltymykset muuttuvat ja elävät ajan myötä, niitä vain tulee ja menee. Nauti matkasta ja tee sitä, mikä tuntuu itsestä hyvältä!

Chennai:
Ei siitä kannata olla huolissaan. Seksuaalisuus kulkee aaltoliikkenä, niin mieltymykset kuin lipido voi vaihdella runsaastikkin eri aikoina. Siitä vaan rohkeasti seuraaman missö seuraava pysäkki on.  ^-^

Hra K:
Hullu paljon töitä tekee
Viisas pääsee helpommalla

Pervoilu on pahinta itsetarkoituksellisena
mutta parhautta se on välineenä onneen
Miksi et pitäisi onnea päämääränä?

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

Siirry pois tekstitilasta