Kirjoittaja Aihe: Nainen saa aina seksiä?  (Luettu 40963 kertaa)

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #105 : 19.04.2021, 01:53 »
Ensinnäkin, mä vähän vierastan koko ilmaisua seksin "saamisesta". Seksiä harrastetaan määritelmästä riippuen yhden, kahden tai useamman ihmisen kesken. Ei sitä saada. Toiseksi, jos joku saa seksiä, se tarkoittaa että joku sitä myös antaa. Tai oikeastaan sitä, että joku muukin saa. Eli jos heteronainen saa, niin samalla saa väistämättä myös mies. Kumma juttu, että miehet ei sitten kuulemma saa tarpeeksi, vaikka naiset saa. Ehkä miesten pitäis vaan rueta pihtaamaan?  :P

Siis jos joku ei ole huomannut herranvuonna 2021 kuinka epätasaisesti seksi jakaantuu miehillä, kaikki argumentit sen jälkeen ovat vähän kuin sika kirjoittaisi astrofysiikkaa.

Se miesten 2-20% parhaimmisto imee seksin markkinoilta itseensä ja loput ovat sitten kuin tyhjää ilmaa naisille. Ketjun alussa ihmeteltiin kuinka miehet(kin) tekevät ohareita vaikka nainen olisi tulossa suoraan panemaan, no tottakai jos/kun kyseessä oli se top2-20% eliittiuros jolla on mistä valita, pidetään se vähän vanhempi varalla jos ne nuoret ja nätit tekee ohareita.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #106 : 19.04.2021, 02:02 »
Sen takia mielummin itse etsisin keinoja, millä ehkä saisi ainakin parannettua mahdollisuuksiaan löytää seuraa.

1. Voita lotossa, varmasti alkaa seuraa löytymään
2. Ala treenaamaan salilla (valtava määrä työtä ja tulokset hyvin epävarmoja)
3. Tee se perus käy koulut, hoida itellesi hyvä sosioekonominen asema (valtava määrä työtä ja tulokset hyvin epävarmoja)
4. Ala viettää aikaa melkein missä tahansa kehitysmaassa, varmasti alkaa löytymään seuraa

Bottom-80% miesten pitäisi alkaa "ideologisesti työttömäksi" ja alkaa vaatimaan valtiolta parempia pariutumismahdollisuuksia, tai sitten antaa naisten ja top-20% miesten käydä töissä ja paritella keskenään, ja elättää "luuserimiehet"...olisi kyllä hauska nähdä mitä tapahtuisi.


Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #107 : 19.04.2021, 02:24 »

EN puhunut mistään luontaisesta valinnasta vaan valinnan luontaisesta seurauksesta mikä on täysin eri asia. Muuten Argumenttisi on hyvä rautamies argumentti. Asiaan vaikuttaa niin moni asia että emme voi päätellä mitään. Vaikka olisit oikeassa en kyllä näe miten sekään johtaisi tasaisen kohtaamisen tilanteeseen?


Joo, sori, meni jo sanat sekaisin. Pointtini joka tapauksessa sama. En väittänytkään, että se johtaisi tasaisen kohtaamisen tilanteeseen. Lähinnä itse olen sitä mieltä, että vaikka siihen tasavertaiseen tilanteeseen ei päästäisi ikinä, niin siihen voidaan silti pyrkiä. Vähintäänkin siihen, että päästäis edes lähemmäs sitä ihanteellista tilannetta, jossa kaikki olisivat tyytyväisiä.

Vain googleemalla Link between emotional intelligence and IQ löytyy seuraava:

A study shows that IQ and conscientiousness significantly predict emotional intelligence, and identifies shared brain areas that underlie this interdependence.

By using brain scans from 152 Vietnam veterans with a variety of combat-related brain injuries, researchers claim to have mapped the neural basis of general intelligence and emotional intelligence.

There was significant overlap between general intelligence and emotional intelligence, both in behavioral measures and brain activity. Higher scores on general intelligence tests and personality reliably predicted higher performance on measures of emotional intelligence, and many of the same brain regions (in the frontal and parietal cortices) were found to be important to both.

Siinä vain yksi tutkimus mutta voithan esittää vastineen mikä osoittaisi että IQ ja EQ eivät korreloisi.


En väittänyt myöskään, että eivät korreloisi. Nimenomaan sanoin, että varmasti ainakin jossain määrin korreloivatkin. Epäilen vain sitä, kuinka paljon ja kuinka varmasti IQ:n perusteella voidaan päätellä se EQ. Kyseisestä tutkimuksesta myös ekojen hakutulosten joukossa joku kirjoitti näin:

"Thus, a high level of intelligence does not seem to imply a lack of social skills, but it rather seems to imply a high level of social skills. True? Well, one might have to be careful with such an interpretation. The patients the researchers worked with in their study are people who have suffered brain injury and who have, due to this injury, certain cognitive impairments. The conclusion that can certainly be drawn from the study is that some basic general intelligence might be necessary for being emotionally intelligent. However, we do not know anything about the full spectrum of intelligence. For this, other studies with healthy participants would be required, including highly intelligent and highly socially skilled people."

