Kirjoittaja Aihe: Bdsm-Sisustusta..  (Luettu 56076 kertaa)

SMIle

Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #105 : 07.04.2020, 16:54 »
Mihin kaikki pikkusälä (nipistimet, pyykkipojat, painot, kynttilät, piikkipyörät, hihnat, haat, kondomit jne.)  saataville? Ja miksei vähän isommatkin tavarat (kaulapannat, kahleet, vyöt, gagit, silmälaput, seksilelut jne.)
Onko teillä jotain telineitä, ritilöitä, laatikoita, naruviritelmiä, ripustimia tms. mistä ne on helposti saatavilla session aikana?
Olisi kiva nähdä porukan virityksiä ja saada itse niistä ideoita.

LBlack

  • Vieras
Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #106 : 07.04.2020, 20:30 »
Joo, hyvä aloitus, itellä just mietinnässä miten saisi kahleet viritettyä jenkkisänkyyn jotenkin järkevästi 🤔 Olisi kiva nähdä muiden ideoita.

Mulla on lelut Ikean laatikoissa sänkyyn vieressä itse ommelluissa satiinipusseissa, mutta olen miettinyt että sametti voisi toimis hieman paremmin, mutta laatikon kannet vaan auki ja siinä ne on käden ulottuvilla sitten.

SMIle

Vs: Bdsm-Sisustusta..
« Vastaus #107 : 07.04.2020, 20:55 »
Itse aikoinaan hankin hätäratkaisuna hihnat, jotka sai patjan alle. Under The Bed Restrait System tai joku vastaava. Kahleet noissa kun vaihtaa kunnollisiin, niin on ihan toimiva ratkaisu. Ei tarvitse välttämättä sänkyä vaihtaa.
Nykyään kyllä sänky, jossa kunnon tolpat ja päädyt joihin voi kahleita kiinnittää. :)