Kirjoittaja Aihe: Nainen saa aina seksiä?  (Luettu 40966 kertaa)

latexbun

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #45 : 29.02.2020, 23:18 »
Eikä tässä vielä kaikki: kun puhutaan ihan tavallisesta "pusu, pisto ja ravistus" -heteropanosta, on harmittavankin yleistä, että naisen tyydytys jää puolitiehen, kun taas mies saa useimmiten orgasmin. Yhdyntä ilman orgasmia voi olla hyvää, silti yhdyntä orgasmeilla on sellaista herkkua, josta miehet nauttivat selkeästi naisia useammin. Pahimmillaan seksi on parin minuutin rynkytys, joka päättyy miehen laukeamiseen ja kyljen kääntämiseen. Mutta sentään naiset (joidenkin mielestä) saavat tätä hyvää aina ja sillä tässä on merkitystä.

Näinhän se on. Tosin kyllä se huono seksi on sitä mitä naisiltakin saa useammin kuin hyvää. Parin minuutin rynkytykset sopivat oikein hyvin näiden kuolleiden lahnojen kanssa.

Selvennyksen vuoksi: minulla ja lainatulla ei ole koskaan ollut seksisuhdetta, eikä tule olemaankaan. Olen ihminen, en vesistöjämme asuttava leppoisa lituskainen eväkäs, Lahna.

Kinkykundi

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #46 : 01.03.2020, 02:22 »
Eikä tässä vielä kaikki: kun puhutaan ihan tavallisesta "pusu, pisto ja ravistus" -heteropanosta, on harmittavankin yleistä, että naisen tyydytys jää puolitiehen, kun taas mies saa useimmiten orgasmin. Yhdyntä ilman orgasmia voi olla hyvää, silti yhdyntä orgasmeilla on sellaista herkkua, josta miehet nauttivat selkeästi naisia useammin. Pahimmillaan seksi on parin minuutin rynkytys, joka päättyy miehen laukeamiseen ja kyljen kääntämiseen. Mutta sentään naiset (joidenkin mielestä) saavat tätä hyvää aina ja sillä tässä on merkitystä.

Näinhän se on. Tosin kyllä se huono seksi on sitä mitä naisiltakin saa useammin kuin hyvää. Parin minuutin rynkytykset sopivat oikein hyvin näiden kuolleiden lahnojen kanssa.

Selvennyksen vuoksi: minulla ja lainatulla ei ole koskaan ollut seksisuhdetta, eikä tule olemaankaan. Olen ihminen, en vesistöjämme asuttava leppoisa lituskainen eväkäs, Lahna.

Ei koskaan kannata sanoa ei koskaan; ei sitä ikinä tiedä milloin kermakaramellin himo iskee. Mutta joo, ei ollut lahna sinuun kohdistettu.

latexbun

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #47 : 01.03.2020, 02:29 »
OT. ^ Ei.

Hirvaz

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 494
  • Murrur.
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #48 : 01.03.2020, 03:02 »
Näissä keskusteluissa on usein kovin heteronormatiivinen ja muutoinkin yleistävä sävy. Esimerkiksi yksinäistä lesboa tuskin lohduttaa se, että joku mies tarjoutuu panemaan.

Jep. Puhumattakaan siitä miten hankalaa muunsukupuolisilla on kun suurin osa ihmisistä on kiinnostunut joko miehistä tai naisista, niin jos ei itse ole kumpaakaan niin saakin olla valmis etsimään seuraa huomattavasti kovemmalla työllä.

Tätä olen usein foorumia lueskellessa miettinyt. Tälläkin foorumilla muusta vapaamielisyydestä ja seksi- sekä kinkypositiivisuudesta huolimatta sukupuolibinääri istuu erittäin tiukassa keskusteluissa ja deitti-ilmoissa. Parissa kommentissa olen törmännyt muunsukupuolisuuteen, mutta muuten seksuaali- ja sukupuolivähemmistöjen näkyvyys on nolla.

Niin, no, voisikohan tämä epäilemättä tosi havainto liittyä siihen, että noin yleisesti ottaen ihmisolennot täälläkin edelleenkin melko lailla tavallisesti ja suuremmin asiaa problematisoimatta identifioituvat sukupuolibinäärisesti miehiksi tai naisiksi sekä heteromatristisesti hetero-, homo- tai biseksuaaleiksi (viimeksi mainittu huomattavasti yleisempää naisilla kuin miehillä), plus että kirjoittajat kirjoittavat aina vähintään jollain lailla itseydestään käsin?

Toivottavasti täällä kaikki kokevat tilaa omalle ilmaisulleen ja olemiselleen ja että on sillai turvallista, mutta tuntuisi snadisti erikoiselta sellainenkin disclaimer kuin "kirjoittaja on heteroseksuaalinen mies, mutta / jotta (mitä?)". Keiltä moisia ylipäänsä odotetaan, vai odotetaanko?



