Kirjoittaja Aihe: Nainen saa aina seksiä?  (Luettu 40946 kertaa)

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #120 : 19.04.2021, 20:24 »
Seksi ei ole mikään resurssi, se on kahden tai useamman ihmisen välinen yhteinen kokemus, ja yhden ihmisen harrastama seksi ei ole toisen ihmisen seksistä pois.

Jos seksi ei ole resurssi, niin miksi sitä on myyty ja ostettu läpi ihmiskunnan historian?

Olen ihan satavarma että tältäkin foorumilta löytyy seksin myyjiä ja ostajia.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #121 : 19.04.2021, 20:31 »
Tätä otsikon aihettahan on siis ihan tutkittukin.

Kun hyvännäköiset naiset kysyivät hyvännäköisiltä miehiltä seksiä kadulla, 75% olisi lähtenyt heti panemaan, joukossa myös varattuja ja naimisissa olevia miehiä.

Kun hyvännäköiset miehet kysyivät hyvännäköisiltä naisilta seksiä kadulla, 0% olisi lähtenyt heti panemaan, yllätys yllätys.


IlonaSinulle

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1659
  • Welcome to the cute side. We NEED coocies.
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #122 : 19.04.2021, 20:33 »
Tätä otsikon aihettahan on siis ihan tutkittukin.

Kun hyvännäköiset naiset kysyivät hyvännäköisiltä miehiltä seksiä kadulla, 75% olisi lähtenyt heti panemaan, joukossa myös varattuja ja naimisissa olevia miehiä.

Kun hyvännäköiset miehet kysyivät hyvännäköisiltä naisilta seksiä kadulla, 0% olisi lähtenyt heti panemaan, yllätys yllätys.



Mikä mahtaa olla tuon tiedon lähde?

PallasAthene

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 155
  • EI kaveripyyntöjä ilman viestiä jos ei tunneta IRL
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #123 : 19.04.2021, 21:40 »
Vierastan todella paljon seksin yhteydessä sanavalintaa saaminen. Mutta koska siitä tässä ketjussa puhutaan, niin oma mielipiteeni on "se saa, joka antaa". Mitä se annettava tai saatava sitten on, siitä tuntuu olevan kovinkin monta mielipidettä. Ehkä se on jollekin ulkonäkö, jollekin varallisuus, mutta varmaan monelle luonne, kyky kiinnostua toisesta, halu antaa/jakaa/oppia jne.

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #124 : 19.04.2021, 21:44 »

Jos seksi ei ole resurssi, niin miksi sitä on myyty ja ostettu läpi ihmiskunnan historian?

Olen ihan satavarma että tältäkin foorumilta löytyy seksin myyjiä ja ostajia.

Seksi ei mielestäni ole resurssi sen enempää kuin vaikkapa autolla ajaminen, koodaaminen tai kirjanpitäminen. Työ itsessään ei ole resurssi, jos minulta kysytään. Siinä missä kaupan kassatyöntekijä käyttää aikaansa, energiaansa ja vähintäänkin käsiään, jalkojaan ja suutaan asiakaspalveluun, josta hänelle maksetaan, seksityöntekijä käyttää aikaansa, energiaansa ja omaa kehoaan asiakaspalveluun, josta hänelle maksetaan. Palvelun tyyppi on vain erilainen ja seksityöntekijälle voidaan palkka maksaa suoraan asiakkaalta. Seksityöntekijä ei lähtökohtaisesti "myy seksiä", vaan omaa aikaansa tai esimerkiksi kuvia ja videoita. Seksi ei ole samalla tavalla myytävä "tuote" kuin auto tai kahvinkeitin.

Toinen hyvä vertailukohta on vaikkapa joku personal trainer tai hieroja. Onko personal training resurssi? Onko hieronta resurssi? Mielestäni ei.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #125 : 19.04.2021, 21:54 »

Jos seksi ei ole resurssi, niin miksi sitä on myyty ja ostettu läpi ihmiskunnan historian?

Olen ihan satavarma että tältäkin foorumilta löytyy seksin myyjiä ja ostajia.

