Kirjoittaja Aihe: Pane mut paksuksi, kulta  (Luettu 9782 kertaa)

LBlack

  • Vieras
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #15 : 27.04.2020, 15:11 »
Ai että, minunkin on pakko tulla fiilistelemään kuin mahtava ketju. En ollut edes ajatellut että tämäkin olisi joku juttu, saati kovin yleinen. Itselläni aikeissa hommata vapaaehtoinen sterilisaatio, leikkausjonossa tällä hetkellä, eli lapsia ei tosielämässä ole minkäänlaista halua saada. Mutta se ihana tunne kun saa spermat sisäänsä on vaan jotain alkukantaista ja siihen liittyy just näitä asioita mitä tässä ketjussa on mainittu, toisen omistuksena oleminen, valta ja jotenkin aivan erityinen läheisyys toisen ihmisen kanssa. Osa sitä toista ihmistä on fyysisesti mun sisällä ja jää sinne. Paitsi että tulee tietty pois kun raskautta ei tule, mutta silti se idea siitä että voisi jäädä..

sametti

  • Vieras
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #16 : 27.04.2020, 19:12 »
Itsellä on vähän outo suhde tämän aihepiirin videoihin. Olen kuitenkin vasektomiassa käynyt vakaumuksellinen vela. Ja jos ajattelen että olisin saattanut jonkun raskaaksi ennen operaatiota niin pelkkä ajatuskin inhottaa. Tiedän että en ole mutta jos ajattelenkin asiaa niin mahassa muljahtaa. Mutta siitä huolimatta tulee runkattua toisinaan oho hups kun lensi sisään-videoille. Samoin kuin videoille joiden nimessä jo sanotaan että tässä panossa on lisääntyminen tarkoituksena. Hämmennyn hieman moisesta ristiriidasta.

Tähän tiivistyykin varmaan hyvin fantasian ja todellisuuden ero. Laskisin, että samaan ilmiöön kuuluu esimerkiksi raiskaus-fetissi/-kinkki. Ajatuksena ja leikkinä se voi olla todella kiihottavaa, kun taas oikea raiskaus on yleensä traumatisoivaa. Vähemmän dramaattisena esimerkkinä voisi varmaan olla omalla kohdallani voyerismi, joka on mielessäni kutkuttavaa ja tuhmaa, mutta oikeasti jonkun sekstailemasta yllättäminen on lähinnä kiusallista ja kömpelöä kaikille osapuolille. Samaten voisi nostaa esimerkkinä feministin, joka alistuu miehelle, mutta ei aidosti ajattele miesten olevan ylempiarvoisia tai halua alistua arkielämässä kaikille miehille. Olen tullut siihen tulokseen, että tabut ovat itsessään seksikkäitä -- kielletty hedelmä houkuttaa -- eivätkä välttämättä kuvaa minun perimmäisiä arvojani mitenkään.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #17 : 20.10.2020, 23:43 »
Olen itse pannut ilman kumia vaikka en tullutkaan naisen sisään, tyhmintähän koko jutussa oli että kondomi oli ihan vieressä mutta erektiohäiriöön kyllästynyt nainen sitten vain ohjasi kalun koloonsa sen jälkeen kun mm. oli runkannut mielenosoituksellisesti itseään. Helkkarin hölmöä mutta jännällä tavalla kivaakin.

Ajatus pilluun laukeamisesta kiihottaa ja välillä mielessä käväisee laimea fantasia hippityyppisen rastatytön hedelmöittämisestä. Kai sitä voisi toimia muumimukin korvikkeena jos joku nainen nyt lapsen haluaisi mutta ei haluaisi biologisen isän olevan kuvioissa.  :)
Tosin olen kokemuksen nojalla vakaumuksellinen kumihuppumies tilanteessa, jossa olisi tarjolla sitä ihteään.

Sukkanauhafani

  • Asiakas
  • **
  • Viestejä: 92
  • Paatunut monogamisti
  • Galleria
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #18 : 20.10.2020, 23:57 »
Olen lapsivapaa, mutta tunnustan että naisen sisään laukeaminen on eläimellisellä tasolla erityistä. Siihen liittyy monta asiaa, mutta varmaan se siittäminen on yksi niistä. En halua juuttua missään tuhmissa puheissa tai muussa ainoastaan yhteen asiaan, mutta ihan kiva juttuhan se on subille julistaa että tänään siitän sinut. Tai jossain tuntematon setä-leikeissä puhua samasta. Kenties tässä on juuri tuohon lapsivapauteen liittyvä kielletty hedelmä, leikkiä sitä mitä ei todellakaan halua oikeasti.

Fia

  • Vieras
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #19 : 21.10.2020, 00:12 »
Teininä mulla oli paljonkin fantasioita tästä aiheesta, siis pakotetusta raskaudesta. Näihin yleensä liittyi se, että fantasiassa mut myös tavalla tai toisella pakotettiin olemaan keskeyttämättä se raskaus ja synnyttämään lapsi. Nämä fantasiat on selkeästi liittyneet raskauden pelkoon eli fantasioin siitä mitä ehkä eniten seksissä pelkäsin.

Sittemmin asetelma on kääntynyt toisin päin; olen kirjoittanut pöytälaatikkoon pienoisromaanin, jossa submissiivinen palvelijatar anelee Herraltaan että saisi synnyttää tälle lapsen - ja lopulta saakin, rituaalien saattelemana. Tässä siis breeding edustaa suurinta mahdollista konsensuaalista uhrautumista ja omistautumista, jonka subi voi masterilleen lahjoittaa. Tarinassa Herra siis ensin kieltäytyy siittämästä palvelijatarta (vallankäyttö) mutta myöhemmin suostuu (suosionosoitus) mutta tekee sen omalla, palvelijattarelle odottamattomalla ja rankalla rituaalisella tavalla (vallankäyttö, alistaminen).

Koska myös aikuisimettäminen fantasiatasolla kiihottaa mua, olen leikitellyt ajatuksella, että D voisi pitää subin jatkuvasti raskaana ja lasta imettävänä, jotta äidinmaidontuoranto pysyisi yllä eli jotta D itse pääsisi (vauvan ohessa) rinnalle. 😂

Olen myös tosi elämässä synnyttänyt kaksi lasta. Lapsia tehtiin, koska lapsia haluttiin, mutta toki lapsentekoprosessiin ja raskauksiin sekä imetystisseihin liittyi myös oma fetisistinen aspektinsa. Vaikka lapsia väännettäisiin suunnitellusti ja harkitusti, mikään ei estä hoitamasta hommaa "let's do it like they do it on the Discovery Channel" -asenteella. 😉 Seksin ja lisääntymisen yhteydessä on jotain eläimellisen kiihottavaa.

« Viimeksi muokattu: 21.10.2020, 00:27 kirjoittanut Fia »

hwyl

Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #20 : 21.10.2020, 01:09 »
Olihan se kyllä tosi kuumaa meidänkin erittäin vaniljaisessa avioliitossa kun oikeasti tehtiin lapsia - tuli semmoinen atavistinen tunne, että tässä viljelen peltoani, merkkaan omaisuuteni loppuelämäkseen... Jäi vähemmälle huomiolle se fakta, että samalla merkkasin myös itsenikin :) Mutta se tositarkoituksella paneminen oli todella ihan helvetin kiihottavaa.

TinttuKoo

  • Vieras
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #21 : 21.10.2020, 08:05 »
Olen itse pannut ilman kumia vaikka en tullutkaan naisen sisään, tyhmintähän koko jutussa oli että kondomi oli ihan vieressä mutta erektiohäiriöön kyllästynyt nainen sitten vain ohjasi kalun koloonsa sen jälkeen kun mm. oli runkannut mielenosoituksellisesti itseään. Helkkarin hölmöä mutta jännällä tavalla kivaakin.

