Aula - kaikille avoimet alueet > Lounge

Suhteessa toiseen (tai useampaan) baarilaiseen olevat. Miten tapasitte?

(1/9) > >>

laalaa:
Olisin tosi kiitollinen, jos kertoisitte miten tapasitte ja miten suhde kehittyi.

Onko kukaan aloittanut suhdetta esimerkiksi baarin deitti-ilmoituksen kautta?

SaRu:
Baarin deitti-ilmo 👍

Mulla oli ilmotus deittipalstalla johon muiden muassa toi yks vastas ja houkutteli sit kahville pikavauhtia ja todettiin et jatketaan tutustumista ja sillä tiellä yhä.
Toki oltiin muutamat viestit aiemmin vaihdettu sätissä, mut ilman deitti-ilmotusta ei ois luultavasti ikinä tavattu.

Kahlitsija:
Tein baariin deitti-ilmon, jossa hain sessioseuraa. Vahingossa yksi niistä sessiokavereista muotoutui monogamiseksi omistussuhteeksi. Erittäin onnelliseksi sellaiseksi.

NightNBlue:
Nightwish40 kirjoittaa: Baaria edeltäneen Leikkikehän deittipalstalla. Vastasin Blueberryn ilmoitukseen missä hän haki sessioseuraa. Melko pian huomasimme viihtyvämme hyvin toistemme seurassa muutenkin kuin vain sessioiden joten sessiosuhde muuttui parisuhteeksi vastoin kummankaan alkuperäistä suunnitelmaa.

subitar89:
Vaniljaisten kavereiden kautta. Oli järkätty sellanen ex-tempore mökkiviikonloppu ja kaikki eivät toisiaan tunteneet. Siellä nähtiin ekan kerran, vähän juteltiin. En ihan kamalan paljoa muista, kun alkoa nautittiin. Kuitenkin ilta meni niin, että olin huolissani riittääkö mun juomat. Jucu79 sitten sano mulle, et voin juoda sen oluita kun niitä oli reilusti. Eli oikeastaan kaikki alkoi siitä, kun join hänen oluet 😄
Seuraavana päivänä kun oli mökiltä lähtö, niin hän pyysi multa kyytiä kotiin. Mä olin autolla, hän oli tullut yhden kaverin kyydillä. Siinä sitten kotimatkan aikana juteltiin. Tai oikeastaan kerroin hälle koko elämäkertani reilun puolen tunnin matkan aikana. Jostain syystä mun oli tosi helppo puhua hänelle. Kerroin todella kipeitäkin asioita ja oikeastaan kaiken mikä mussa oli "pielessä". Syömishäiriötaustastani, huonoista suhteistani, mt-ongelmistani, peloistani, jne. Tuntui hyvältä kohdata ihminen, jolle uskalsi avautua. Se tunne oli outo, mutta jokin Jucun olemuksessa ja koko persoonassa sai oloni hyväksi ja rennoksi.
Sovimme sitten, että näkisimme seuraavana päivänä. Kävisimme luontopolulla kävelyllä ihan kaverimielessä tutustuen.

 Tapailin itse tuolloin yhtä vaniljamiestä ja olin todella kyllästynyt jatkuviin tapaamisten perumisiin. Tiesin että se juttu ei pääsisi alkua pidemmälle. Kyllähän hän sen mulle sanoikin, että olin liian tyhmä ja riittämätön hänelle. Ei noilla sanoilla, mutta niinhän se asia oli. Ja näin jälkeen päin ajateltuna oltiin ihan erilaisia -ja ilmeisesti hän oli vanilja.

Mutta näimme Jucun kanssa. Muutama tunti meni nopeasti. Juttua riitti. Pitkästä aikaa oli joku, jonka seurassa oli hyvä olla. Sai olla oma itsensä ilman arvostelua tai tunnetta, etten riitä.
Ehdotin sitten lenkin päätteeksi näkisimmekö illalla luonani. Yhä vaan kavereina katsottaisiin elokuvaa. Totesin, että sama kai se on leffaa yhdessä katsoa, kuin yksin.
Jucu tulikin sitten luokseni. Juteltiin. Pikkuhiljaa puhe meni seksiin. Taisi mennä niin, että Jucu johdatteli keskustelua niin, että mä aloin avautua piilotetusta kinky-puolestani. En ollut siitä aiemmin oikein uskaltanut puhua ja olinkin elänyt vanilja-suhteissa ja ihmetellyt kun seksi ei anna oikein mitään vaikka sitä halusin. Mä kerroin, että halusin alistua seksissä. Halusin saada piiskaa. (Olin ekassa suhteessani vähän päässyt aikoja sitten kokeilemaan, vaikka kumppani oli vanilja. Olin sillon pyytänyt piiskaamaan.) Ja kerroin, että se hävetti mua.
Jucu sanoi, ettei mun tarvinnut hävetä. Että hänkin oli kinky. Dominoiva. Ihanan vapauttava tunne puhua siitä, mitä oikeasti kaipasin. Ilta päätyi siihen, että olin kontallani sängylläni ja sain ekaa kertaa pepulleni kämmentä ja sitten vyötä. Pyysin sitä itse. Olin salaa kaivannut sitä niin paljon ja se tuntui niin valtavan hyvältä ja oikealta.
Lopulta vein Jucun kotiin. Kun olin taas yksin, itkin. Itkin sen valtavan tunneryöpyn takia, onnesta, hämmennyksestä, itseni löytämisen ilosta, ihan kaikesta. Tiesin, että tahdoin lisää.

Alettiin tapailla. Kaikki muut säädöt loppuivat. Alkoi tutustumismatka kinky-maailmaan ja ennen kaikkea matka itseeni. Kohti sitä minää, mikä olen. Ja yhä olen sillä matkalla. Mieltymykset on muovautuneet. Olen oppinut valtavasti uutta, niin bdsm:stä, itsestä, kuin ylipäänsä elämästäkin. Itsekunnioitus on vahvistunut. Voin paremmin, kuin silloin kun tavattiin. Olen tutustunut bdsm:n myötä muihinkin hienoihin ihmisiin. Olen enemmän oma itseni.

Pari viikkoa tapailtiin ja sitten aloimme seurustella. Alusta asti suhteemme oli myös parisuhde ja rakkaussuhde, vaikkakin kinkyily ja valtadynamiikka oli isossa osassa suhdettamme. Alkuun se tosin näkyi vain makuuhuoneessa, mutta luottamuksen vahvistuttua alkoi ulottua muuhunkin elämään. Ilman pakkoa. Minun halustani antaa valtaa pois ja alistua. Molemmille sopivassa määrin, yhteisymmärryksessä.
Nykyään elämme avoliitossa. Omistus-,  pari- ja rakkaussuhteessa. Ensi kuun kahdeksas päivä tulee 1,5 vuotta ensi tapaamisestamme.

Vaikka aina ei ole helppoa, olen silti onnellinen jokaisesta päivästä. Kiitos Jucu79, että saan olla sinun ❤

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta