Kirjoittaja Aihe: Hyvää ja osuvaa luettavaa  (Luettu 3538 kertaa)

vinttipupu

  • Vieras
Hyvää ja osuvaa luettavaa
« : 19.04.2012, 19:21 »
Täällä kun tuntuu olevan menossa etsikoaika ja kaikki miettii kinkyyden syvintä olemusta, löytyy FetLifestä oiva kirjoitus. Kannattaa lukea. Vaikka rapakon toisella puolella se on kirjoitettu, osuu se meikäläisiin persjalkaisiin suomalisiinkin se hyvin.

Aajtuksia herättäviä lukuhetkiä

https://fetlife.com/users/46422/posts/814153

Stylos

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 777
  • Ainoan oikean kinky-totuuden Suur-Mufti
  • Galleria
Vs: Hyvää ja osuvaa luettavaa
« Vastaus #1 : 19.04.2012, 20:02 »
Ihan järkevän kuuloista

Meeri

  • tuhma hauva
  • Administrator
  • *
  • Viestejä: 4502
  • Galleria
Vs: Hyvää ja osuvaa luettavaa
« Vastaus #2 : 19.04.2012, 20:35 »
Erittäin osuvaa asiaa.

narri

  • Vieras
Vs: Hyvää ja osuvaa luettavaa
« Vastaus #3 : 19.04.2012, 22:23 »
Mukavan sujuvasti kirjoitettu.

hiz

  • Vieras
Vs: Hyvää ja osuvaa luettavaa
« Vastaus #4 : 19.04.2012, 22:30 »
Tuon linkin muut hyvät neuvot on mielestäni sellaisia joita näkee melko usein (tai ainakin olen itse törmännyt vastaavanlaisiin), mutta tätä ei mielestäni mainita yhtä usein ja on mielestäni hyvä neuvo, kesti kauan ennen kun tajusin sen itse:

"The first time you control someone or are controlled by someone, it's easy to feel like they were meant for you."

Hyvä D/s yhteys tuntuu (ainakin minusta) niin paljon rakkaudelta/sieluntoverilta että siinä menee helposti sekaisin. Vaikka hyvä D/s suhde tottakai voi olla myös rakkautta, niin se voi myöskin olla ihan vaan hyvä D/s suhde, jonka vastaavanlaisen voi rakentaa myös toisen yhteensopivan leikkikaverin kanssa.

Kiinnostavaa myös, että tuon kirjoittajan mukaan"aktiivi"skenestä usein löytyy erilaisten taitojen osaajia (sidonta, vaha, piiskat, kivuntuottaminen, ja muut fyysiset kinkyjutut), mutta että "aktiivi"skene (siis miitit jne) ei aina ole otollisin paikka löytää D/s-harrastajia. En tiedä pitääkö tuo paikkansa koska en ole käynyt miiteissä. Toisaalta juuri tuo kai vahvistaa sen väitteen ainakin minun kohdaltani. :)

brahma

  • Baarikärpänen
  • ****
  • Viestejä: 856
  • The evil saint - Ilkeä pyhimys
  • Galleria
Vs: Hyvää ja osuvaa luettavaa
« Vastaus #5 : 01.05.2012, 18:33 »
fetlifes täytys kyllä viettää enemmän aikaa...

Riverlady

  • Vieras
Vs: Hyvää ja osuvaa luettavaa
« Vastaus #6 : 13.05.2012, 22:12 »
Fetlifeen pitäis näemmä rekkautua että pääsee lukemaan. En nyt jaksais, kun mua kiihottaa omasta mielestäni tosi tavalliset jutut  ;)
Voisitko ketjun aloittaja copypastata tekstin tänne? Ollaan kaikille avoimella alueella ja tätä pääsee lukemaan kaikki suomea ja englantia osaavat, jotka vasta hakevat kinky-itseään. Kuten mäkin vielä teen, yhden trernikaverin kokemuksella.