Äänestys

Mitkä näistä kuvaa Sinua parhaiten?

1. hetero
159 (10.1%)
2. homo/lesbo
21 (1.3%)
3. biseksuaali/bi-curious
116 (7.4%)
4. hetero/homoflexible
39 (2.5%)
5. genderqueer
35 (2.2%)
6. transseksuaali
11 (0.7%)
7. transvestiitti
19 (1.2%)
8. polyamorinen
83 (5.3%)
9. panseksuaali
48 (3.1%)
10. objektiseksuaali
12 (0.8%)
11. aseksuaali
16 (1%)
12. fetisisti
120 (7.6%)
13. sadisti
75 (4.8%)
14. masokisti
91 (5.8%)
15. sadomasokisti
89 (5.7%)
16. switch
100 (6.4%)
17. Dom(me)
86 (5.5%)
18. subi
145 (9.2%)
19. orja
37 (2.4%)
20. lemmikki
55 (3.5%)
21. top
62 (3.9%)
22. bottom
79 (5%)
23. vanilja
73 (4.6%)

Äänestäjiä yhteensä: 113

Kirjoittaja Aihe: Seksuaalinen identiteetti  (Luettu 38995 kertaa)

LiseCohen

  • Bizarre Club
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1217
  • Untermensch
  • Galleria
    • TOMM¥ €A$H PERVOILUT
Seksuaalinen identiteetti
« : 18.04.2012, 17:25 »
Raksi kohdissa 1-23 mitkä vaihtoehdot kuvaa Sinua parhaiten. Esim. homot/lesbot/trans-ihmiset ei tunnu olevan täällä kovin näkyvästi edustettuina. Onko teitä?

Tiedän että vaihtoehtoja voisi olla paaaljon enemmänkin, mutta pakko niitä on jotenkin rajata.

Voit myös kuvailla itseäsi ja suuntautumistasi muutamalla sanalla (mieluiten vain yhdellä lauseella) jos et löydä itseäsi tuosta listasta. Ja vaikka löytyisikin, niin jokainen voisi kehitellä yhden tiivistetyn määritelmän siitä kuka on. :)


swan

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #1 : 18.04.2012, 17:46 »
Ruksin siltä pohjalta, että miten itse itensä mieltää. Aika sekametelisoppa: bi-curios, orja, lemmikki,sadomasokisti ja vanilija  :))

TragedyForYou

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #2 : 18.04.2012, 18:03 »
Noista ruksasin bi-curious, sadisti, Domme ja top (top on ehkä enempi mua kuin Domme)

Tatu

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #3 : 18.04.2012, 18:05 »
öhöm öhöm pistää nyt kyllä sen verran omaan silmään et miks on sukupuoli-identiteetti ja seksuaalinen suuntautuminen sekoitettu yhteen jos otsikkona on seksuaalinen identiteetti ja jos edes käytettäisiin nykyisiä termejä  :-\   :P

mauje

  • Smurffit
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1464
  • Siitä ei ole lainkaan vaivaa...
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #4 : 18.04.2012, 18:07 »
En mä jaksa rastitella tällasia :-X

SpankingDaddy

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #5 : 18.04.2012, 18:07 »
Mun lottorivi on:
1, 8, 10, 12, 17, 21, 23

Ei ole ollut onnea lotossa, mutta jospa tällä rivillä sitten...

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #6 : 18.04.2012, 18:11 »
9 ruksia tosin mielestäni voi olla hetero ja asseksuaali, joku varmaan sanoisi ei voi.

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #7 : 18.04.2012, 18:34 »
Itse olen ollut poikatyttö niin kauan kuin muistan; edelleenkin iloitsen siitä jos joku sanoo minun olevan "hyvä jätkä" ja vihaan yli kaiken noin 99% naisten ulkonäköjutuista ja useista muista naisten jutuista, mutten silti haaveile sukupuolenvaihdosleikkauksesta. Olen mielummin biseksuaali kuin panseksuaali, koska panseksuaalin määritelmä on niin suosittu pilkunviilauksen kohde, etten enää itsekään pysy kärryillä. Kinkynäkökulmasta olen ennen kaikkea fetisisti: BDSM-leikit ovat ihan miellyttäviä, mutta eivät mitenkään pakollisia ja niissä olen subi. Toki välillä fantasioin sessioista, jossa minä itse olisinkin hallitseva osapuoli, mutta en koe tarpeelliseksi päästä niitä unelmia toteuttamaan.

