Kirjoittaja Aihe: Nainen saa aina seksiä?  (Luettu 41556 kertaa)

Mr Kinkerton

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 320
  • Utelias keski-ikäinen pervo
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #90 : 16.04.2021, 09:13 »
Toisakseen naisiin kohdistuvat ulkonäköpaineet näillä seksin saamisen markkinoilla ovat varsin kovat. Pitäisi olla paitsi nuori tai edes nuoren näköinen, myös hoikka, kaunisihoinen, pyöreä pyllyinen ja kiinteä tissinen. Sellainen nainen saanee seksiä aina halutessaan. Mutta emmehän me toki kaikki sellaisia ole.

Ulkonäöllisesti miehet pääsevät vähemmällä; naiset eivät edellytä miesten meikkaavan, kähertävän tukkaansa, käyttävän korkoja ja push upeja. Kun nyt olisi edes jotain suhteellisen järkevää päällä treffeillä, olemme jo varsin tyytyväisiä. Mutuilen, että naiset ovat valmiita myös hyväksymään miehiltä herkemmin esimerkiksi lievän tai hieman runsaamminkin ylipainon kuin toisin päin. Ylipainoinen mies voidaan nähdä karhumaisen komeana, sen sijaan lievästikin ylipainoinen nainen voi saada treffeillä varsin suoria ikäviä kommentteja, ovat sisareni kertoneet.

Tämä on kyl jännä.. itse olen varmaan sit just tollanen "karhumaisen komea" setämies, ja kaikki mun naiset ei ole olleet mitään missejä, kun se ei mua kiinnosta. Ulkonäostään voi huolehtia joo, mutta varsinkin ikäiseni naiset ovat aina ihan kauhuissaan jos on vähän rellukkaa synnytyksen jäljiltä, tai tissit ei oo niin kiinteät kuin parikymppisenä. Mut itse vastapuolelta löydän yleensä aina jonkun seksikkään piirteen. On ollut mielestäni jopa rumiakin naisia, mutta sit on esim. sellainen seksipuhelinääni joka kompensoi paljon, ja tekee siitä kokonaisuudesta kuitenkin haluttavan.

Lienee hivenen feminiinistä sanoa, mutta kyllä se luonne ratkaisee mulle enemmän kuin ulkonäkö. Yleensä ne kauniimmat on sit kuitenkin myös niitä jotka ei jaksa nähdä sängyssä paljoa vaivaa, tai kokeilla juttuja. Mutta toisaalta sen takiahan minä kait olen täällä. :)

Voitto

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 276
  • Elä hättäile, istu mättäälle
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #91 : 16.04.2021, 14:57 »
Kuulunen näköjään siihen pieneen vähemmistöön joka ei munaansa joka tytölle annakkaan vaikka yritys olisi kuinka määrätietoinen, kova ja jopa rintoja vilauttelemalla, syliin työntymällä tai alastomana keimaillen yritettäisiin tehdä vaikutusta. Täytyy olla fiilistä ja silmissä sielukkuutta, ei riitä pelkkä pillu, perse ja nätti naama että pääsen fiilikseen ja antaudun erotiikan villeihin tunteisiin. Enkä vain kuulu siihen sakkiin joka elää elämäänsä leperrellen kauniita sanoja ja satuja kaikkien tyttöjen korvaan ja joka tyhjennettyään muutaman kerran munansa muijan peräsuoleen lähettää hikisen tekstarin että, moi ja sori hei, mutta mulla on kuule toinen muija kiikarissa ja aattelin kattoo mitä siitä hommasta tulis mutta hei kuule mää laitan sulle vaikka myöhemmin viestiä ja tuun taas kuule ehkä käymään ja kait me pysytään kavereina ja moikataan jos nähään, moi moi.

