Kirjoittaja Aihe: Paras, erikoisin tai muuten mieleenpainuvin seksuaalinen kokemuksesi?  (Luettu 37793 kertaa)

RuoskaMikko

  • Vieras
Seksuaalinen kokemus joka on erikoisuuden takia painunut mieleen. No edesmenneen rakkausliiton aikana koin paljon kokemuksia niin kinkyjä kuin vähemmän kinkyjäkin. Mutten silti kaikesta mahtavuudesta huolimatta niitä pidä mitenkään erikoisina. En myöskään pidä erikoisina ensimmäistä kertaani, ensimmäistä anaalikertaani tai sitäkään kun sain ekaa kertaa kunnolla piiskaa tai annoin sitä jollekkin. Ne olivat merkille pantavia ja ainutlaatuisia kokemuksia mutta kuuluvat jokaisen elämään.

Mutta yksi hyvin outo kokemus on. Nimittäin se tapahtui nuorena miehenä kun olin rannalla parin hyvän kaverini kanssa, vietimme opiskelijoiden ns. villiä kesälomaa. Paikalle tupsahti entuudestaan tuntematon tyttö joka jutteli niitä näitä ja oli kiva ihminen, tosin ei erityisen viehättävä omaan makuuni nähden. Jostakin syystä hän alkoi minua tökkimään keskustellessamme tulitikulla polven alapuolelle. En tiedä miksi, mutta sain jumalattoman seisokin joka yltyi miltei laukeamispisteeseen.

En vielä tänäkään päivänä ymmärrä voimakasta reaktiotani. Löysikö hän sillä tikulla jonkin pisteen joka vaikuttaa mieheen sillä tavalla, vai oliko kyseessä jokin tiedostamaton alkukantainen koodi, haju tai muu ärsyke. En ole kyseistä ihmistä enää koskaan sen jälkeen tavannut, silloin nuorena ihmisiä ympärilläni tuli ja meni. Mutta hän jätti mieleeni yhden oudoimman ja ylättävimmän seksuaalisen kokemuksen joko tietoisesti tai tiedostamattaan.

Mulla on käynyt hierojalla vähän samalla lailla. Se on kun ihmisen keho ja mieli on tiiviisti yhteydessä toisiinsa ja jommassakummassa, varmaan mielessä, on joku seksuaalinen patouma mikä sitten laukeaa kun tökkii oikeasta paikasta sopivan henkilön toimesta sopivassa tilanteessa. Siis en meinannut laueta hierojalla mutta kyllä sieltä touhutippaa tuli ihan tahtomatta ja kehossa väreili muutenkin siihen malliin, vaikkei ottanutkaan eteen koska mielenhallinta. Ja menin hierojalle nimenomaan avaamaan lukkoja, en pervoilemaan.

birdthatflew

  • Vieras
Vaikka melko kokenut ja täysin alistuva heteromies olenkin, mieleenpainuvin seksuaalinen kokemukseni on yhdet jatkot erään baarissa tapaamani pariskunnan kanssa, jotka päättyivät siihen, että erittäin kovassa humalatilassa molemmat heistä tavallaan alistuivat minulle. Heillä oli jonkinlainen d/s-suhde, joka valkeni minulle vasta kun tilanne alkoi.

Nainen hieroi jalallaan salaa pöydän alla haarojani samalla leveillen suihinottotaidoillaan, kun istuimme juttelemassa ja tyhjentämässä heidän viinakaappiaan keittiön pöydän äärellä. Luonnollisesti pyysin häntä ihan vaan läpällä todistamaan taitonsa, ja yllättäen hän ilmoitti haluavansa niin tehdä. Katsoin hänen miestään silmiin sanomatta yhtään mitään kun vyötäni oltiin avaamassa. Ei ollut mitään sanottavaa hänelläkään, kun yksi nälkäisimmistä vastaanottamistani suihinotoista alkoi. Naisen imettyään kaluani jonkun aikaa, joudun myöntämään hänen olevan siinä todella hyvä. Kesken kaiken hän ilmoitti seuraavaksi olevan miehen vuoro.