  * )
« Viimeksi muokattu: 01.03.2020, 04:34 kirjoittanut Hirvaz »

Jukkis

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 624
  • Ikä ei ole vain numeroita.
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #49 : 01.03.2020, 11:09 »
Lainaus
Mut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava.  :))

Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.




salix_alba

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #50 : 01.03.2020, 17:42 »
Lainaus
Mut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava.  :))

Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.
Mihinköhän tämä liittyy? Onko jollain miehellä ajatuksia aiheesta?

Salanimi

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #51 : 01.03.2020, 17:48 »
Yleensä naiset ei usein tee aloitteita, joten hyvin suorasukaisen aloitteen tekevästä naisesta voi muodostua sellaisia ajatuksia, että hommassa on pakko olla jotain mätää  :P

Brak

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #52 : 01.03.2020, 18:56 »
Lainaus
Mut valitettavasti meillä kaikilla on kriteerejä, joiden mukaan etsitään seuraa. Mullekkin monet monet miehet teki ohareita viime kesänä, kun olin menossa niitä panemaan. Vissiin oon niin pelottava.  :))

Näin se menee että seksiä haluavat ja aloitteen tekevät naiset ovat pelottavia useimmille miehille.

Mihinköhän tämä liittyy? Onko jollain miehellä ajatuksia aiheesta?

Ei naisen seksin haluaminen ole pelottavaa. Sen sijaan sosiaalinen tahdittomuus on.

Tuskin naiset eroavat tässä suhteessa miehistä. Hyvin kiimaisena ronski ja karu seksiehdotus saattaa mennä läpi, mutta yleensä mieskin vaatii aikaa virittyäkseen tilanteeseen ja ehdotukseen.

Harvempaa naista kai houkuttelee seksiin ruudulle lävähtävä kyrvän kuva. Ei houkuttele miestäkään auki levitetty pillu ilman minkäänlaista sosiaalista esileikkiä. Se ei kuitenkaan tarkoita, että mies ei tahtoisi naisen kanssa seksiä. Esittämisen tapa on vain sovitettava oikeaksi miehen persoonaan ja mielihaluihin.





laalaa

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #53 : 01.03.2020, 19:02 »
Tässä kyllä käsittääkseni nyt puhuttiin siitä, että ollaan viestitse/puhelimitse/kasvokkain sovittu panotreffit, jotka sitten ilman selitystä oharoidaan. Ei siitä, että räväytettäis pillu päivää paistattelevan tuntemattoman naamalle pyytämättä.

Brak

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #54 : 01.03.2020, 19:23 »
Tässä kyllä käsittääkseni nyt puhuttiin siitä, että ollaan viestitse/puhelimitse/kasvokkain sovittu panotreffit, jotka sitten ilman selitystä oharoidaan.

Tilanne tuntuu liian pelottavalta, mies ei ole virittynyt tunnelmaan. Ei se kuitenkaan sitä tarkoita, että seksiä ehdotteleva nainen olisi pelottava. Ehdotukselle täytyy vain rakentaa oikea tilanne ja tunnelma.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #55 : 01.03.2020, 19:27 »
 "kyse ei aina ole siitä että tavarassa olisi jotakin vikaa vaan siinä miten se tarjotaan.."

Aloittaja ei tainnut juurikaan ohareista kertoa vaan ihmettelee miksi ei sinkkuna löydä itselleen sopivaa seksiseuraa???

ja kyllä, yhtä lailla miehet saavat näitä ohareita sekä selkeitä  haluun antaa sulle piparii vedätyksiä, jonka myötä kadotaan ku tina tuhkaan  mutta toki  seläntakana kaikille ns. luottokamuille   porausavaudutaan ja  ja suureen ääneen ihmetellään  suurta närkästystä teeskennellen kun ei sille surkimukselle tarjoomukset kelpaa...

Kuullostaako yhtään tutulta kenestäkään???

laalaa

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #56 : 01.03.2020, 20:11 »
Punisher, siis tämä ylläoleva keskustelu viittaa Jukkiksen esiin ottamaan tekstiin, jonka Gitta on tuolla omassa kommentissaan kirjoittanut osana pitempää tekstiä. Tämä jukkiksen, salix_alban, salanimen, brakin ja minun kommentointi siis viittaa siihen, ei aloittajan tekstiin.

Apollyon

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #57 : 01.03.2020, 20:22 »
Luulisin, että nainen ei saa aina seksiä.

Luulisin, että mies ei saa aina seksiä.