Vaikuttiko tilanteessa kiihottumiseen se fakta, että paljaalta painaessa, vaikkei tule varsinaisesti sisään, vaan ehkäisyä yritetään keskeytetyllä yhdinnällä, että tuossakin tilanteessa on raskautumisen mahdollisuus? Siis siinähän ennen varsinaista siemensyöksyä muodostuu jo touhtippija, jossa pikkuvrijareita voi olla mukana ja jo tämä saattaa aiheuttaa raskauden?

Apollyon

Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #22 : 21.10.2020, 08:10 »
Lasten tekeminen oli omalla tavallaan ihan kivaa, siinä oli ihan omanlaisensa vibat. Vähemmän sosiaalista tanssia ja enemmän eläimellistä astumista. Tavallaan kiihottavaa, mutta ei ihan hirveästi enempää kuin muutenkin sisään lauetessa, jossa itseä kyllä kiihottaa tuo oman omaisuuden merkkaaminen. Minun lelu, minun jäljet.

Toisen kohdalla sopivina päivinä oli mielenkiintoista järjestää saumoja panemiselle, kun esikoinen oli joskus hereillä. Nuorempi voi kiittää olemassaolostaan koukuttavia piirrettyjä. Vilpittömät kiitokset mm. Anniina Balleriinalle.

Morgul

  • Turun Baletti
  • Baarikärpänen
  • *
  • Viestejä: 673
  • Galleria
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #23 : 21.10.2020, 09:04 »
Olen itse pannut ilman kumia vaikka en tullutkaan naisen sisään, tyhmintähän koko jutussa oli että kondomi oli ihan vieressä mutta erektiohäiriöön kyllästynyt nainen sitten vain ohjasi kalun koloonsa sen jälkeen kun mm. oli runkannut mielenosoituksellisesti itseään. Helkkarin hölmöä mutta jännällä tavalla kivaakin.

Vaikuttiko tilanteessa kiihottumiseen se fakta, että paljaalta painaessa, vaikkei tule varsinaisesti sisään, vaan ehkäisyä yritetään keskeytetyllä yhdinnällä, että tuossakin tilanteessa on raskautumisen mahdollisuus? Siis siinähän ennen varsinaista siemensyöksyä muodostuu jo touhtippija, jossa pikkuvrijareita voi olla mukana ja jo tämä saattaa aiheuttaa raskauden?

No ei.

Fia

  • Vieras
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #24 : 21.10.2020, 10:51 »
Mietin vielä sitä, että kun suunnitelmallinen lapsenteko tosiaan voi kääntyä aika vääntämiseksi jos ja kun raskautta ei ala heti kuuluakaan, niin joku oma kinky viehätyksensä siinäkin voi tavallaan olla. Sehän nimittäin voi kääntyä siihen, että seksiä on "pakko" tehdä tiettyinä päivänä, mielellään useamman kerran, koska ovulatiotikku niin sanoo. Olis myös ihan hyvä, jos miesosapuoli säästelisi spermaansa muutaman päivän sitä ennen.

^Tästä muodostuu varsin luontevasti semmoinen orgasmikontrolli/edging-leikki ja vähän myös cnc-aspektia: seksiä on nyt oltava, koska ovis: raivaa tilaa kalenteriin ja paree alkaa kiihottua. Ja koska naisosapuolella usein lienee se vielä palavampi draivi saada pullat uuniin, sitä voi myös olla valmis tekemään jos jotakin temppuja, jotta se mies ovulaatiopäivänä olisi oikein kiimainen. 😉

Puhumattakaan sitten siitä, että jessus kun muuten ovuloidessa voi panettaa! Hormonit on jännä juttu. Välttämättä sitä ovistestiä ei edes tarvi mihinkään. Kun heti aamulla herää siihen, että nännit on kivikovat, unessa pani häränpäistä muinaisjumalaa ja nyt tarvis saada jotain sisäänsä heti eikä kohta niin se on ovulaatio. 😂

Saeroe

  • Rsyke
  • Kanta-asiakas
  • *
  • Viestejä: 310
  • "No niin, neiti suihkulähde"
  • Galleria
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #25 : 21.10.2020, 20:51 »
Onpa ilahduttavaa huomata, kuinka pitkään hiljaisuudessa uinunut kolumni on saanut taas tuulta siipiensä alle, ja että tämä keskustelu jaksaa edelleen tauon jälkeenkin puhutella yleisöä!
Perin virkistävää havaita, että pitkällisestä itselleni uskottelusta huolimatta, en ole asian kanssa yksin.

