Newbie-nurkka > Kysy ja vastaa

Mitä jos saisit ollakin vanilja?

(1/7) > >>

RuoskaMikko:
Huomaa että muistisi pyyhittäisiin pois, joten et tajuaisi millaisia säväreitä voisi saada etkä muitakaan etuja, vaan voisit elää onnellisen tajuamattomana siitä mistä jäät paitsi. Tämän voi nähdä edut vs haitat kysymyksenä jossa punnitaan kinkyyden kokonaisarvo, ja onko kinkyys jotain mikä on hyvä itsessään. Voi myös nähdä kysymyksen miten haluaa, vaikka sitten vittuiluna kinkyille, mutta se ei ollut tarkoitus. Tykkään vain ajatusmasturboinnista ja haluan harrastaa sitä ryhmässä.

En osaa ihan suoralta kädeltä vastata tuohon. Voin kuitenkin kertoa omat pääkriteerini ja mitkä ei ole olennaisia tekijöitä. En piittaa paljoa siitä mitä ulkopuoliset asiasta ajattelee kunhan ei käy päälle, sillä he ovat ulkopuolisia. Moni toki on elänyt sen verta suojattua elämää ettei ole voinut tulla ajatelleeksi että ainakaan tietynlaiset kinkyydet voisi olla terveellä pohjalla suurella osalla. Se on mulle hyvin pieni syy, mitätön.
Olen itsekäs, ja seuranhaun takia olisi kiva olla seksuaalisesti yhteensopiva useamman ihmisen kanssa, tai vaikka kulttuurista pitävä mies tai jääkiekosta ja autoista pitävä nainen. Jos nuo asiat ei olisi sidoksissa luonteeseen niin joo... mutta toisaalta... mun suurin kinkki jos sitä ny siksi voi kutsua, on kuivat orkut, ja ne sen verta kivoja etten haluaisi maksaa sitä hintaa että seksi laimenisi niin paljon vaikka olisikin sitten se kumppani. Punnitsen asian kokonaisuutena ja se ei olisi mulle sen arvoista, olisin mielummin kinky jos kuivat orkut tekee ihmisestä kinkyn. Ja vaikkei tekisi, niin silti olisin varmaan mielummin kinky, kun se kuitenkin rikastaa seksielämää. Jos ei-seksuaaliselle puolelle mentäisiin niin olisin vieläkin mielummin kinky ja nauttisin kivusta ja fyysisesti satutetuksi tulemisesta, koska se on kivaa hihii ;D

Tulipahan taas lässytettyä päivän tarpeisiin.

Chennai:
Vähän väsynyttä aivorunkkausta:

Kinky - vanilja jako on vähän vaikeaa koska asia ei ole ainakaan minulle mustavalkoinen. Kaikki ovat harmaalla alueella ja sen voimakkuus vain vaihtelee. Yritin lähteä miettimään mitä elämä olisi puhtaasti vaniljana mutta en hoksaa miten se voisi antaa yhtään enempää. Ei vaniljat ole sen onnellisempia koska heilläkin on huonot päivänsä ja välillä orgasmit hukassa. Puuro palo pohjaan ja naapurin kissa naarmutti auton. Kaikilla on ongelmansa ja jos yksi menee niin viisi uutta tulee jostain kulman takaa. Oma seksuaalinen nautinto ja omat jutut on etsittävä vaikka hommaan ei liittyisikään mitään ns. kinkyä.

Mooky:
Väsyttää, ei jaksa miettiä, joten lyhyt vastaus: parin hakuun olisi reilusti laajempi tarjonta. Vielä jos olisi monogaaminen, niin kuin oikeasti, niin vain taivas olisi rajana...

balthazar:
En mä näe näitä mitenkään vastakkainasettelussa, jos oisin ihan pelkkä vanilja niin sitten nauttisin siitä, eri tavalla kuin pervona. Kyse on mun mielestä erilaisuudesta enemmän  kuin parempi-huonompi akselin jutuista.

Sama pätee tuohon laatuasiaan; ei enemmän oo mitenkään parempi, erilaisuutta sekin on. Olitpa vanilja tai kinky niin itsensä kanssa pitää olla sujut ensin, mahdollisia kumppaneita ei siihen soppaan tarvi väkisin sotkea vaan se ihminen tai ihmiset jotka sitä elämää rikastuttaa on se juttu, olipa niitä sitten yksi tai kymmenentoista.

Lady Whip:
Kinkiys on muutakin kuin seksuaalisuus ja jatkuva hedonistinen nautinnonhaku.
Se on osa persoonaa. Samoin kuin vaniljana oleminen.
Aina voi leikkiä miettien olisiko ollut parempi olla sitä tai tätä tai tuollainen.
Jos nykyisyys on liian vaikeaa sen persoonan ja halujen kanssa mikä on sillä hetkellä, luonnollista haluta olla jotain muuta.
Tuskin elämä paremmaksi muuttuisi mutta saahan siitä haaveilla.

Kehitys vaatii sen, ettei ihminen ole koskaan tyytyväinen siihen mitä on ja mikä on.
Jos olisi, mikään ei koskaan muuttuisi.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Siirry pois tekstitilasta