Mutta hyvin pitkälle naisethan ne tätä maailmaa pyörittää ja saavat monesti mitä haluavat, tottahan tuo on. Tälläkin palstalla on varmasti ihmisiä jotka haluavat vain sitä omaa kumppaniaan ja ovat tähän erittäin tyytyväisiä eikä sitä suhdetta kaada mikään ja on varmasti ihmisiä joille ei riitä mikään keneltäkään ja uutta haetaan putkeen jos ei nyt ajankuluksi niin aika helpoin perustein ja kaikki saavat mitä haluavat ja ovat onnellisia.  Pimpsa lienee maailman voimakkain lihas jota miettiessä ja jahdatessa on tehty paljon isoja tekoja :D

Oma tapani elää ja suhtautua muistuttaa sirequilibriumin mainitsemaa vanhanaikaista sinnikästä mallia jolle oma sinnikkyys saattaa aiheuttaa joskus jopa hankaluuksia :D Nauroin ääneen sirequilibriumin kirjoituksella kun joskus on suhde päättynyt minun näkökulmasta johonkin mitättömään asiaan ja kun aina menee hetki aikaa irtaantua suhteesta ja ihmisestä johon on ollut kiintynyt ja jonka kanssa on aikaa viettänyt niin poliisia nyt ei oo tarvittu mutta numeroita on kyllä poistettu ja kaverilistalta hävitetty hyvinkin ahkerasti :D Mutta hyvää tässä on se että ei tarvi enää myöhemmin lähetellä teennäisiä somejulkisuutta tukevia kaveripyyntöjä eikä vonkausviestejä, sitten kun se on ohi niin se on todellakin ohi jos ei sopuisa ero ole onnistunut :D

Kysyntä ja tarjonta näin miehen näkökulmasta ei aina kohtaa. Sanonta Arvosta ja arvosta on aika hyvä. Kun Arvolla on rahaa, ei rahalla ole arvoa ja kun rahalla on arvoa, ei Arvolla ole rahaa. Ehkä sen näkee naamasta kun lakkaa saamasta :D

Siellä on muuten mun ilmotus seuranhakuketjussa muiden kevätilmoitusten joukossa :D Pieni mainos tähän väliin :D

Ja loppuun tiivistelmä tuosta jaarittelusta jonka kirjoittelin ison hillomunkin syötyäni, naiset saa lähes aina halutessaan seksiä ja miehillä on pienemmät mahdollisuudet toimia samoin.

-Voitto-

Blondewolf

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #92 : 16.04.2021, 15:04 »
Sulla taitaa vähän olla virheellinen tulkinta tästä keskustelusta Voitto. Eivät naisetkaan saa seksiä juuri haluamaltaan henkilöltä vapaasti. Siitä ei keskustelussa kuitenkaan ollut missään vaiheessa kyse.

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #93 : 17.04.2021, 00:32 »
En ole päätynyt ikinä testaamaan päteekö tämä väittämä omalla kohdallani. Suurimpana syynä esimerkiksi se, että irtoseksi ei ole ikinä ollut minun juttuni. Itse olen aina kadehtinut sitä, että jotkut voivat nauttia seksistä ihan satunnaisen kumppaninkin kanssa. Omalla kohdallani kyse ei ole edes siitä, että seksi kovin vieraan ihmisen kanssa olisi vain mitäänsanomatonta, vaan se on ihan puhtaasti ahdistava ajatus. Että onko sillä mitään väliä, vaikka potentiaalisesti voisi saadakin seksiä tosi helpolla, jos sitä potentiaalia ei voi hyödyntää? Jokainen tietysti kadehtii juuri sitä asiaa, joka itseltä puuttuu. Pelkän seksin takia kukaan ei jaksa nähdä vaivaa tutustua kunnolla ja pitkään. Ei sekään hirveästi itsetuntoa hivele, että ehdotuksia sataa, mutta suurin osa tiputtautuu kyydistä, kun tajuaa, että minua pitäisi sietää ihmisenä, eikä vain lihana. Siinä oppii liian helpolla itsekin näkemään arvonsa vain lihassa, eikä kokonaisena ihmisenä. Ihmissuhteet voi olla monella tavalla ihania ja monella tavalla kamalia. Kaikilla ongelmansa.

jussi4999

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #94 : 17.04.2021, 03:39 »
Itse kyllä olen sitämieltä että kyllä naisiltakin seksiä irtoaa vaikka ei mitään belvotteitakaan aseta.
Ei ain tarvitse edes tietää muuta kuin juttu luistaa niin yleensä kyllä aina mukaan on tullut.