Kiimaisena en tähän osannut vastustella yhtään mitään, vaikka täysissä järjissäni olisin niin varmaan tehnytkin. Pysyin heteroudestani huolimatta juhlakunnossa heidän imiessä kaluani vuorotellen. Ensin lähinnä istuin ja nautin, mutta vapauduttuani henkisestä vankilastani rentouduin ja otin kummankin päästä kiinni ja työnsin kumpaakin vuorollaan kohti haarojani. Innostuin tästä vallasta ja "alfauroksen" roolista niin, että kysyin saisinko panna tätä naista. Kävihän se, ja otin hänet keittiön pöytää vasten takaapäin laukeamiseen asti miehen katsellessa vierestä.

ghettoblaster

  • Vieras
* 16-vuotiaana, todella pilvessä pussailua ja dry humpingia. Housut pysyi jalassa, mutta ehkä eroottisin tilanne ikinä.

* Etäsuhteen se vaihe kun pääsee koskettamaan ekaa kertaa. Molempia jännittää, mutta sisään on päästävä. Törkkäisen, jotenkin kirpaisee, mutta tuntuu niin hyvältä. Äkillistä märkyyttä, lähetyssaarnaaja alusta loppuun. Ei siinä tietenkään kauaa mene. Söpöilyä ja pussailua, ego boostia kun patja on litimärkä. Kämppä on pimeänä, löydetään kuitenkin suihkuun. "Tota, onko sulla menkat?". Frenulum repesi. Aamulla olen mutantti, peniksen tilalla on paksu turvonnut solmu. Lääkäriin, sanon lääkärittärelle: "Se on isompi kun tavallisesti", ei naurata. Antibiootit ja jäljellä on vain hain evää  muistuttava poimu. Etäsuhteen se vaihe kun joutuu eroamaan, eikä seksiäkään harrastettu kuin kerran.

hexu

1) Olin armeijasta lomilla käytiin kaverin kanssa ostamassa olutta ja mentiin rutto puistoon juomaan marraskuisena iltana suoraan lomille tultuani. Siinä sitten molempia rupeaa panettamaan ja päätetään ruvet touhuihin kirkon rappusilla. Neito alla ja minä armeijan lomapuvussa päällä.

2) Ensimäinen kerta seksiä hormonihoitojen alettua. Miten erilaiselta oma keho tuntuukaan. Miten eri asioista tykkääkään ja miten erilaiselta orgasmit tuntuvat kun suonissa virtaa testosteronin tilalla estrogeeniä. Orgasmeja tuli yksi, kaksi ja kolme. Yritän nousta sängystä ja jalat pettävät alta. Seuraavana päivänäkin on vaikeuksia käyttää jalkoja.

subitar89

Mulle varmaan sinänsä mieleenpainuvin oli ensimmäinen kerta Isäntäni/mieheni kanssa. Ei missään nimessä paras, koska ne parhaat kerrat on tulleet myöhemmin Isäntäni kanssa.
Yritän nyt kertoa lyhyesti, vaikkei se varmaan taaskaan onnistu. Olin siis tavannut tulevan Isäntäni ihan muissa merkeissä ja oltiin kavereina nähty. Pyysin sitten hänet luokseni käymään. En tiennyt silloin hänen kinky-puolestaan, enkä ollut varma olinko hänestä kiinnostunut muuta kuin kaverina. Kuitenkin mulla oli hyvä olla hänen seurassaan ja helppo puhua hänelle kaikesta, joten halusin tavata rauhassa kahden kesken. Mulla oli joku käsittämätön luottamus häntä kohtaan, vaikkei tunnettu. Jokin mua veti puoleensa. Myöhemmin asioita mietittyäni näin varmaan tiedostamattani hänessä D:n ominaisuuksia, mitkä minua toki subina vetivät puoleensa. Hän taas kertoi nähneensä minussa alistuvan subin/nartun piirteitä.
Hän sitten tuli luokseni ja juteltiin. Varovasti hän otti puheeksi mieltymykset seksin suhteen. Itse olen aina ollut kiinnostunut bdsmstä ja selkeästi alistuva. En vain ole ikinä voinut toteuttaa sitä puolta itsessäni ja olen jopa hävennytkin sitä. Silti, vaikken ollut kellekään ikinä puhunut, aloin kertoa hänelle halustani alistua ja saada piiskaa. Toki en tarkkaan tiennyt mitä halusin.
Tilanne eteni sitten siihen että löysin itseni alasti sängyltä peppu pystyssä ja tuleva Isäntäni läimi mun peppua kädellään. Pyysin itse myös vyötä. Se tunne oli ihana. Kuin olisi ollut kauan eksyksissä ja viimein tullut kotiin. Tiesin siinä hetkessä että tätä minä olin aina kaivannut. Lyönnit oli alkuun suht kevyitä, mutta kuitenkin sen verran tuntuvia että tietäisin mitä tämä olisi. Ja halusin lisää. Nautin siitä alistumisen tunteesta. En ollut ikinä nauttinut tätä ennen seksistä niin paljon.
Halusin ehdottomasti tutustua tähän ihmiseen paremmin. Halusin lisää sitä alistumisen nautintoa. Alettiin tapailla ja pian seurustelimme. Alkuun alistuin vain makkarissa, myöhemmin muutenkin.
Nykyään elän Isäntäni kanssa avoliitossa, omistettuna ja rakastettuna subina, narttuna, leluna ja palvelijana. Yhteistä matkaa on takana vasta alle vuosi ja toivottavasti koko loppuelämä edessä ❤ tähän matkan varrelle sitten mahtuu toinen toistaan ihanampia seksuaalisia kokemuksia. Mm. ensimmäinen kerta kahlittuna, piiskaus pystyyn sidottuna, ensimmäinen kerta kun aisteja rajattiin, piiskaus ulkona puuhun sidottuna ja ensimmäinen rangaistus.
Itseasiassa ensimmäisen rangaistukseni fiiliksiä voi lukea sessiokertomuksista nimellä Rangaistuksen odotus. En muista oliko ensimmäinen rangaistus, mutta yksi ensimmäisistä ainakin ja jäi kokonaisuutena mieleen. Ihana kokemus ❤