Poikatyttö/sissy voisi olla mielestäni listassa. Genderqueer kun viittaa henkilöön joka ei koe olevansa mies eikä nainen ja transvestiitti vain pukeutuu vastakkaiselle sukupuolelle tyypillisiin vaatteisiin (ja muihin ehostuksiin). Poikatyttö (tomboy) on puolestaan tyttö joka käyttäytyy pojan stereotyyppisen sukupuoliroolin mukaan tai nainen joka käyttäytyy miehen stereotyyppisen sukupuoliroolin mukaan. Sissy voidaan ymmärtää asiayhteydestä riippuen joko tyttömäisesti käyttäytyväksi pojaksi (tai naismaisesti käyttäytyväksi mieheksi) tai sitten vain "epämiehekkääksi" mieheksi. Mielenkiintoista, että "poikatyttö" on yleensä kehu, mutta "sissy" on yleensä haukku... Onko sissylle parempaa synonyymiä, jota ei käytetä haukkuna?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Genderqueer
http://fi.wikipedia.org/wiki/Transvestisuus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Poikatytt%C3%B6
http://en.wikipedia.org/wiki/Sissy

Tsirp

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #8 : 18.04.2012, 18:42 »
Ruksailin seuraavat; panseksuaali, masokisti ja subi.

orjamies

  • Porttikiellossa
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1978
  • Etsin itseäni parenpaa seuraa
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #9 : 18.04.2012, 18:43 »
Itse olen ollut poikatyttö niin kauan kuin muistan. Olen mielummin biseksuaali kuin panseksuaali, koska panseksuaalin määritelmä on niin suosittu pilkunviilauksen kohde, etten enää itsekään pysy kärryillä. Kinkynäkökulmasta olen ennen kaikkea fetisisti: BDSM-leikit ovat ihan miellyttäviä, mutta eivät mitenkään pakollisia ja niissä olen subi. Toki välillä fantasioin sessioista, jossa minä itse olisinkin hallitseva osapuoli, mutta en koe tarpeelliseksi päästä niitä unelmia toteuttamaan.

Poikatyttö/sissy voisi olla mielestäni listassa. Genderqueer kun viittaa henkilöön joka ei koe olevansa mies eikä nainen ja transvestiitti vain pukeutuu vastakkaiselle sukupuolelle tyypillisiin vaatteisiin (ja muihin ehostuksiin). Poikatyttö (tomboy) on puolestaan tyttö joka käyttäytyy pojan stereotyyppisen sukupuoliroolin mukaan tai nainen joka käyttäytyy miehen stereotyyppisen sukupuoliroolin mukaan. Sissy voidaan ymmärtää asiayhteydestä riippuen joko tyttömäisesti käyttäytyväksi pojaksi (tai naismaisesti käyttäytyväksi mieheksi) tai sitten vain "epämiehekkääksi" mieheksi. Mielenkiintoista, että "poikatyttö" on yleensä kehu, mutta "sissy" on yleensä haukku... Onko sissylle parempaa synonyymiä, jota ei käytetä haukkuna?

http://fi.wikipedia.org/wiki/Genderqueer
http://fi.wikipedia.org/wiki/Transvestisuus
http://fi.wikipedia.org/wiki/Poikatytt%C3%B6
http://en.wikipedia.org/wiki/Sissy

Mietin asiaa lähes minuutin ;D sissy on sinällään halventava termi kuten vaikka wimp,toisaalta monet en nyt sano

kaikki jotka tuota harrastaa,pitää tuota leikkiin kuuluvana nimittelynä vertaan tätä siihen kun master sanoo lutkaksi.

LeatherM

Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #10 : 18.04.2012, 19:11 »
Noista ruksasin bi-curious, sadisti, Domme ja top (top on ehkä enempi mua kuin Domme)

Katos vaan, täsmälleen samat ruksit.

RigoriRasputin

  • TörkyTeatteri
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1204
  • Ihan perseestä.
  • Galleria
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #11 : 18.04.2012, 19:25 »
1
3
7
15

Kettu vinossa

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #12 : 18.04.2012, 19:38 »
Mietin asiaa lähes minuutin ;D sissy on sinällään halventava termi kuten vaikka wimp,toisaalta monet en nyt sano

kaikki jotka tuota harrastaa,pitää tuota leikkiin kuuluvana nimittelynä vertaan tätä siihen kun master sanoo lutkaksi.

Kuten poikatyttöys, myös sissyys on monelle elämäntapa, ei vaan "leikkiä". Mutta on totta, että kyllähän kinkymaailmassa on valtavan yleistä pakottaa miehekäs mies sessiossa tekemään naismaisia asioita ja vieläpä naiseksi pukeutuneena. En ole koskaan törmännyt tapaukseen, jossa naisellinen nainen alistettaisiin sessiossa tekemään miehekkäitä asioita.

Bias

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #13 : 18.04.2012, 20:29 »
9 ruksia tosin mielestäni voi olla hetero ja asseksuaali, joku varmaan sanoisi ei voi.

mielestäni voi hyvin olla. itse ruksasin panseksuaalin ja aseksuaalin. voin kehittää romanttisia tunteita mitä tahansa sukupuolta kohtaan, mutta seksuaalista kiinnostusta en oikein kehenkään.

my whim is your

  • Vieras
Vs: Seksuaalinen identiteetti
« Vastaus #14 : 18.04.2012, 21:00 »
9 ruksia tosin mielestäni voi olla hetero ja asseksuaali, joku varmaan sanoisi ei voi.

mielestäni voi hyvin olla. itse ruksasin panseksuaalin ja aseksuaalin. voin kehittää romanttisia tunteita mitä tahansa sukupuolta kohtaan, mutta seksuaalista kiinnostusta en oikein kehenkään.

Hyvin vastattu, Bias. Oma kokemukseni on samaa maata, ja ruksasinkin identtisesti.