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #95 : 17.04.2021, 21:38 »
Oon tässä jo useampaan kertaan tätä keskustelua selaillut ja pohtinut alkuperäistä kysymystä ja siihen liittyviä viesteissä esille tulleita asioita monesta näkökulmasta. Oon myös miettinyt, että vaivautuisiko sitä kirjoittamaan itsekin jotain sen sijaan, että pelkästään puin asiaa kumppanini kanssa aamuyöllä. Päätin sitten kuitenkin vaivautua, kun ei ole parempaakaan tekemistä.

Ensinnäkin, mä vähän vierastan koko ilmaisua seksin "saamisesta". Seksiä harrastetaan määritelmästä riippuen yhden, kahden tai useamman ihmisen kesken. Ei sitä saada. Toiseksi, jos joku saa seksiä, se tarkoittaa että joku sitä myös antaa. Tai oikeastaan sitä, että joku muukin saa. Eli jos heteronainen saa, niin samalla saa väistämättä myös mies. Kumma juttu, että miehet ei sitten kuulemma saa tarpeeksi, vaikka naiset saa. Ehkä miesten pitäis vaan rueta pihtaamaan?  :P

Toiseksi, vastauksena itse alkuperäiseen kysymykseen: Jos lähtökohtana on millainen tahansa seksi kenen tahansa oletusarvoisesti vastakkaista sukupuolta olevan kanssa, niin melko varmasti nainen jonkun kumppanin löytää. Niin kuin löytää melkein kuka tahansa sukupuolesta riippumatta, jos kriteereitä ei sen enempää ole. Jos kriteereitä on yhtään enempää, niin todennäköisyys löytää kumppani pienenee sitä mukaa mitä enemmän niitä kriteereitä on.

Mistä päästäänkin siihen, että millaisia kriteereitä naisilla ja miehillä on. Kuten todettu, hyvännäköinen ihminen saa helpommin seuraa sukupuolesta riippumatta. Kyse ei kuitenkaan ole oikeasti pelkästään siitä, mitä kukin pitää viehättävänä tai seksikkäänä, tai varsinkaan siitä, mitkä ne ns. yleiset standardit on. Kyse on siitä, näytätkö sä mielenkiintoiselta vai et. Kiinnostavan näköinen ihminen herättää huomion, eli kiinnostuksen, jonka seurauksena ensimmäinen askel seuran löytämisessä onkin jo hoidettu. Siitä eteenpäin on helpompi lähestyä ja jutella. Jos taas näytät toisen mielestä tylsältä, tavalliselta, samalta kuin tuhat muuta, et herätä minkäänlaista kiinnostusta ulkoisella olemuksellasi, vaatii kiinnostuksen herättäminen enemmän töitä. Pitää osata ilmaista itseään niin, että vaikuttaa kiinnostavalta. Valitettavasti se vaatii erityisesti netissä ja tekstimuodossa paljon vaivaa ja mahdollisesti harjoittelua. Vähän sama juttu kuin CVn tai työhakemuksen kirjoittaminen. Pitää osata markkinoida itsensä lyhyesti ja ytimekkäästi, mutta mieleenpainuvasti. Erottua joukosta.

Eli yksinkertaisesti; jos et osaa antaa itsestäsi mielenkiintoista vaikutelmaa tavalla tai toisella, on hankalampi löytää seuraa. Kenties naisten mielenkiinto on vain keskimäärin hankalampi herättää, kuin miesten? Kenties miesten sosiaalinen ulosanti on keskimäärin huonompaa...?

Mitä siihen älykkyyteen tulee, uskoisin että hyvin harvaa kiinnostaa toisen ÄO. Käsittääkseni naisia kiinnostaa lähinnä miehen sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys. Ongelma onkin siinä, että miehet eivät usein osaa esimerkiksi ilmaista tunteita, puhua niistä tai ymmärtää niitä kovin hyvin. Se ei ole varsinaisesti miesten vika, ainakaan yksilöinä, vaan johtuu siitä millaiseksi tämä yhteiskunta ja kulttuuri miehiä kasvattaa. Väittäisin, että miesten empatiakyvyn ja kommunikaatiotaitojen taso ovat asioita, jotka vaikuttavat seuran löytämiseen huomattavasti ulkonäköä, matemaattista älykkyyttä ja varallisuutta enemmän.