Siis jos joku ei ole huomannut herranvuonna 2021 kuinka epätasaisesti seksi jakaantuu miehillä, kaikki argumentit sen jälkeen ovat vähän kuin sika kirjoittaisi astrofysiikkaa.

Se miesten 2-20% parhaimmisto imee seksin markkinoilta itseensä ja loput ovat sitten kuin tyhjää ilmaa naisille. Ketjun alussa ihmeteltiin kuinka miehet(kin) tekevät ohareita vaikka nainen olisi tulossa suoraan panemaan, no tottakai jos/kun kyseessä oli se top2-20% eliittiuros jolla on mistä valita, pidetään se vähän vanhempi varalla jos ne nuoret ja nätit tekee ohareita.


Rohkenen epäillä noita prosentteja. Toki en väitä etteikö mitään epäsuhtaa olisi, mutta musta myös tuntuu että sitä liioitellaan välillä aika paljonkin. Henkilökohtaista kokemusta ei tietenkään voi yleistää, mutta itse tunnen miehiä, jotka on kyllä osansa tarjonnasta saaneet, vaikka eivät todellakaan ole mitään koulutettuja, varakkaita tai ulkonäöllisesti valioyksilöitä. Jännä juttu.

Ja edelleenkin, riippumatta siitä kuinka moni mies jää ilman, koko keskustelun aloitti kysymys siitä, saako nainen aina. Silti täällä väännetään taas siitä, että miehet ei saa.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #108 : 19.04.2021, 02:50 »
Rohkenen epäillä noita prosentteja. Toki en väitä etteikö mitään epäsuhtaa olisi, mutta musta myös tuntuu että sitä liioitellaan välillä aika paljonkin. Henkilökohtaista kokemusta ei tietenkään voi yleistää, mutta itse tunnen miehiä, jotka on kyllä osansa tarjonnasta saaneet, vaikka eivät todellakaan ole mitään koulutettuja, varakkaita tai ulkonäöllisesti valioyksilöitä. Jännä juttu.

Ja edelleenkin, riippumatta siitä kuinka moni mies jää ilman, koko keskustelun aloitti kysymys siitä, saako nainen aina. Silti täällä väännetään taas siitä, että miehet ei saa.

Jokainen tuntee miehiä jotka "saa" naisia, ja jokaista sellaista kohden on 10 miestä jotka "ei saa" naisia. Jännä juttu.

Nainen saa aina, ainakin jos tavismiehiin verrataan. Sitten kun aletaan vertaamaan komeisiin julkkismiehiin, niin se tavisnainen saakin rukkaset. Mutta se komea julkkismies saakin sitten naista jopa tuhannen tavismiehen edestä.

Pip

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #109 : 19.04.2021, 04:11 »
Väitän, että näin ruma ja ronkeli mies saa vieläkin silloin tällöin, niin kuka tahansa nainen saa halutessaan. Se, mitä haluaa, ei välttämättä ole se, mitä on tarjolla, mutta tarjolla on kuitenkin. Eli kysymys on valinnasta naisten puolella, huoliiko ne tarjokkaat.

IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #110 : 19.04.2021, 05:48 »
Lasketaanko pikainen penetrointi seksiksi? Se mitä joku pitää seksinä ei välttämättä ole sitä naisen mielestä.

susa-anniina

  • Smurffit
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 689
  • Sekarotuinen subikoiranarttu tai jotakin muuta
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #111 : 19.04.2021, 10:35 »
Oma kokemukseni on, että itseään arvostava ja muita hyvin kohtelevat henkilö saa. Sekä nainen että mies. Sellainen hyvä olo omassa kropassa ja itsensä kanssa välittyy muille.

Ei tarvitse olla nuori, nätti eikä edes normaalipainoinen eikä tarvitse kelpuuttaa ketä vaan. Ehkä sitten joku muu ominaisuus kompensoi näitä tai olen ollut onnekas kun on löytynyt miehiä, jotka tykkää vähän muhkummasta. Myös sen suhteen olen ollut onnekas, että käsitys siitä, mitä pidetään seksinä ja saamisena, on pääsääntöisesti osunut yksiin tarjokkaiden kanssa.

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #112 : 19.04.2021, 11:46 »
Jokainen tuntee miehiä jotka "saa" naisia, ja jokaista sellaista kohden on 10 miestä jotka "ei saa" naisia. Jännä juttu.