Kohtaanto-ongelma lienee monitasoinen ja -tahoinen asia, jossa isossa roolissa on vaikeus tavoittaa oikea ihminen oikealla hetkellä. Seksiin kohdistuu käytännössä aina paljon odotuksia ja haluja ja siksi ongelma ei olekaan varsinaisesti seksin saamisessa vaan siinä, millaista seksiä saisi, jos suostuisi. Käsittääkseni seksiä itseään ei ole kovinkaan vaikea saada sen paremmin miehenä kuin naisena. Luulen, että suurin osa ihmisistä saisi seksiä, jos olisi valmis luopumaan odotuksistaan seksin suhteen, mutta luulen myös, että suurin osa ihmisistä (sukupuoleen katsomatta) ei halua sellaista seksiä, joka ei vastaa omia odotuksia.

Jos langan otsikon kysymys muotoillaan muotoon "Nainen saa aina sellaista seksiä kuin haluaa", voi olla helpompi kohottaa kulmia ja todeta, että tuskinpa vain. Kukaan ei saa aina sellaista seksiä, kuin haluaa. Jos langan otsikon tarkoitus on uudelleenmuotoilla väitelause "miehenä on liian vaikeaa saada seksiä", niin olen vakaasti eri mieltä. Mielestäni miehenä ei ole mitenkään poikkeuksellisen vaikeaa saada seksiä. Olen toki sitä mieltä, että on aina henkilökohtainen tragedia, mikäli ihmisellä, sukupuoleen katsomatta, on niin suuria vaikeuksia saada haluamansa kaltaista seksiä, että se tuottaa ahdistusta ja pahaa oloa. Se on kurjaa, ja toivon kovasti, että ihminen on tuolloin kykenevä etsimään vastauksia seuranhakunsa mahdollisiin ongelmiin.

Jos puolestaan on tarkoitus sanoa, että "BDSM-baarissa nainen saa aina seksiä", niin epäilen jälleen vahvasti. Ehdotuksia varmaan tulee enemmän naisille kuin miehille, jonka voi katsoa johtuvan demografiasta. Demografiaa tarkastellessa puolestaan voi miettiä, voisiko baarin kommunikaatioilmapiirissä tai tavassa viestiä ja kohdella eri sukupuolisia käyttäjiä sellaisia piirteitä, jotka voisivat tuntua joistakin käyttäjistä epämiellyttäviltä. Kaikkia ei ole tietty mikään pakko miellyttää, mutta jos tuosta tekee oman eetoksen kulmakiven, ei pidä yllättyä jos keskustelukumppanien lukumäärän raja-arvo lähestyy huolestuttavasti nollaa.

notreallyhere

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #58 : 01.03.2020, 21:18 »
Punisher, siis tämä ylläoleva keskustelu viittaa Jukkiksen esiin ottamaan tekstiin, jonka Gitta on tuolla omassa kommentissaan kirjoittanut osana pitempää tekstiä. Tämä jukkiksen, salix_alban, salanimen, brakin ja minun kommentointi siis viittaa siihen, ei aloittajan tekstiin.

Samasta aiheesta jatkaakseni:

Olen itse ollut aika usein aloitteen tekijä ja en usko vähääkään että oharit johtuvat mistään aloitteellisen naisen pelosta (please, 2020, oikeasti?), koska niitä tulee aika vähän ja tämä kauhistuttava pelkotilanne varmaan tulisi esille jo ihan viestitellessä eikä vasta kun treffit jo sovittu. Ohareita tulee omasta mielestäni jos ei vielä ole tavattu siksi, koska oletuksena toinen deittailee muitakin ja tuli kiinnostavampi eteen, itsestä annettu kuva ei vastannutkaan ehkä todellisuutta ja alkoi jännittää tms, tai yksinkertaisesti siinä vaiheessa kun piti tavata tajusi ettei kiinnostakaan tarpeeksi. Kokemukseni mukaan oharit ovat todennäköisimmät jos vahingossa lipsahtanut kuumien puhumisen puolelle - sitä on vain päätynyt sitten toisen fantasiamateriaaliksi - karu totuus on että isolle osalle ihmisistä jo toisen kinkyn kanssa viestien vaihtaminen voi olla innostavaa sinänsä. Osaa viestittelijöistä ei ole olemassakaan tai he ovat 12-vuotias poikalauma. Jne jne.

Ja sitten yksinkertaisin: ei tehnyt juuri silloin mieli ja uuden ihmisen kanssa päivän vaihtaminen tms menisi jo säädöksi, ja jos toinen ei hulluna kiinnosta, sitä ei ehkä jaksa.

Punisher

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 266
  • Sitä käsittelyä saa mitä tilaa
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #59 : 01.03.2020, 21:35 »
hmmmmh...
nii no yksinkertaisesti tuollainen käytös et toisesta tehdään täysin arvoton kas lisää pilkattavia tyyliin ei jaksa näillä kilometreillä sytyttää saati synnyttää positiivisia tunteita saati vastakaikuu ....swaippii peliin