Raafael-K:
Kuten tuossa edellä onkin kommentoitu, tähän kulminoituu hyvin se, kuinka aina fantasiat ja todellisuus eivät kohtaa sitten niin millään tasolla. Siksipä fantasiointi onkin mielestäni hyvin aliarvostettu seksuaalisen itsensä toteuttamisen muoto: fantasioissa voi kokea turvallisesti sellaisiakin asioita, jotka todellisuudessa syystä x tai toisesta y eivät ole oikeasti kannattavia toteuttaa. Kaikista sallivin ympäristö löytynee oman pään sisältä. Kaiken kukkuraksi, ristiriidat ovat useimmiten parasta polttoainetta suurimmille kiihokkeille.

Morgul:
Tästä päästään sen tietyn kavioeläimen siltaa käyttäen fetissien turvalliseen toteuttamiseen sekä vastuullisuuteen. Perin hyvin ymmärrän, kuinka kuvailemasi kaltainen tilanne voi tuntua kiihottavalta, mutta ainakin omalla kohdallani niskavillat pystyyn nostaa se fakta, että kondomin käyttö on ohitettu väärällä motiivilla (ilmeinen turhautuminen kumppanin osalta). Asiahan olisi harvinaisen selvä, mikäli homma olisi etukäteen sovittu, mutta tällainen tilanne on kyllä täysin omiaan nakertamaan luottamusta. Ja jotta vähän rankempia, haastavampiakin juttuja, joihin aihepiirin puuhat ainakin itse lasken, uskaltaa toteuttaa, täytyy luottamuksen olla enemmän kuin sataprosenttinen.


Moni näyttää kommenttien perusteella havaitsevan yhteyden kiihottumisen ja pelon / oikean elämän vastentahtoisuuden välillä. Kuten lienen aieminkin maininnut, on se monessa mieltymyksessä kantava voima, näin puolueellisesti käytän esimerkkinä omaa henkilökohtaista suosikkiani, rape playta. Näen siinä kyllä selvän logiikan, miksi jokin asia, jota pelkää, tai kuinka ei todellisuudessa haluaisi missään nimessä käyvän, kiihottaa.

Lisäksi useat ovat puhuneet tästä seksin eläimellisestä puolesta, joka kieltämättä lisääntymiseen liittyviin fetisseihin hyvin kiinteästi linkittyy. En varmaankaan huijaa ihan hirveästi, jos väitän, että suurimmalla osalla lisääntymisjutut ja primal kulkevat käsi kädessä. Jos ei käytännössä, niin ainakin teemojen komponenttien, rakennuspalasten osalta.

Apollyon sanailikin oikein mallikkaasti tuosta merkitsemisestä, ”minun lelu, minun jäljet”. Kaunis aatos. Jotenkin ajatusteni virta ohjasi aiemmin törmäämääni viestiketjuun/äänestykseen erilaisista (subin) merkitsemistavoista, joista käytännössä kaikki olivat fyysisiä. Vastasin kysymykseen siitä, millä tavoin haluaisit tulla merkityksi, muutamallakin eri tavalla, mutta nyt kun tarkemmin ajattelen, on kyllä spermaaminen varsinkin henkisellä puolella tapana ylitse minkään muun.