Seksi ei mielestäni ole resurssi sen enempää kuin vaikkapa autolla ajaminen, koodaaminen tai kirjanpitäminen. Työ itsessään ei ole resurssi, jos minulta kysytään. Siinä missä kaupan kassatyöntekijä käyttää aikaansa, energiaansa ja vähintäänkin käsiään, jalkojaan ja suutaan asiakaspalveluun, josta hänelle maksetaan, seksityöntekijä käyttää aikaansa, energiaansa ja omaa kehoaan asiakaspalveluun, josta hänelle maksetaan. Palvelun tyyppi on vain erilainen ja seksityöntekijälle voidaan palkka maksaa suoraan asiakkaalta. Seksityöntekijä ei lähtökohtaisesti "myy seksiä", vaan omaa aikaansa tai esimerkiksi kuvia ja videoita. Seksi ei ole samalla tavalla myytävä "tuote" kuin auto tai kahvinkeitin.

Toinen hyvä vertailukohta on vaikkapa joku personal trainer tai hieroja. Onko personal training resurssi? Onko hieronta resurssi? Mielestäni ei.

Seksi on perustarve joka vertautuu hyvin huonosti autolla ajamiseen, koodaamiseen tai kirjanpitämiseen.

Vai ei seksityöntekijä lähtökohtaisesti myy seksiä. :D Ja lehmät lentää.

SaRu

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #126 : 19.04.2021, 21:56 »
Nainen saa aina seksiä?

Ei muuten saa.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #127 : 19.04.2021, 22:02 »
Nainen saa aina seksiä?

Ei muuten saa.

Verrattuna mieheen? Kyllä muuten saa.

Teeppä nyt vaikka täysin tyhjä suomi24 nettitreffi-profiili ja naisena inboxi spammataan täyteen ja miehenä et saa yhtään viestiä.

Kumpikohan saa helpommin seksiä ja seuraa?

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #128 : 19.04.2021, 22:18 »
Seksi on perustarve joka vertautuu hyvin huonosti autolla ajamiseen, koodaamiseen tai kirjanpitämiseen.

Vai ei seksityöntekijä lähtökohtaisesti myy seksiä. :D Ja lehmät lentää.

Mun pointti taisi mennä nyt vähän ohi sulta. Se verbi, tekeminen, eli työ ei ole se resurssi. Se resurssi on aika, ammattitaito ja oma energia. Ihan jokaikisessä työssä, mitä tehdään. Eikä myöskään työ ole se tuote, jota myydään. Siinä missä hieroja tai PT myy omaa aikaansa, energiaansa ja ammattitaitoaan, seksityöntekijä myy omaa aikaansa, energiaansa ja ammattitaitoaan.

SaRu

Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #129 : 19.04.2021, 22:22 »
Nainen saa aina seksiä?

Ei muuten saa.

Verrattuna mieheen? Kyllä muuten saa.

Teeppä nyt vaikka täysin tyhjä suomi24 nettitreffi-profiili ja naisena inboxi spammataan täyteen ja miehenä et saa yhtään viestiä.

Kumpikohan saa helpommin seksiä ja seuraa?
Mä oon elänyt naisena jo sen verran pitkään, että tiedän, ettei täysi viestiboxi tarkoita mitään varmaa seksin saantiin.
Jopa avioliitossa voi seksin saanti loppua, kun mies ei anna.

Eli ei, nainen ei todellakaan saa aina seksiä kun haluaa.
Etenkään kun on suppeesti mono.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #130 : 19.04.2021, 23:44 »
Nainen saa aina seksiä?

Ei muuten saa.

Verrattuna mieheen? Kyllä muuten saa.

Teeppä nyt vaikka täysin tyhjä suomi24 nettitreffi-profiili ja naisena inboxi spammataan täyteen ja miehenä et saa yhtään viestiä.

Kumpikohan saa helpommin seksiä ja seuraa?
Mä oon elänyt naisena jo sen verran pitkään, että tiedän, ettei täysi viestiboxi tarkoita mitään varmaa seksin saantiin.
Jopa avioliitossa voi seksin saanti loppua, kun mies ei anna.

Eli ei, nainen ei todellakaan saa aina seksiä kun haluaa.
Etenkään kun on suppeesti mono.

Niin ja kumpikohan saa sitä seksiä vapailta markkinoilta helpommin? Loppu on semantiikkaa.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #131 : 19.04.2021, 23:47 »
Seksi on perustarve joka vertautuu hyvin huonosti autolla ajamiseen, koodaamiseen tai kirjanpitämiseen.