Tämä kyseinen ilmiö liittynee myös niihin kehnoihin emotionaalisiin ja sosiaalisiin taitoihin:

Ensivaikutelma. Lähtökohtaisesti jokainen tuntemani nainen tietää, mitä tarvitsee. Poikkeuksetta miehet eivät tiedä mitä tarvitsevat, mutta osaavat kyllä piilottaa tarpeensa halunsa/ongelmansa taakse. Harvemmin se vetoaa keheenkään, että Jorma pystyssä yrittää joka rakoon työntyä ja sanoa "kävisköhän tämä mun haluuni". Ja Jormatkin osaavat olla mulkkuja suihkiessaan joka suuntaan, mitenkään Jormia väheksymättä mutta usein muitten tarpeita väheksyen. Tässä tullaan jo törmäyskurssille - kun ei tarpeet kohtaa tai niitä ei osata sanoittaa/tunnistaa. Myöskään yhden asian kärjellä harvemmin saa koko ihmistä.


Näihin edellisiin liittyy myöskin se valitettava ilmiö, että naiset saavat miehiä vähemmän orgasmeja. Se on mielestäni seikka, joka on hyvä ottaa huomioon kun puhutaan seksikumppaneiden löytämisen epätasa-arvosta. Eipä siitä ole paljon iloa, että saa paljon seksiä, jos se seksi on epätyydyttävää.

Joka tapauksessa tldr; Ei, nainen ei saa aina seksiä, vaikkakin kenties useammin kuin mies. Ei, se ei johdu siitä, että naisille kelpaisivat vain komeat, rikkaat ja älykkäät miehet.

Blondewolf

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #96 : 18.04.2021, 00:59 »
Puhpah sää voit oikeesti panna ilmon olen työtön N25 165cm / 120kg toinen jalka amputoitu, masentunut ja ihan kiimassa ja tarttet jonkun paneen sua. Ja varmasti joku tulee.

Kuolet neitsyeenä jos teet saman miehenä.

Ihan turha höpöttää mistään sosiaalisista taidoista tai muusta. Ihmislajin pariutuminen nyt vain sattuu toimimaan näin evoluution seurauksena ja evoluutio haistattaa paskat tasa-arvolle ja tasajaolle.

Nainen kantaa biologisen taakan lisääntymisestä ja siksi pääsee valitsemaan kun taas miehet voivat lisääntyä suuren määrän naisia kanssa samanaikaisesti ja kylvävät jos pystyvät riippuen henkilökohtaisesta lisääntymisstrategiapreferenssistä.

Huomaahan tuon nyt seksitilastoista kun katsoo niiden osuutta jotka eivät mitään saa ja kyselytuloksetkin paljastavat että naiset haluavat kokeneen partnerin niin mitenkä se käytännössä edes voisi toimia niin että miehet saisivat yhtä helposti? Naiset lipsuvat preferenssistään tai sitten alemman haluuttavuustason naiset käyvät panemassa ne kaikki vähemmän haluttavat miehet?

Ja tämä näkyy myös ihmislajin genetiikassa. Jokaisella ihmisellä on kaksinkertainen määrä naispuolisia esivanhempia kuin miespuolisia. Kaksinkertainen määrä naisia on päässyt lisääntymään onnistuneesti miehiin verrattuna. Kyllä kaikilla on isä ja äiti mutta kun isät lisääntyvät useamman naisen kanssa niin sukupolvien kertyessä harvojen eri isien DNA kontribuutio kertautuu.


Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #97 : 18.04.2021, 02:47 »
Blondewolf, epäilen vahvasti. Toki voi olla, että jotkut heteromiehet kelpuuttaisi ihan minkä tahansa naisen, mutta kyllä naiset kohtaa myös valitettavan paljon kritiikkiä ja torjumista ihan vaan ulkonäköön, erityisesti painoon liittyen. Ja jälleen kerran esimerkissäsi oletus on, että mikä tahansa seksi keneltä tahansa vastakkaisen sukupuolen edustajalta kelpaa, joka aika harvoin on se todellinen tilanne.