Niin, mutta tunteeko kukaan niitä miehiä, jotka "ei saa"? Mä en ainakaan  :o Niin sitä mä vaan ihmettelen, että keitä ne sitten on. Erityisesti kun aina vedotaan siihen, että vain ne komeat ja menestyneet saa. Ja aika harva tuntemani nainen taas on pannut niitä komeita julkkiksia. Elänkö mä nyt vaan taas jossain kuplassa?

Jokunarttu

  • Vieras
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #113 : 19.04.2021, 12:03 »
Niin, mutta tunteeko kukaan niitä miehiä, jotka "ei saa"? Mä en ainakaan  :o Niin sitä mä vaan ihmettelen, että keitä ne sitten on. Erityisesti kun aina vedotaan siihen, että vain ne komeat ja menestyneet saa. Ja aika harva tuntemani nainen taas on pannut niitä komeita julkkiksia. Elänkö mä nyt vaan taas jossain kuplassa?

Elät. Tunnen useammankin.


Edit. Vai kertooko tämä enemmän minun kuplastani?  ;D

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #114 : 19.04.2021, 12:29 »
Jokainen tuntee miehiä jotka "saa" naisia, ja jokaista sellaista kohden on 10 miestä jotka "ei saa" naisia. Jännä juttu.

Niin, mutta tunteeko kukaan niitä miehiä, jotka "ei saa"? Mä en ainakaan  :o Niin sitä mä vaan ihmettelen, että keitä ne sitten on. Erityisesti kun aina vedotaan siihen, että vain ne komeat ja menestyneet saa. Ja aika harva tuntemani nainen taas on pannut niitä komeita julkkiksia. Elänkö mä nyt vaan taas jossain kuplassa?

Samaa mietin itsekin. Etenkin kun pystytään antamaan noin tarkkoja lukuja, niin ihmetyttää että eikö tämän pitäisi näkyä meidän jokaisen tuttavapiirissä sitten että 90% miehistä on enemmän tai vähemmän jatkuvasti yksin? Omassa tuttavapiirissäni ainakin tilanne on juuri päin vastoin, että arvioisin että jos nyt ei ihan 90% niin vähintään kaksi kolmasosaa tai jopa kolme neljäsosaa tuntemistani miehistä on joko vakituisessa parisuhteessa tai sitten elävät muuten monipuolista seuraelämää naisten kanssa.

En väitä etteikö yksinäisyys olisi vakava ongelma nykypäivänä, se ehdottomasti on sitä, ja siitä kärsivät tällä hetkellä eniten miehet ja tunnen itsekin miehiä jotka kärsivät pitkäaikaisesta yksinäisyydestä eivätkä niin sanotusti "saa naista" vaikka kuinka yrittäisivät. Mutta kun heitetään noin suuria lukuja että ilman naista jäävien miesten osuus olisi kymmenen yksinäistä miestä jokaista "naista saavaa" miestä kohtaan niin väite on aika kova ja haluaisin nähdä jotain näyttöä että miten tämä käytännössä toteutuu.

Ehkä elän sitten kuplassa, mutta ilmeisesti se on kuitenkin suht onnellinen kupla, koska suurin osa tuntemistani ihmisistä on köyhiä, yleensä joko opiskelijoita tai matalapalkkaisia duunareita ja jotkut pitkäaikaistyöttömiäkin, osalla mielenterveysongelmia tai ylipäänsä terveysongelmia eikä suurin osa ole todellakaan fyysisesti mitenkään timmissä kunnossa, mutta tästä huolimatta suurella osalla rikas ja monipuolinen suhde-elämä naisten kanssa joko parisuhteessa tai satunnaisen treffailujen muodossa. Että jos jostain pystyy kaivamaan tilastoja tukemaan tätä 10:1 suhdelukua miesten yksinäisyydestä niin ookoo, olen todistetusti väärässä, mutta vaikka näin olisikin niin silti ihmetyttää että miten nämä luvut eivät millään tavalla näyttäydy elävässä elämässä.

Routalempi

  • Turun Baletti
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 398
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #115 : 19.04.2021, 12:40 »
Muutenkin, kuten täällä on jo aiemmin sanottu, niin tämä koko tapa keskustella seksin saamisesta ikään kuin seksi olisi jokin rajallinen materiaalinen resurssi josta jotkut ihmiset luopuvat antaakseen sitä toisille ja jota ei tästä syystä riitä kaikille on suoraan sanottuna vääristynyt ja ehkä jopa vähän kiero ja sairas. Seksi ei ole mikään resurssi, se on kahden tai useamman ihmisen välinen yhteinen kokemus, ja yhden ihmisen harrastama seksi ei ole toisen ihmisen seksistä pois.

