Kirjoittaja Aihe: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto  (Luettu 2165 kertaa)

Bluejoy

  • Vieras
TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« : 23.02.2020, 16:57 »
Kaikki ovat tervetulleita keskiviikon Mixei-illanviettoon baarin alakertaan klo 18 alkaen virallisesti (baari aukeaa jo klo 16 jos joku haluaa sitomaan rauhassa). Sieltä löytyy roikotuspisteitä ja jumppamattoja joille asetella sidottavansa.
Paikalle voi tulla juttelemaan niitä näitä ja katselemaan menoa, sekä osallistua niin sitojana kuin sidottavanakin. Jos kaipaat apua tai ohjeita sitomisessa niin autamme mielellämme. Tulkaa rohkeasti vain kyselemään. Me emme pure.  ;D
Muistakaa että sitojilla/sidottavilla on oma rauha ja tila. Katsella saa, muttei koskea.
Illanvietto on aloittelijaystävällinen vapaamuotoinen shibari-ilta.


Nähdään mixeissä.
Bluejoy   

PS. Päästiin Iltalehden artikkeliin. Mixein "sidontabileinä". Olen ylpeä tarkkaavaisesta väestämme.  C:-) :love: :love: :love:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4c1152fb-6d58-4154-afba-13c440bb3f05

420-260-869

Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #1 : 26.02.2020, 09:33 »
Paikalla.

Shewolf83

  • Vieras
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #2 : 26.02.2020, 09:35 »
Hmm.. Jos tulisin 18 maissa oisko ketään paikalla..  ::)

balthazar

  • Vieras
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #3 : 26.02.2020, 11:59 »
Mä tulen mukaan seurailemaan, mixei kokeilemaankin jos löytyy kiva opastaja ja joku joka jaksaa ymmärtää pikki tuhertajaa köysikikkailun alkeissa :)

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #4 : 26.02.2020, 12:01 »
Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

VeraT

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 701
  • Köysiä ja kiusoittelua
  • Galleria
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #5 : 26.02.2020, 12:22 »
Tulen piipahtamaan ainakin

Kesyeläin

Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #6 : 26.02.2020, 13:16 »
Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

Valitettavasti Tampereelta ei kovin montaa esteetöntä miittitilaksi sopivaa tilaa ole löytynyt. Ruby n fellas tai 2h+k saattaa olla helpoin. Mutta joudun myöntämään, etten ole kovin perehtynyt liikuntarajoitteisten tarpeisiin.

minikettu

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 490
  • Prumm prumm!
  • Galleria
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #7 : 26.02.2020, 15:39 »
Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

Valitettavasti Tampereelta ei kovin montaa esteetöntä miittitilaksi sopivaa tilaa ole löytynyt. Ruby n fellas tai 2h+k saattaa olla helpoin. Mutta joudun myöntämään, etten ole kovin perehtynyt liikuntarajoitteisten tarpeisiin.

Kaksiokaan ei ole esteetön, ja esimerkiksi mun on vaikea päästä sinne, enkä minä käytä edes liikkumisen apuvälineitä. Tosin tiedän, että joku pyörätuolia käyttävä on sinne onnistunut pääsemään. Itse en lähtis edes yrittämään kynnysten kanssa.

Tregu

  • Rsyke
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 59
  • Pispalalainen
  • Galleria
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #8 : 26.02.2020, 16:05 »
Paikalla pitkästä aikaa  :)

ghettoblaster

  • Vieras
Vs: TRE ke 26.2 Mixei-illanvietto
« Vastaus #9 : 27.02.2020, 12:33 »
Telakan yläkerrassa ja mixein alakerrassa... vähän liian vaikeaa osallistuminen oikein mihinkään.

Valitettavasti Tampereelta ei kovin montaa esteetöntä miittitilaksi sopivaa tilaa ole löytynyt. Ruby n fellas tai 2h+k saattaa olla helpoin. Mutta joudun myöntämään, etten ole kovin perehtynyt liikuntarajoitteisten tarpeisiin.

Kaksiokaan ei ole esteetön, ja esimerkiksi mun on vaikea päästä sinne, enkä minä käytä edes liikkumisen apuvälineitä. Tosin tiedän, että joku pyörätuolia käyttävä on sinne onnistunut pääsemään. Itse en lähtis edes yrittämään kynnysten kanssa.

Joop. Kaksiossa on ongelmana tosiaan lähinnä kapeat ovensuut ja massiiviset kynnykset huoneiden välillä. Oon käynyt siellä keppien kanssa joskus ja se oli aika hankalaa, sanoisin, että pyörätuolillakin pääsisin koska olen voimakaskätinen ja itsepäinen. Isoin kynnys on kuitenkin se, että siellä kaksiossa on sellaiset miitit jotka koen yleisellä tasolla hyvin ahdistaviksi. Tykkään kun asioilla on joku järjestys ja tietyt säännöt, "vapaa keskustelu" on siis kaikista vaikeinta, varsinkin tuntemattomien kanssa. Emmä kai ujo ole, mutta socially awkward ja ensivaikutelma on aina tärkeä. Noihin harrastusmiitteihin menisin mieluummin kun siellä voi seurata vierestä ja esittää kysymyksiä... ikäänkuin turistina ja sitten voisi onnistua ne vapaammat miititkin kun tuntee ihmisiä.

Mutta, vaikka jokseenkin turhauttavaa onkin lukea näitä miitti-ilmoituksia, niin ei tämä niin iso asia ole, että kenenkään tarvitsisi ottaa kontolleen mitään sen suurempaa esteettömyyden tavoittelua. Olisi kiva edes joskus päästä turistiksi, ehkä huomauttelen vuoden välein asiasta tms...