Ja jos kyse on vaan evoluutiobiologisesta faktasta kuten väität, niin miksi tästä asiasta sitten pitää edes vääntää? Musta vaan tuntuu, että yritetään aina löytää jotenkin syyllisiä siihen, miksi miehet ei saa seksiä. Joko se on naisten vika, kun eivät anna, tai sitten niiden miesten vika, jotka vievät kaikkien muidenkin naiset. Sen takia mielummin itse etsisin keinoja, millä ehkä saisi ainakin parannettua mahdollisuuksiaan löytää seuraa.

Blondewolf

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #98 : 18.04.2021, 04:03 »
Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille. Nähdäkseni ihmiset eivät joko ymmärrä todellista tilannetta tai jos ymmärtävät eivät halua julkisesti tai edes itselleen sitä myöntää koska sen implikaatiot eivät ole kauhean miellyttäviä "tasa-arvo" yhteiskunnassa. Niin sanottu epämukava tosiasia.

Yksilötasolla sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys voi auttaa .. samoin moni muukin asia. Jos nyt pystyttäisiin heilauttamaan taikasauvaa ja saataisiin kaikille miehille sama naisia miellyttävä emotionaalinen älykkyys niin se ei muuttaisi mitenkään seksin tai pariutumisen kohtaamista. Kriteerit vaan muuttuisivat ja valinnasta johtuvan luontainen seuraus on että jotkut tulevat valituksi ja toiset eivät. On täsmälleen evoluution mukaista että naiset pyrkivät valitsemaan menestyviä yksilöitä olivat kriteerit mitkä tahansa ja se ei voi mitenkään johtaa tasaiseen kohtaamiseen miesten osalta.

Lisäksi voisin väittää että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on varmasti myöskin ÄOstä riippuvaista. Se ei tietenkään tarkoita että jokainen korkean älykkyyden omaava olisi sosiaalinen nero.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #99 : 18.04.2021, 12:02 »
Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille.

No tämäpä hyvinkin, mutta täysin päinvastoin kuin itse vaikutat luulevan. Jos kysymys on "saako nainen aina seksiä" ja naiset itse vastaavat että "ei", niin kyllä mä silloin uskon niiden naisten omakohtaisia kokemuksia aiheesta enemmän kuin jotain miehiä jotka yrittää väittää vastaan että "kyllä muuten saatte"  ;D

NaughtyGorgeous

  • Helsingin akateemiset kinkyt ry
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2257
  • Galleria
    • Blogi
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #100 : 18.04.2021, 12:34 »
Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille.

No tämäpä hyvinkin, mutta täysin päinvastoin kuin itse vaikutat luulevan. Jos kysymys on "saako nainen aina seksiä" ja naiset itse vastaavat että "ei", niin kyllä mä silloin uskon niiden naisten omakohtaisia kokemuksia aiheesta enemmän kuin jotain miehiä jotka yrittää väittää vastaan että "kyllä muuten saatte"  ;D

Siis mitä? Eikö mies tiedä aina naista paremmin?

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #101 : 18.04.2021, 18:25 »

No tämäpä hyvinkin, mutta täysin päinvastoin kuin itse vaikutat luulevan. Jos kysymys on "saako nainen aina seksiä" ja naiset itse vastaavat että "ei", niin kyllä mä silloin uskon niiden naisten omakohtaisia kokemuksia aiheesta enemmän kuin jotain miehiä jotka yrittää väittää vastaan että "kyllä muuten saatte"  ;D

Tämäpä juuri. Jos naiset itse sanovat, että vastaus kysymykseen on ei, niin eiköhän se sitten ole niin. Eli siitä on turha vääntää, onko asia niin vai näin, mutta mun mielestäni ihan järkevää keskustella kaikista niistä muista asiaan liittyvistä seikoista kuitenkin.