Kouluttaja

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 358
  • Etsitään nuoria narttuja koulutettavaksi
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #116 : 19.04.2021, 13:16 »
Kun tarkastellaan vaikka suvunjatkamista biologian vinkkelistä niin toisen harrastama seksi on usein/lähes aina pois siltä hävinneeltä kilpakosijalta.

Jos lähestytään asiaa puhtaasti halujen ja libidon kautta niin harva meistä oikeesti laittaa menee 24/7/365 muuta ku omissa päiväunissaan. Jos tarpeet ja halut täytetään muualla niin välttämättä kiinnostusta ei löydy leikkiä niin paljon esimerkiksi muiden kumppaneiden kanssa.

Occam

  • Ketjureaktio
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 773
  • Way of the Asatru
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #117 : 19.04.2021, 14:20 »

 Hmm..
 
 Laajennettu aihe alkoi kiinnostaa kommentoinnin verran.
 Seksi on resurssi. Siinä missä joku muukin.
 Seksin harrastamisessa tulee rajat vastaan jokaisella, joten resurssia voi käyttää vain tietyn verran.

 Seksiä voi antaa ja saada, sillä voidaan käydä kauppaa. Seksityökin on maailman vanhin ammatti. Ja uskon että se ammattilainen oli nainen.

 ---

 Saako nainen aina seksiä?
 - Ei saa.

 Nainen voi olla seksin saamiseen jopa liian hyvännäköinen tai tunnettu, naisella voi olla taipumuksia jotka eivät löydä kaikupohjaa ihmisiltä ympärillä. Nainen voi olla kovan kuorensa sisällä liian ujo tai heikko kertoakseen mitä on oikeasti vailla. Naisella voi olla myös oma ajatus siitä mitä haluaa - ja se ajatus ei ole aina se mikä muilla olisi hänen suuntaansa.

 - Kaikissa näissä tapauksissa nainen ei saa seksiä.

 Miehenä voi sanoa että seksi on resurssi jota jakamalla sitä saa. Myös oikea markkinointi auttaa. Aikanaan minulle kertoi eräs tuntemani DJ tarinan jolla hän päätyi saamaan seksiä aina yli oman tarpeensa.

 Tämä DJ uudelle paikkakunnalle saapuessaan valitsi mahdollisista seuralaisehdokkaiasta sen, joka ei ollut se optimaalisin, vaan sellainen joka oli vähemmän tavoiteltu miehien öisten fantasioiden kohde. Tämä DJ vei naisen hotelliin ja käytti kaikki mahdolliset urallaan oppimat metkunsa tähän naiseen. Niin että kokemus oli naiselle 12/10 kokemus. DJ varmisti että nainen kertoi siitä eteenpäin muille.

 Tämän jälkeen häntä kylällä halusivat kaikki.

stoge

  • PoVi
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 2958
  • Väkivalta kuuluu makuuhuoneeseen
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #118 : 19.04.2021, 15:36 »
Koska se on nyt loppujenlopuks ihan vitun sama, mitä mieltä kukin on niin OLEELLINEN seikka on se,
että ootteko huomannu miten tälläset ketjut nostaa päätään aina kevät talven koittaessa ?

Panettaako much ?

 ;D

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #119 : 19.04.2021, 17:07 »
Etenkin kun pystytään antamaan noin tarkkoja lukuja, niin ihmetyttää että eikö tämän pitäisi näkyä meidän jokaisen tuttavapiirissä sitten että 90% miehistä on enemmän tai vähemmän jatkuvasti yksin? Omassa tuttavapiirissäni ainakin tilanne on juuri päin vastoin, että arvioisin että jos nyt ei ihan 90% niin vähintään kaksi kolmasosaa tai jopa kolme neljäsosaa tuntemistani miehistä on joko vakituisessa parisuhteessa tai sitten elävät muuten monipuolista seuraelämää naisten kanssa.

En väitä etteikö yksinäisyys olisi vakava ongelma nykypäivänä, se ehdottomasti on sitä, ja siitä kärsivät tällä hetkellä eniten miehet.



Että jos jostain pystyy kaivamaan tilastoja tukemaan tätä 10:1 suhdelukua miesten yksinäisyydestä niin ookoo, olen todistetusti väärässä, mutta vaikka näin olisikin niin silti ihmetyttää että miten nämä luvut eivät millään tavalla näyttäydy elävässä elämässä.

Amen. Juuri tätä hain takaa.

Koska se on nyt loppujenlopuks ihan vitun sama, mitä mieltä kukin on niin OLEELLINEN seikka on se,
että ootteko huomannu miten tälläset ketjut nostaa päätään aina kevät talven koittaessa ?

Panettaako much ?

 ;D

Tää on kyllä jännä huomio. Mua ainakin panettaa aina erityisen paljon keväällä, kiitos kysymästä. Jos vaan lähetään kaikki nyt panee, niin näkee sit ketkä jää ilman  :P