Vai ei seksityöntekijä lähtökohtaisesti myy seksiä. :D Ja lehmät lentää.

Mun pointti taisi mennä nyt vähän ohi sulta. Se verbi, tekeminen, eli työ ei ole se resurssi. Se resurssi on aika, ammattitaito ja oma energia. Ihan jokaikisessä työssä, mitä tehdään. Eikä myöskään työ ole se tuote, jota myydään. Siinä missä hieroja tai PT myy omaa aikaansa, energiaansa ja ammattitaitoaan, seksityöntekijä myy omaa aikaansa, energiaansa ja ammattitaitoaan.

Mun pointti taisi mennä nyt vähän ohi sulta. Seksiä kun ei todellakaan voi verrata autolla ajamiseen, koodaamiseen tai kirjanpitämiseen, niin sen jälkeen noi sun argumentit on vähän repslol-kamaa.

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #132 : 20.04.2021, 00:16 »
Mun pointti taisi mennä nyt vähän ohi sulta. Seksiä kun ei todellakaan voi verrata autolla ajamiseen, koodaamiseen tai kirjanpitämiseen, niin sen jälkeen noi sun argumentit on vähän repslol-kamaa.

Pitäis varmaan tässä vaiheessa olla fiksu ja luovuttaa, kun sä et selvästi ymmärrä mitä ajan takaa. Mutta yritetään nyt vielä kerran: Seksi on tekemistä, eli aktiviteetti, siinä missä esim. autolla ajaminenkin. Siinä mielessä niitä voi hyvinkin verrata keskenään. Tekeminen ei ole resurssi. Aktiviteetti ei ole resurssi. Verrataan nyt sitten vaikka juomiseen tai nukkumiseen, jotka ovat niitä oikeita perustarpeita, eivätkä myöskään ole resursseja.

Ende

  • Porttikiellossa
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 37
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #133 : 20.04.2021, 00:58 »
Mun pointti taisi mennä nyt vähän ohi sulta. Seksiä kun ei todellakaan voi verrata autolla ajamiseen, koodaamiseen tai kirjanpitämiseen, niin sen jälkeen noi sun argumentit on vähän repslol-kamaa.

Pitäis varmaan tässä vaiheessa olla fiksu ja luovuttaa, kun sä et selvästi ymmärrä mitä ajan takaa. Mutta yritetään nyt vielä kerran: Seksi on tekemistä, eli aktiviteetti, siinä missä esim. autolla ajaminenkin. Siinä mielessä niitä voi hyvinkin verrata keskenään. Tekeminen ei ole resurssi. Aktiviteetti ei ole resurssi. Verrataan nyt sitten vaikka juomiseen tai nukkumiseen, jotka ovat niitä oikeita perustarpeita, eivätkä myöskään ole resursseja.

Joo, on ihan yhtä helppoa kokeilla uusia naisia sängyssä kuin kokeilla uusia autoja autokaupassa...pitäisi tässä kohtaa olla fiksu ja luovuttaa kun toinen ei tajua oman argumenttinsa huonoutta. Ei se auton ajaminen ja siittimen työntäminen emättimeen nyt vaan oikein kohtaa. Paitsi siinä mielessä että rahamiehelle löytyy uutta autoa ja naista helpommin kuin köyhälle.

Seksi on perustarve, ja resurssi naiselle, mutta en oikein jaksaisi edes keskustella jos toinen on noin ulapalla aiheesta. Argumentteja voi ja saa esittää, mutta jossain menee raja kuinka huonoja pystyy lukemaan ilman facepalmaamista.

Regulus

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 78
  • This dog doesn't bark but bites
  • Galleria
Vs: Nainen saa aina seksiä?
« Vastaus #134 : 20.04.2021, 01:24 »
Argumentteja voi ja saa esittää, mutta jossain menee raja kuinka huonoja pystyy lukemaan ilman facepalmaamista.

Ihan samaa voisin sanoa sinun argumenteistasi. Tässä ei nyt ole kyse mistään muusta, kuin siitä, että seksi on toimintaa tai aktiviteetti eikä resurssi. Itse en ainakaan näe, että mikään aktiviteetti tai toiminta voisi itsessään olla resurssi. Ehkä meillä on sitten eri käsitys siitä, mitä resurssi tarkoittaa.

Ja millähän perusteella itse väität, että seksi on naiselle resurssi?