Ihmettelen myöskin miksi tästä asiasta pitää väitellä kun vastaus on niin itsestään selvä mutta se ei näytä olevan kovinkaan selvä tämänkään ketjun vastaajille. Nähdäkseni ihmiset eivät joko ymmärrä todellista tilannetta tai jos ymmärtävät eivät halua julkisesti tai edes itselleen sitä myöntää koska sen implikaatiot eivät ole kauhean miellyttäviä "tasa-arvo" yhteiskunnassa. Niin sanottu epämukava tosiasia.

Yksilötasolla sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys voi auttaa .. samoin moni muukin asia. Jos nyt pystyttäisiin heilauttamaan taikasauvaa ja saataisiin kaikille miehille sama naisia miellyttävä emotionaalinen älykkyys niin se ei muuttaisi mitenkään seksin tai pariutumisen kohtaamista. Kriteerit vaan muuttuisivat ja valinnasta johtuvan luontainen seuraus on että jotkut tulevat valituksi ja toiset eivät. On täsmälleen evoluution mukaista että naiset pyrkivät valitsemaan menestyviä yksilöitä olivat kriteerit mitkä tahansa ja se ei voi mitenkään johtaa tasaiseen kohtaamiseen miesten osalta.


Tietenkään ei taikasauvaa heilauttamalla saada kaikkia tyytyväisiksi, mutta jokainen voi kuitenkin omalla kohdallaan yksilötasolla vaikuttaa siihen, miten asiat on, sen sijaan että todetaan että näin se vaan nyt on ja elämä on epäreilua. On turha selittää jostain luontaisesta valinnasta sun muusta, kun ihminen on niin kehittynyt eläin, että esimerkiksi siihen parinvalintaprosessiin vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin ne tiedostamattomat alkukantaiset lisääntymisvaistot.

Lisäksi voisin väittää että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on varmasti myöskin ÄOstä riippuvaista. Se ei tietenkään tarkoita että jokainen korkean älykkyyden omaava olisi sosiaalinen nero.


En sanoisi niinkään, että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on ÄOsta riippuvaista, vaikka varmasti jossain määrin korreloivat. ÄO on kuitenkin hyvin yksinkertaistettu tapa mitata älykkyyttä ja älykkyystestit testaavatkin lähinnä loogista päättelykykyä, eikä se kerro loppujenlopuksi kovinkaan paljoa yksilön todellisesta älykkyydestä. Älykkyys yhdellä osa-alueella ei tarkoita älykkyyttä toisella osa-alueella.

Fia

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #102 : 18.04.2021, 21:54 »
Näihin edellisiin liittyy myöskin se valitettava ilmiö, että naiset saavat miehiä vähemmän orgasmeja. Se on mielestäni seikka, joka on hyvä ottaa huomioon kun puhutaan seksikumppaneiden löytämisen epätasa-arvosta. Eipä siitä ole paljon iloa, että saa paljon seksiä, jos se seksi on epätyydyttävää.

Mä oon aina saanu (paljon) enemmän orgasmeja kuin kukaan miespuolinen seksipartnerini. Suhde on keskimäärin noin kolme mun orgasmia miehen yhtä kohden, mutta voi olla myös mun n. 20 orgasmia miehen yhtä kohden.

Mä myös olen saanut orgasmeja muistaakseni kaikkien partnetien kanssa joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Olen lauennut myös yhdenillanjutuissa jne.

Silti en ole kiinnostunut panemaan Kunhannytjonkun kanssa. Kyse ei oo siitä, etteikö seksi Kunhannytjonkunkin kanssa voisi tapahtumahetkellä olla ihan tyydyttävää. En vaan koe mielekkääksi haaskata aikaani akteihin, joissa ei ole kyse mistään muusta kuin laukeamisesta. Kaipaan henkistä yhteyttä; kokemusta jaetusta hurmiosta.

Orkun osaan kyllä runkata itselleni itsekin.

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #103 : 18.04.2021, 23:50 »
Mä oon aina saanu (paljon) enemmän orgasmeja kuin kukaan miespuolinen seksipartnerini. Suhde on keskimäärin noin kolme mun orgasmia miehen yhtä kohden, mutta voi olla myös mun n. 20 orgasmia miehen yhtä kohden.