Mr Birch

  • V.I.P.
  • *****
  • Viestejä: 1343
  • Testi näyttää, että on aika häipyä (82 % vanilla)
  • Galleria
Pidän mieleenpainuvimpana kokemuksena ensimmäistä spankoryhmämme toiminnallista tapaamista, kuten niitä kutsuimme, jossa olin mukana. En ollut vielä tavannut ketään ryhmästä livenä enkä liioin ollut koskaan saanut ryhmän edessä piiskaa. Vastaanotto oli heti sellainen halauksineen, että se oli omiaan virittämään luottamusta. Mieleen on jäänyt myös erikoinen tunnelma, kun ajoimme tapahtumapaikkaan ennestään oudon ihmisen kanssa, koetimme jutella luontevasti ja valmistautua iltaan.

Se mikä alkoi kahvitteluna ja hauskasti niitä näitä jutellen, muuttui pian jotenkin juhlalliseksi, mutta luottamus pysyi eikä ollut vaikea vuorollaan nousta lukemaan ennalta tehtyä listaa niistä asioista, joita pitäisi elämässään parantaa. Motivointia luvattiin ja annettiin useammankin tädin taholta heti, kun olin listan lukenut.

Tuota iltaa on tullut usein muisteltua sekä itse tykönäni että joidenkin mukana olleiden kanssa. Mutta se ei ole itsestään selvää oliko tuo kokemus seksuaalinen - mieleenjäävä ja tuntuva se ilman muuta oli, erään tien alku. Aikanaan opin nauttimaan vähintään yhtä paljon myös piiskan antamisesta.

Mastersx

  • Vieras
Kokemuksia jonkin verran. Ehkä mieleenpainuvin, talvella -20-15  ja lumen päälle levitetty viltti ja pyyhkeet, ettei suoraan lumen päällä, rakastellut ja alistanut subia. Oli kokemus, joka kannattaa kokeilla. Tähtitaivas ja hieman hämärä. Piiskata ja muuta kivaa. Jos löytyis joku innostus tekisun uudelleen.

Lettu

  • Rsyke
  • V.I.P.
  • *
  • Viestejä: 1454
  • Kipunarkkari, hyvänäpitoleluja omasta takaa
  • Galleria
Kokemus ei itselleni ollut seksuaalinen, toiselle osapuolle varmasti. Minut sidottuna tiukkaan köysiharnessiin, saunaan ja löylyyn ja suihkuun. Pesuhuoneessa piiskaa pepulle. Köydet kiristyivät kokoajan kastuessaan Masokisti tykkäs, lopulta köysien irrottaminen oli aika vaikeeta.