Kirjoittaja Aihe: Kahlitun miittitiedote, VAASA  (Luettu 2061 kertaa)

Kahlittu

  • Vieras
Kahlitun miittitiedote, VAASA
« : 12.03.2020, 10:19 »
Osin itsekkäistäkin syistä, olen päättänyt jättää mun normaalisti koolle kutsumat Vaasan perinteiset keskiviikon Butcher & Banker viikkomiitit tauolle, kunnes tämä koronapandemia hellittää. Näin riskiryhmään kuuluvana, esittää tämä maailmaa kiertävä virus asioita toisesta perspektiivistä.

Peskää käsiä, käyttäkää kortsua, rakastakaa lähimmäistä.

Valerie

  • OuSM
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 233
  • Nii. Kerta.
  • Galleria
Vs: Kahlitun miittitiedote, VAASA
« Vastaus #1 : 12.03.2020, 17:10 »
Mutta eikö miittikutsun voi tehdä ja sinne menee ketkä menee? Eihän kutsun tekijänä sulla ole velvollisuutta mennä itse sinne? Ihan vaan ajatuksena.

Lunttu

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1140
  • Center Of Attention Whore
  • Galleria
Vs: Kahlitun miittitiedote, VAASA
« Vastaus #2 : 12.03.2020, 17:33 »
Mutta eikö miittikutsun voi tehdä ja sinne menee ketkä menee? Eihän kutsun tekijänä sulla ole velvollisuutta mennä itse sinne? Ihan vaan ajatuksena.

Oikeassa olet, Kahlittu tässä vain sen totesi että edellämainitsemistaan syistä hän ei ole miittejä koolle kutsumassa, hänellä kun kuitenkin on ollut viikoittain näitä täällä Vaasassa pitää. :)

Hallatar

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 969
  • Tilaisuus tekee sadistin.
  • Galleria
Vs: Kahlitun miittitiedote, VAASA
« Vastaus #3 : 12.03.2020, 21:18 »
Ja vaikka toistaiseksi täällä Vaasassa ei ole _todettu_ yhtäkään tartuntaa *koputtaa puuta* seuraillaan me tilannetta ja pohdimme kutakin miittikutsua, sekä muiden että itsemme esittämiä, tilanne ja tapaus kerrallaan.

Oli miittejä tai ei, toivon, että kaikki ottaisivat riskiryhmät omassa toiminnassaan huomioon eli vaikka itse tuskin edes oireita saisi, pidetään hygieniasta huolta, eikä altisteta muita.

Jayteasee

  • PoVi
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 414
  • Saapaspöppelö™, TruuPiirturi™ , Halihirmu™
  • Galleria
Vs: Kahlitun miittitiedote, VAASA
« Vastaus #4 : 17.03.2020, 02:50 »
Ja sitä paitsi... tämähän on oiva tilaisuus ottaa internetistä kaikki irti. Skype-miittejä tai jotain muuta hauskaa.

Mut ymmärrän Kahlitun kannan täysin. Asia koskettaa meitä ihan kaikkia, oltiin riskiryhmää tai ei.