Mä myös olen saanut orgasmeja muistaakseni kaikkien partnetien kanssa joiden kanssa olen harrastanut seksiä. Olen lauennut myös yhdenillanjutuissa jne.

Silti en ole kiinnostunut panemaan Kunhannytjonkun kanssa. Kyse ei oo siitä, etteikö seksi Kunhannytjonkunkin kanssa voisi tapahtumahetkellä olla ihan tyydyttävää. En vaan koe mielekkääksi haaskata aikaani akteihin, joissa ei ole kyse mistään muusta kuin laukeamisesta. Kaipaan henkistä yhteyttä; kokemusta jaetusta hurmiosta.

Orkun osaan kyllä runkata itselleni itsekin.

Mahtavaa, että sun kohdalla on näin, onnea siitä! Tottakai on myös niitä naisia, jotka ainakin lähes poikkeuksetta saa orkun (tai useamman) seksin aikana, mutta tunnen itsekin naisia jotka eivät kuulemma saa läheskään aina, jos koskaan. Joidenkin kohdalla on kyse erinäsistä henkisistä esteistä tai huonosta kommunikaatiosta, joidenkin kohdalla ihan vaan yrityksen ja/tai taidon puutteesta kumppanin puolelta. Mikä on aika valitettavaa.

Ja tietenkään se, että saa orkkuja ei tarkoita että kuka tahansa kelpaisi. Aika harva varmaan ylipäätään ihan vaan pelkän seksin perässä on, jonkinlaista yhteyttä ihmiset yleensä kaipaa. Onhan sekin tavallaan epätyydyttävää seksiä, jos ei sitä kaipaamaansa henkistä yhteyttä saa, vaikka fyysiset tarpeet tulisikin tyydytettyä.

Blondewolf

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #104 : 19.04.2021, 00:19 »

On turha selittää jostain luontaisesta valinnasta sun muusta, kun ihminen on niin kehittynyt eläin, että esimerkiksi siihen parinvalintaprosessiin vaikuttaa niin moni muukin asia, kuin ne tiedostamattomat alkukantaiset lisääntymisvaistot.

Lisäksi voisin väittää että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on varmasti myöskin ÄOstä riippuvaista. Se ei tietenkään tarkoita että jokainen korkean älykkyyden omaava olisi sosiaalinen nero.


En sanoisi niinkään, että sosiaalinen ja emotionaalinen älykkyys on ÄOsta riippuvaista, vaikka varmasti jossain määrin korreloivat. ÄO on kuitenkin hyvin yksinkertaistettu tapa mitata älykkyyttä ja älykkyystestit testaavatkin lähinnä loogista päättelykykyä, eikä se kerro loppujenlopuksi kovinkaan paljoa yksilön todellisesta älykkyydestä. Älykkyys yhdellä osa-alueella ei tarkoita älykkyyttä toisella osa-alueella.

EN puhunut mistään luontaisesta valinnasta vaan valinnan luontaisesta seurauksesta mikä on täysin eri asia. Muuten Argumenttisi on hyvä rautamies argumentti. Asiaan vaikuttaa niin moni asia että emme voi päätellä mitään. Vaikka olisit oikeassa en kyllä näe miten sekään johtaisi tasaisen kohtaamisen tilanteeseen?

Vain googleemalla Link between emotional intelligence and IQ löytyy seuraava:

A study shows that IQ and conscientiousness significantly predict emotional intelligence, and identifies shared brain areas that underlie this interdependence.

By using brain scans from 152 Vietnam veterans with a variety of combat-related brain injuries, researchers claim to have mapped the neural basis of general intelligence and emotional intelligence.

There was significant overlap between general intelligence and emotional intelligence, both in behavioral measures and brain activity. Higher scores on general intelligence tests and personality reliably predicted higher performance on measures of emotional intelligence, and many of the same brain regions (in the frontal and parietal cortices) were found to be important to both.

Siinä vain yksi tutkimus mutta voithan esittää vastineen mikä osoittaisi että IQ ja EQ eivät korreloisi.