Fian viimeisimmästä kommentista tulikin mieleeni raikas tuulahdus. Hyvin pitkään, käytännössä aina, mieltymykseni lisääntymiseen liittyviin fetisseihin on käsittänyt valtasuhteen laadun lähinnä niin päin, että nainen on alisteisessa asemassa. Viimeisimpänä muutamana kuluneena päivänä olen tosin löytänyt erittäin hyvää videomateriaalia, jossa nainen käyttääkin miestä hyväkseen raskautuakseen, ikään kuin huijaa tämän siittämään itsensä. Yllätyksekseni huomasin aiheen toimivan näinkin päin, vaikka muuta olen kuvitellut. Vallan ei siis niin absoluuttisesti tarvitsekaan olla miehen hallussa. Kiehtovaa. Onko joku muu törmännyt kenties samanlaisiin tuumailuihin?

P.S Nyt sitten pyörii päässä The Bad Touch rallattelumelodioineen seuraavan vuoden verran. Kirottua!
” You and me, baby, ain't nothing but mammals
So, let's do it like they do on the Discovery Channel”

hwyl

Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #26 : 21.10.2020, 21:26 »
Mietin vielä sitä, että kun suunnitelmallinen lapsenteko tosiaan voi kääntyä aika vääntämiseksi jos ja kun raskautta ei ala heti kuuluakaan, niin joku oma kinky viehätyksensä siinäkin voi tavallaan olla. Sehän nimittäin voi kääntyä siihen, että seksiä on "pakko" tehdä tiettyinä päivänä, mielellään useamman kerran, koska ovulatiotikku niin sanoo. Olis myös ihan hyvä, jos miesosapuoli säästelisi spermaansa muutaman päivän sitä ennen.

Joo, muistan kun jotkut kaverit väänsivät sitä lasta suurin piirtein itku silmässä, yksi pari joutui lopulta tosi stressaaviin hedelmöityshoitoihin mutta saivat lopulta kaksi lasta. Meillä kävi tosi helposti, ettei ehtinyt tulla niitä paineita.

Fia

  • Vieras
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #27 : 21.10.2020, 22:56 »
Mietin vielä sitä, että kun suunnitelmallinen lapsenteko tosiaan voi kääntyä aika vääntämiseksi jos ja kun raskautta ei ala heti kuuluakaan, niin joku oma kinky viehätyksensä siinäkin voi tavallaan olla. Sehän nimittäin voi kääntyä siihen, että seksiä on "pakko" tehdä tiettyinä päivänä, mielellään useamman kerran, koska ovulatiotikku niin sanoo. Olis myös ihan hyvä, jos miesosapuoli säästelisi spermaansa muutaman päivän sitä ennen.

Joo, muistan kun jotkut kaverit väänsivät sitä lasta suurin piirtein itku silmässä, yksi pari joutui lopulta tosi stressaaviin hedelmöityshoitoihin mutta saivat lopulta kaksi lasta. Meillä kävi tosi helposti, ettei ehtinyt tulla niitä paineita.

Vastentahtoinen lapsettomuimuus itsessään ei oo mitenkään päin hauska juttu. Raskauden yrittäminen voi olla tosi stressaavaa ja ahdistavaa ja loppujen lopuksi sillä saattaa olla enää hyvin vähän jos mitään tekemistä seksuaalisen nautinnon kanssa, eteenkin kun joudutaan turvautumaan hedelmöityshoitoihin. Todellinen tragediahan on sitten se, jos raskaus ei vaan toteudu millään metodilla.

Mutta jossain siinä helpoksi paksuksi pamahtamisen ja toivottoman yrittämisen välimaastossa on harmaa alue, jolla lapsenteon pientä kitkaisuutta voidaan jopa lievittää erilaisin roolileikein yms.

