Kirjoittaja Aihe: Kiitokset ylläpidolle  (Luettu 1665 kertaa)

masomaleslave

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 604
  • Satanik Venuksen GPS-pannassa
  • Galleria
Kiitokset ylläpidolle
« : 07.04.2020, 08:38 »
Lämmin kiitos ylläpidolle!

Tässä karanteenitilanteessa monen yhteydet ulkomaailmaan ovat rajoittuneet, mutta tämäkin chatti osaltaan antaa yhteyksiä ja kontaktia muihin ihmisiin. Tärkeää työtä yhteiskunnan hyväksi.

Siis ei kun taputukset ja kiitokset todella sydämen sopukoista kaikille niille, jotka tätäkin mahdollisuutta työpanoksellaan ylläpitävät.

Kiitos!

maso

Kahlitsija

  • Kanta-asiakas
  • ***
  • Viestejä: 367
  • Dominoiva sadisti. Utelias perverssi.
  • Galleria
Vs: Kiitokset ylläpidolle
« Vastaus #1 : 07.04.2020, 10:26 »
Hyvä nostaa tämä aina välillä esille. Ylläpito tekee hyvin kiittämätöntä työtä, että me saisimme oksentaa aivopierumme tänne. Kiitos.

Juuttisetä

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 2786
  • "Hyvällä tavalla vaarattoman oloinen."
  • Galleria
Vs: Kiitokset ylläpidolle
« Vastaus #2 : 07.04.2020, 10:54 »
Onneksi on myös tietokoneet joilla tämä pyörii, niiden huoltajat, siivoojat, sähköntuottajat....kiitos maailma  :o

Sigmamies

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1025
  • Sanansa mittainen kusipää
  • Galleria
Vs: Kiitokset ylläpidolle
« Vastaus #3 : 07.04.2020, 18:49 »
Kiitos  :)

Suukapula

  • Vieras
Vs: Kiitokset ylläpidolle
« Vastaus #4 : 07.04.2020, 22:30 »
Hyvä ketju kun ylläpito oli viimeksi kirjoittanut Konehuone-käyttäjätunnuksella: "tämä homma valitettavasti on varsin epäkiitollista ja syö jaksamista ihan poikkeuksellisen paljon. Kun alkaa tuntumaan että työ antaa vähemmän kuin ottaa on aika tehdä päätöksiä ihan oman jaksamisenkin vuoksi." viestiketjussa: https://www.bdsmbaari.net/index.php?topic=27252

Kiitokset ylläpidolle tältäkin suunnalta. :)

T. "lurkkaaja"

Pip

Vs: Kiitokset ylläpidolle
« Vastaus #5 : 07.04.2020, 22:39 »
Kyllä mäkin kiitän ylläpitoa, koska ilman sitä tätä palstaa ei olis. On meillä erimielisyytemme ollut, muttei mun kunnioitukseni oo siitä laskenut ollenkaan. Kiitos ylläpito (tämä kaikki siis ihan ilman sarvia ja hampaita).

balthazar

  • Vieras
Vs: Kiitokset ylläpidolle
« Vastaus #6 : 07.04.2020, 22:44 »
Mä olen tainnut jo jossain ketjussa mainitakin, kuten myös sätin puolella, että pitkään poissaolleena ero moderoinnilla on kyllä ollut huomattava. Foorumi pysyy siistinä kun asiattomuuksia siivotaan huolella pois, kiitokset myös minun puolestani.