Snithan

  • Bizarre Club
  • Asiakas
  • *
  • Viestejä: 125
  • Pikkususi
  • Galleria
Vs: Pane mut paksuksi, kulta
« Vastaus #28 : 22.10.2020, 02:07 »
Olen todella huono leikkimään mitään roolileikkejä, joten käytännön tasolla tämä kink ei minulla juuri näy leikeissä. Jos toinen alkaisi kesken panon hokea, että panee minut paksuksi, todennäköisesti se tuntuisi vain teennäiseltä ja menisi maku koko touhusta. Seksin aikana olen usein vahvasti omissa fantasioissani ja niissä pyörittelen paljon pakkosiittämistä. Rape play on se ykkösfetissini, josta fantasiointia tarvitsen aina laukeamiseen. Kauniisti käsi kädessä sen kanssa menevät tämä breeding, primal sekä erilaiset hirviö-/lonkero-/eläinfantasiat. Joko kaikki kerralla tai erilaisilla komboilla yhdistettynä rape playihin.

Huomaan, että on vaikea puhua pelkästään pakkosiitosfantasioista, koska ne nivoutuvat aina noihin muihin fantasioihin. Pakkosiittämisessä kiihottaa pelko, hallinnan menetys ja eläimellisyys. Jossain määrin nöyryytyskin, vaikka tosielämässä en koe nöyryytystä järin kiihottavana, vaan menen sen vuoksi todennäköisemmin lukkoon kuin kiihotun. Nöyryytys korostuu fantasioissa, joissa siittäminen tapahtuu eri lajin edustajan toimesta. Onneksi fantasioita ei tarvitse pilata iljettävällä realismilla.  ;D

Olen tosielämässä ollut kahdesti raskaana. Ensimmäistä lasta alulle pantaessa hommassa oli positiivista ja kiihottavaa jännitystä mukana: "Hei, voin oikeasti kohta odottaa vauvaa!". Todellisuudessa pelkäsin, että raskautuminen ei onnistu. Se pelko oli turha ja siitoskaudet jäivät jopa "harmittavan lyhyiksi", kun kumpaakin lasta yrittäessä napsahdin paksuksi heti ensimmäisestä kierrosta. Nykyään en missään nimessä halua lisää jälkikasvua, joten tietty aito pelkoelementti on taas palautunut. Kun ehkäisyasiat ovat oikeasti kunnossa ja toisen kanssa voi harrastaa seksiä ilman kumia, nautin tökerön paljon siitä, että toinen panee paljaalla ja laukeaa sisään. Siinä nautinnossa pakkosiitosfantasiat ovat isossa roolissa.

Nautin spermasta muuallakin kuin sisään laukaistuna eli siihen on ihan oma erillinenkin mieltymyksensä, joka ei liity siittämiseen mitenkään. Luotettu kumppani saa puolestani laueta ihan mihin tahansa kehollani - paitsi silmään, korvakäytävään tai sieraimeen. Usein suurin ongelma onkin siinä, minkä paikan valitsee, kun haluaisi joka paikkaan kerralla. Ja ahneena päädyn kuitenkin useimmiten nieluun, jos saan valita. Mieltymys spermaan on siis laajempi kuin vain sen rooli osana siittämisprosessia, mutta siittämisfantasioita ei ilman spermalla hekumointia ole. Erityisen kiihottavia ajatuksia ovat ne hetket, kun toinen työntyy väkisin ilman ehkäisyä sisään ja itse tajuaa, ettei voi estää mitenkään sekä tietysti se, kun toinen oikeasti laukeaa sisään.

Ihan oma lukunsa ovat fantasiat, joissa pakkosiittäminen on teollistettu ja joutuu elämään paikoilleen kytkettynä vauvakoneena, jota vain raiskataan ja tuotetaan lisää ja lisää vauvoja, kunnes keho ei kestä enempää tai hedelmällinen ikä on ohitettu. Sen jälkeen keho on käytetty loppuun, eikä siitä ole enää muuta hyötyä kuin laittaa lihoiksi. Revitään kehosta kaikki hyöty irti kuin tehotuotantoeläimestä ja heitetään ihmisarvo romukoppaan.

Ehkä hoipuin ajoittain ohi aiheen, mutta vahingossa saatoin välillä puhua myös aiheesta. Kuten sanoin, pakkosiitofantasia nivoutuu niin oleellisesti moneen muuhun, että vaikea erotella. ::)